Salma Bygg

Sätragårdsvägen 259, 127 30 Skärholmen — Visa karta

Salma Bygg är ett mångsidigt byggbolag med bred kompetens och stor erfarenhet. Vi hjälper både privatkunder och företag. I alla arbeten vi gör finns det två gemensamma nämnare – vi strävar efter att leverera hög kvalitet och att du som kund ska känna trygghet under arbetets gång.

Det spelar ingen roll om det är större eller mindre projekt. Vi vet att för våra kunder är varje uppdrag det viktigaste, och vi tar oss an varje uppdrag med stolthet i vårt hantverkskunnande och en ansvarskänsla för det jobb vi ska göra. Vi går inte hem förrän det är klart. Vi går inte hem förrän du är nöjd.

Läs vad 39 kunder tycker om Salma Bygg

• Elizaveta P skrev om Salma Bygg
    Badrumsrenovering. Snabba och professionella! Tyckte om de! Mitt badrum är precis som jag villat ha det. Läs mer
    2018-09-29 Andreas S svarar Elizaveta P
    Tack för din rekommendation och kul att du är en nöjd kund.
  • Francklyne O
    Francklyne O skrev om Salma Bygg
    Köpte målning och blev proffsigt bemött av deras kunniga personal. Och dem förväntningarna jag hade, det överträffade med råge. Jag rekommendera Salmabygg till er som kräver den lilla. Läs mer
    2018-09-24 Andreas S svarar Francklyne O
    Tack för feedback och för gott samarbete !!!
    Francklyne O gillar detta
  • Armen A skrev om Salma Bygg
    Dem vet vad dem sysslar med :) Läs mer
    2018-09-20 Andreas S svarar Armen A
    Det tackar vi för, tackar även för gott samarbete.
  • Andreas A skrev om Salma Bygg
    Pålitliga och med bra kvalitet som resultat, varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-09-20 Andreas S svarar Andreas A
    Tack för fint omdöme. På återseende hoppas jag
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Salma Bygg
    Jag skulle bygga en altan. Salma Bygg tog på sig att göra grunden och bygga regelverket som hela altanen vilar på. Top notch jobb!!!
    Bra kommunikation innan, mycket bra service och 100% tydlighet kring min kostnad. Läs mer
    2018-09-18 Andreas S svarar Mikael L
    Tack för gott samarbete. Du gjorde ett kanonjobb själv med att färdigställa.
  • Jens H skrev om Salma Bygg
    Vi renoverade vårt badrum och anlitade Salma Bygg. De bemötte oss redan från början på ett väldigt bra sätt. De skötte allt från rivning av det gamla badrummet till den sista monteringen av krokar. De kom med tips på ändringar från vad vi tänkt oss till något som var bättre. De höll snyggt under ombyggnad, de höll tidsram och budget, vad mer kan man begära? Läs mer
    2018-04-23 Andreas S svarar Jens H
    Jättekul med nöjda kunder. Det är det vi jobbar för. På återseende.
  • Menno P skrev om Salma Bygg
    Vi har genomfört en omfattande renovering av befintlig yta där allt ingick: rivning av väggar, byte av fönster, flytt av bärande vägg, bygga upp väggar och planering av nya dörrar. Nytt golv (skurgolv furu), renovering av tak, el, tapetsering, mm. Vi är väldigt nöjda med upplägget, bemötande, genomförandet och resultatet! Läs mer
    2018-04-23 Andreas S svarar Menno P
    Tack för det.
    Vi trivs väldigt bra med er som kunder också
  • Kristina S skrev om Salma Bygg
    Vi gjorde om köket och allt fungerade perfekt! Duktiga och trevliga hantverkare som som verkligen höll vad de lovade och alla kom i tid! Vi är mycket nöjda och kommer säkert anlita dem för nästa projekt. Läs mer
    2018-04-23 Andreas S svarar Kristina S
    Tack för det goda betyget 😃
    och på återseende
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Salma Bygg
    Vi renoverade ett badrum vilket blev över förväntan. Vi körde löpande fakturering vilket blev ett mycket lägre pris än de offerter vi inledningsvis jämförde med. Vi sökte något med det lilla extra och har nu ett badrum som sticker ut. Vi kan varmt rekommendera de här killarna. Läs mer
  • Eric N
    Eric N skrev om Salma Bygg
    Utbyggnad på 45 kvm, blev över förväntan bra. Väldigt nogranna och duktiga byggare. Läs mer
    2018-04-23 Andreas S svarar Eric N
    Jättekul att ni blev nöjda. Det var kul att jobba hos er och vi är själva också väldigt nöjda med resultatet.
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Salma Bygg
    Mycket nöjd med Salma, de skötte både planering, utförande och uppföljning korrekt och till rätt kostnad. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-23 Andreas S svarar Niklas E
    Tack för de värmande och uppmuntrande orden. Kul att ni trivs med ert nya kök mm
  • Ella W skrev om Salma Bygg
    Vi gjorde om i vårt badrum. Hantverkaren som kom var mycket trevlig, lugn och kunnig. Salma Bygg har varit lätta att nå och de följt upp sitt arbete på ett tillfredställande sätt. Läs mer
    2018-04-19 Andreas S svarar Ella W
    Tack för det, kul att ni blev nöjda
  • Johan L
    Johan L skrev om Salma Bygg
    Definitivt ett företag ett lita på; kommer använda dem igen
    Fördelar
    Bra tillmötesgående ochrespons
    Grundlig planering
    Brett tjänsteutbud och kunnig personal
    Lösningsorienterade

Nackdelar
    Ibland svåra att nå
    Ibland otydlig prisättning Läs mer
    2017-11-02 Andreas S svarar Johan L
    Tack för feedback och kritik.
    Vi jobbar med händerna åtta timmar per dag, utöver det driver vi företaget. Kommunikation är något vi ständigt jobbar för att hålla bästa service av. Vi fortsätter titta på förbättringar.
  • Eric B
    Eric B skrev om Salma Bygg
    Känns pålitliga och uppdaterar kunden regelbundet men status vilket uppskattas. Läs mer
    2017-11-02 Andreas S svarar Eric B
    Tack för det.
    På återseende hoppas vi.
  • Viktor T skrev om Salma Bygg
    Klockrena från första kontakt till sista. Riktigt bra! Läs mer
    2017-11-02 Andreas S svarar Viktor T
    Tack själv.
    Enkla bra kunder är lätt att göra nöjda.
  • Marie S skrev om Salma Bygg
    Allt funkade perfekt. Från första kontakten till själva utförandet. Kom i tid och utförde allt till belåtenhet. Läs mer
    2017-10-27 Andreas S svarar Marie S
    Tack för ett fint omdöme, det värmer.
  • Birgitta P skrev om Salma Bygg
    Renovering av vardagsrum: två nya fönster, en ne terrassdörr, nytt tak, slipning och omlackering av parkettgolv, målning av väggar. Trevlig personal. Läs mer
    2017-10-27 Andreas S svarar Birgitta P
    Kul att du blev nöjd. Tack för gott samarbete.
  • Jan K skrev om Salma Bygg
    Salma byggde altaner samt staket och målade upp dem.
    Trevlig och kunnig personal.
    Jag rekommenderar gärna dem. Läs mer
    2017-10-26 Andreas S svarar Jan K
    Tackar ödmjukast för de lovorden
  • Thomas R skrev om Salma Bygg
    Vi har fått hjälp med att byta fönster både på landet och i vår bostad i Stockholm.
    Vi tycker att SalmaBygg hat gjort bra arbeten.
    På landet hade ett annat företag mätt fönstren och gjort det felaktigt, men det ordnade sig tack vart skickliga snickare så vi är mycket nöjda.
    I vårt radhus i Stockholm är det putsad fasad, vid fönsterbytet gjordes ett mycket bra arbete där fasaden inte förstördes på något sätt. Läs mer
    2017-10-26 Andreas S svarar Thomas R
    Tack för den fina rekommendationen och ett gott samarbete.
  • Peo Bengtsson B skrev om Salma Bygg
    Riktigt bra. Precis som utlovat. Läs mer
    2017-10-26 Andreas S svarar Peo Bengtsson B
    Tack för den fina rekommendationen
  • Zhor B
    Zhor B skrev om Salma Bygg
    Mycket bra bemötande under hela tiden.Snabbt och effektivt
    arbete vid byte av fönster.Vi kan rekommendera företaget till andra. Läs mer
  • Felix A skrev om Salma Bygg
    Vi fick hjälp med diverse snickerier och paniklister inför en lägenhetsvisning, mycket nöjda med arbetet och kommunikationen med projektledare Läs mer
  • Victoria K skrev om Salma Bygg
    Lätta och smidiga att ha att göra med! Läs mer
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Salma Bygg
    Snabb återkoppling på offertförfrågan, vänligt bemötande.Proffsigt
    utförande samt korrekta uppgifter.Återkommer gärna . Läs mer
  • Martin W skrev om Salma Bygg
    Salma bygg hjälpte oss snabbt och effektivt när vårt villatak akut behövde lagas. De gav en tydlig offert och utförde hela arbetet snyggt och tillfredställande på en dag. De var vänliga och proffsiga. Vi kan varmt rekommendera Salma bygg! Läs mer
  • Birgitta L skrev om Salma Bygg
    Byte av virke på altan.
    Snabbt och snyggt. Läs mer
  • Ebba O skrev om Salma Bygg
    Mycket bra! blev superfint med både golv och kakel. Snabbt och effektivt! Läs mer
  • Erika Z
    Erika Z skrev om Salma Bygg
    Jag kan verkligen rekommendera Salma Bygg. De har renoverat badrummet och hallen, och lagt parkettgolv i hall och vardagsrum. Det gick fort, blev väldigt bra och även ett bra pris. Salma Bygg kom med idéer som vi tog tilll oss och killarna som gjorde jobbet var väldigt trevliga och hjälpsamma. Om vi ska renovera något mer kommer jag att kontakta dem i första hand.
    När Salma Bygg kom första gången och tittade, trodde jag inte det skulle gå så fort som det gjorde, innan de började och den tid det skullle ta. Vi är verkligen nöjda. Läs mer
  • Ishaq N skrev om Salma Bygg
    Mycket bra. Vi är nöjda med jobbet. Läs mer
  • Ulrika S skrev om Salma Bygg
    De la nya golv i hela min lägenhet och de har gjort ett jättebra jobb och hållt vad de lovat. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Salma Bygg
    Supernöjd med Salma Bygg som helrenoverade mitt badrum nyligen! Seriösa, lätta att ha att göra med, alltid tillgängliga, höll offererad tidsplan. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-04-27 Andreas S svarar Kerstin W
    Tack för det Kerstin. Det värmer. Du var också en vänlig och lättsam kund. Hoppas vi ses snart igen och får hjälpa dig med köket.
  • Nudzejma B skrev om Salma Bygg
    2-5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Eva-lena C skrev om Salma Bygg
    Kan varmt rekommendera Salma bygg som bytte fönster i vårat hus. Blev supernöjd!!! Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Salma Bygg
    Salma Bygg arbetade enligt given plan, snabbt, effektivt, proffesionellt och kvalitativt.
    Lösningsorienterad dialog med stort kundfokuserat.

Salma Bygg kommer anlitas fler gånger Läs mer
  • Tomas K skrev om Salma Bygg
    Jag kan absolut rekommendera Salma Bygg. De tar ansvar hela vägen från design, inköp, byggnation, bortförsel av skräp,hålla avtal med bra kvalitet. Läs mer
  • Elizabeth G skrev om Salma Bygg
    Jag är otroligt nöjd med det arbete som Salma Bygg har utfört. De är kunniga,noggranna och kommunicerar tydligt kring vad nästa steg är i processen och hur tidsplanen ser ut. Jag skulle utan tvekan rekommendera Salma Bygg! Läs mer
  • Aron L
    Aron L skrev om Salma Bygg
    Vi har tack vare Salma Bygg troligen Vårbergs finaste badrum. Läs mer
  • Solei T
    Solei T skrev om Salma Bygg
    Trevligt bemötande och kunniga hantverkare Läs mer
  • madelen r skrev om Salma Bygg
    Salma Bygg, Ström och Måleri får mina varmaste rekommendationer! Vi lät Salma Bygg renovera hela vårt hus byggt på 1800 talet. Det var så skönt att ha ett och samma företag till hela projektet. Kommunikationen och återkopplingen mellan dem och oss fungerade glatt och smidigt från början till slut och vi kände att de verkligen brydde sig om sitt arbete och att göra oss nöjda. Salma Bygg har god yrkesexpertis och utförde jobbet med hög kvalité och de var fantastiska problemlösare när det dök upp något oväntat, vilket det speciellt gör i ett hus från 1800 talet :-) Läs mer
    2017-05-08 Andreas S svarar madelen r
    Tack för det fina omdömet. Det var ett utmanade och roligt jobb du hade till oss.

Sätragårdsvägen 259, 127 30 Skärholmen