Safello AB

• CECILIA S

2020-02-21

CECILIA S skrev om Safello AB
    Dear customers,

This is Safello’s support team on Reco.se.

@MARTIN E: Hej Martin,

Tack för din recension!

Safello uppmuntrar alla läsare att gå in på Trustpilot som rekommenderat, där ni kan ta del av en mängd recensioner samt Safellos svar på dessa. :)

Med vänlig hälsning,

Safelloteamet

@Nicola: Hello Nicola,

Thank you for your review!

At Safello, we commit to giving our customers the opportunity for financial freedom and sovereignty through investment in cryptocurrencies. We also strive to protect our customers.

Safello has no connection with any third-party service providers.

To read more about Safello and how we work, please see

Regards,

The Safello Team

@Stefan K: Hej Stefan,

Hos Safello förbinder vi oss till att ge våra kunder möjlighet till ekonomisk frihet och suveränitet för att kunna investera i kryptovalutor. Vi strävar också efter att skydda våra kunder.

Safello har ingen anslutning till någon tredje parts aktör för investeringar i kryptovaluta men vi har tyvärr noterat att sådana olovligen har nyttjat Safellos namn, vilket har orsakat både förvirring och frustration för flertalet privatpersoner.

För mer information, vänligen kontakta oss via adressen support@safello.com så ska vi gärna hjälpa dig vidare.

Bästa hälsningar,

Safelloteamet Läs mer
  • 2020-02-12

MARTIN E skrev om Safello AB
    Urusel tjänst! In och läs på Trustpilot hur dem blåser en efter en! Håll er långt borta från Safello och deras bulvan sida Bitcoin.se Läs mer
  • Nicola H

2018-02-09

Nicola H skrev om Safello AB
    Safello is a great company , Bitsevens is an amazing Managment company aswell <3 <3 Läs mer
  • 2017-10-26

Stefan K skrev om Safello AB
    De samarbetar med bedrägliga bolag som t.ex. Bitsevens.com Läs mer

Bästa Övriga företagen nära Safello AB:

Björn W Björn W tycker:
“Ett mycket bra testföretag mås...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte