Salma Bygg

Sätragårdsvägen 259, 127 30 Skärholmen — Visa karta

Andreas och Csaba startade Salma Bygg AB 2014 och har sedan dess projektlett och utfört små och stora byggen runtom i Stockholm. Renovering av kök och badrum, markarbete, byte av fönster eller dörrar, fixa fasaden - Salma Bygg jobbar både inne och ute, med både gammalt och nytt!

En smidig och trygg byggprocess bygger på bra kommunikation. Oavsett hur delaktig du själv vill vara i projektet får du alltid veta exakt hur ditt bygge fortskrider genom en tät och rak kontakt.

Hör av dig på mejl eller telefon för en offert!

Läs vad 19 kunder tycker om Salma Bygg

• Zhor B
    Zhor B skrev om Salma Bygg
    Mycket bra bemötande under hela tiden.Snabbt och effektivt
    arbete vid byte av fönster.Vi kan rekommendera företaget till andra.
  • Felix A
    Felix A skrev om Salma Bygg
    Vi fick hjälp med diverse snickerier och paniklister inför en lägenhetsvisning, mycket nöjda med arbetet och kommunikationen med projektledare
  • Victoria K
    Victoria K skrev om Salma Bygg
    Lätta och smidiga att ha att göra med!
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Salma Bygg
    Snabb återkoppling på offertförfrågan, vänligt bemötande.Proffsigt
    utförande samt korrekta uppgifter.Återkommer gärna .
  • Martin W
    Martin W skrev om Salma Bygg
    Salma bygg hjälpte oss snabbt och effektivt när vårt villatak akut behövde lagas. De gav en tydlig offert och utförde hela arbetet snyggt och tillfredställande på en dag. De var vänliga och proffsiga. Vi kan varmt rekommendera Salma bygg!
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Salma Bygg
    Byte av virke på altan.
    Snabbt och snyggt.
  • Ebba O
    Ebba O skrev om Salma Bygg
    Mycket bra! blev superfint med både golv och kakel. Snabbt och effektivt!
  • Erika Z
    Erika Z skrev om Salma Bygg
    Jag kan verkligen rekommendera Salma Bygg. De har renoverat badrummet och hallen, och lagt parkettgolv i hall och vardagsrum. Det gick fort, blev väldigt bra och även ett bra pris. Salma Bygg kom med idéer som vi tog tilll oss och killarna som gjorde jobbet var väldigt trevliga och hjälpsamma. Om vi ska renovera något mer kommer jag att kontakta dem i första hand.
    När Salma Bygg kom första gången och tittade, trodde jag inte det skulle gå så fort som det gjorde, innan de började och den tid det skullle ta. Vi är verkligen nöjda.
  • Ishaq N
    Ishaq N skrev om Salma Bygg
    Mycket bra. Vi är nöjda med jobbet.
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Salma Bygg
    De la nya golv i hela min lägenhet och de har gjort ett jättebra jobb och hållt vad de lovat. Kan varmt rekommendera dem!
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Salma Bygg
    Supernöjd med Salma Bygg som helrenoverade mitt badrum nyligen! Seriösa, lätta att ha att göra med, alltid tillgängliga, höll offererad tidsplan. Rekommenderas varmt!
    2017-04-27 Andreas S svarar Kerstin W
    Tack för det Kerstin. Det värmer. Du var också en vänlig och lättsam kund. Hoppas vi ses snart igen och får hjälpa dig med köket.
  • Nudzejma B
    Nudzejma B skrev om Salma Bygg
    2-5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Eva-lena C
    Eva-lena C skrev om Salma Bygg
    Kan varmt rekommendera Salma bygg som bytte fönster i vårat hus. Blev supernöjd!!!
  • Johan L
    Johan L skrev om Salma Bygg
    Salma Bygg arbetade enligt given plan, snabbt, effektivt, proffesionellt och kvalitativt.
    Lösningsorienterad dialog med stort kundfokuserat.

Salma Bygg kommer anlitas fler gånger
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Salma Bygg
    Jag kan absolut rekommendera Salma Bygg. De tar ansvar hela vägen från design, inköp, byggnation, bortförsel av skräp,hålla avtal med bra kvalitet.
  • Elizabeth G
    Elizabeth G skrev om Salma Bygg
    Jag är otroligt nöjd med det arbete som Salma Bygg har utfört. De är kunniga,noggranna och kommunicerar tydligt kring vad nästa steg är i processen och hur tidsplanen ser ut. Jag skulle utan tvekan rekommendera Salma Bygg!
  • Aron L
    Aron L skrev om Salma Bygg
    Vi har tack vare Salma Bygg troligen Vårbergs finaste badrum.
  • Solei T
    Solei T skrev om Salma Bygg
    Trevligt bemötande och kunniga hantverkare
  • madelen r
    madelen r skrev om Salma Bygg
    Salma Bygg, Ström och Måleri får mina varmaste rekommendationer! Vi lät Salma Bygg renovera hela vårt hus byggt på 1800 talet. Det var så skönt att ha ett och samma företag till hela projektet. Kommunikationen och återkopplingen mellan dem och oss fungerade glatt och smidigt från början till slut och vi kände att de verkligen brydde sig om sitt arbete och att göra oss nöjda. Salma Bygg har god yrkesexpertis och utförde jobbet med hög kvalité och de var fantastiska problemlösare när det dök upp något oväntat, vilket det speciellt gör i ett hus från 1800 talet :-)
    2017-05-08 Andreas S svarar madelen r
    Tack för det fina omdömet. Det var ett utmanade och roligt jobb du hade till oss.

Sätragårdsvägen 259, 127 30 Skärholmen