Safello AB

2.0

12 omdömen om Safello AB

Andreas G
Skrev om Safello AB

Varning, inte ett seriöst bolag. upp tiill 80% i avgifter vid överföring.

Kim Mikael E
Skrev om Safello AB

VARNING!!! Sjuka avgifter undvik!!!

PETER E
Skrev om Safello AB

Satt in ca 11.000 kr och köpte BTC. Gick bra förstås. Försökte flytta mina pengar till en annan plånbok jag har. Men tji… Efter timmar med verifiering från mig så sitter de fortfarande på mina pengar och vägrar släppa dem. Sätta in går bra, men att ta ut… Försökte igen idag att ta ut kontanter till SEB. Men nejdå…. Har idag gjort polisanmälan. Akta er för denna aktör!

Erik H
Skrev om Safello AB

Har varit kund i flera år, funkar hur bra och smidigt som helst.

Erik J
Skrev om Safello AB

Sämsta operatören på marknaden. Undvik Safello till varje pris är min rekommendation. Ändrar avtalen utifrån deras egna godtyckliga idéer och följer inte Finansinspektionens riktlinjer. Bland de högsta avgifterna på marknaden och dolda avgifter. Spärrar konton utan dialog och behåller pengarna på kontot utan möjlighet att få igen dom om man inte driver saken vidare. Håll er undan från dessa skojare gott folk!

Lars R
Skrev om Safello AB

Fruktansvärt bolag! Använd absolut inte dem!! Enorma avgifter för det första. De låser dina pengar utan någon motivering. Jag ville skicka mina btc till en annan plånbok, men det fick jag inte minsann. Det skylldes på penningtvättlagar osv. När jag kunde visa att jag inte tvättar några pengar, så blev jag istället utfrågad om vad jag skickat krypto till förut. Var jag ska skicka nu och varför. Man frågar vad jag ska investera i och vad det är för bolag osv osv. Helt sinnessjukt. De får väl ta reda på det själva. Jag undanber...

Lars R gillar detta
Jan stefan A
Skrev om Safello AB

Stefan Andersson Jag står i "säkert läge" men har svarat på skitfrågorna, men det händer ingenting!!! och ännu värre en chat är något som är i "REALTID" annars har man ju mail,eller hur??? er chat säger Vi svarar inom en (1) dag.. jävla skiiit !

Lars R gillar detta
KARL N
Skrev om Safello AB

En stjärna är för mycket. Helt allvarligt, vill ni köpa och sälja valuta så välj en annan plånbok. Safello är bovar och kommer låsa dina pengar och kalla det manuell granskning. Samtliga positiva omdömen som finns om dom är troligtvis köpta eller från folk på bolaget. Kundtjänsten är under all kritik!

Lars R och 2 andra gillar detta
CECILIA S
Skrev om Safello AB

Dear customers, This is Safello’s support team on Reco.se. *** @MARTIN E: Hej Martin, Tack för din recension! Safello uppmuntrar alla läsare att gå in på Trustpilot som rekommenderat, där ni kan ta del av en mängd recensioner samt Safellos svar på dessa. :) Med vänlig hälsning, Safelloteamet *** @Nicola: Hello Nicola, Thank you for your review! At Safello, we commit to giving our customers the opportunity for financial freedom and sovereignty through investment in cryptocurrencies. We also...

MARTIN E
Skrev om Safello AB

Urusel tjänst! In och läs på Trustpilot hur dem blåser en efter en! Håll er långt borta från Safello och deras bulvan sida Bitcoin.se

Nicola H
Skrev om Safello AB

Safello is a great company , Bitsevens is an amazing Managment company aswell <3 <3

Stefan K
Skrev om Safello AB

De samarbetar med bedrägliga bolag som t.ex. Bitsevens.com