Salma Bygg

Sätragårdsvägen 259, 127 30 Skärholmen — Visa karta

Andreas och Csaba startade Salma Bygg AB 2014 och har sedan dess projektlett och utfört små och stora byggen runtom i Stockholm. Renovering av kök och badrum, markarbete, byte av fönster eller dörrar, fixa fasaden - Salma Bygg jobbar både inne och ute, med både gammalt och nytt!

En smidig och trygg byggprocess bygger på bra kommunikation. Oavsett hur delaktig du själv vill vara i projektet får du alltid veta exakt hur ditt bygge fortskrider genom en tät och rak kontakt.

Hör av dig på mejl eller telefon för en offert!

Läs vad 8 kunder tycker om Salma Bygg

• Nudzejma B
    Nudzejma B skrev om Salma Bygg
    2-5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Eva-lena C
    Eva-lena C skrev om Salma Bygg
    Kan varmt rekommendera Salma bygg som bytte fönster i vårat hus. Blev supernöjd!!!
  • Johan L
    Johan L skrev om Salma Bygg
    Salma Bygg arbetade enligt given plan, snabbt, effektivt, proffesionellt och kvalitativt.
    Lösningsorienterad dialog med stort kundfokuserat.

Salma Bygg kommer anlitas fler gånger
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Salma Bygg
    Jag kan absolut rekommendera Salma Bygg. De tar ansvar hela vägen från design, inköp, byggnation, bortförsel av skräp,hålla avtal med bra kvalitet.
  • Elizabeth G
    Elizabeth G skrev om Salma Bygg
    Jag är otroligt nöjd med det arbete som Salma Bygg har utfört. De är kunniga,noggranna och kommunicerar tydligt kring vad nästa steg är i processen och hur tidsplanen ser ut. Jag skulle utan tvekan rekommendera Salma Bygg!
  • Aron L
    Aron L skrev om Salma Bygg
    Vi har tack vare Salma Bygg troligen Vårbergs finaste badrum.
  • Solei T
    Solei T skrev om Salma Bygg
    Trevligt bemötande och kunniga hantverkare
  • madelen r
    madelen r skrev om Salma Bygg
    Salma Bygg, Ström och Måleri får mina varmaste rekommendationer! Vi lät Salma Bygg renovera hela vårt hus byggt på 1800 talet. Det var så skönt att ha ett och samma företag till hela projektet. Kommunikationen och återkopplingen mellan dem och oss fungerade glatt och smidigt från början till slut och vi kände att de verkligen brydde sig om sitt arbete och att göra oss nöjda. Salma Bygg har god yrkesexpertis och utförde jobbet med hög kvalité och de var fantastiska problemlösare när det dök upp något oväntat, vilket det speciellt gör i ett hus från 1800 talet :-)

Sätragårdsvägen 259, 127 30 Skärholmen