Salma Bygg

Salma Bygg

Salma Bygg är ett mångsidigt byggbolag med bred kompetens och stor erfarenhet. Vi hjälper både privatkunder och företag. I alla arbeten vi gör finns det två gemensamma nämnare – vi strävar efter att leverera hög kvalitet och att du som kund ska känna trygghet under arbetets gång.

Det spelar ingen roll om det är större eller mindre projekt. Vi vet att för våra kunder är varje uppdrag det viktigaste, och vi tar oss an varje uppdrag med stolthet i vårt hantverkskunnande och en ansvarskänsla för det jobb vi ska göra. Vi går inte hem förrän det är klart. Vi går inte hem förrän du är nöjd.

Läs vad 56 kunder tycker om Salma Bygg 2

2021-06-03
    Som alltid är Salma bygg snabba och noggranna i sitt arbete, både tider och priser hålls, dessutom sker det avstämning så man är delaktig i planeringen.
    2021-05-06
    Bra service. Bra jobb. Bra kommunikation. Bra fakturaspecifikation.
    2021-05-02
    Salma bygg har hjälpt oss med platsbyggda garderober och ett skafferi. Arbetet har gått fort och resultatet är vi väldigt nöjda med.
    2021-04-26
    Altan bygget gick snabbt och blev snyggt. Tjänsten utfördes helt i enlighet med erhållen offert.
    Plus för extremt trevlig personal.
    2020-12-27
    Genomförde badrumsrenovering. Kunniga, pålitliga och flexibla. Allt görs enligt planer och byggregler.
    2020-12-25
    Lyhörda, snabba, flexibla och trevliga att ha att göra med! Rekommenderas!

Vi anlitade Salma för att byta elsystem i huset. Säkringen går tyvärr när vi kör både tvätt och tumlare samtidigt, vilket gick bra tidigare, men elektrikern från har lovat komma och dela upp på två grupper, så det ska nog bli bra snart.
    2020-12-21
    Vi jobbar ofta ihop kring bygglov, konstruktion och beräkningar. Det funkar bra, snabbt och proffsigt.
  • Andreas S
    skrev om Salma Bygg
    2020-12-18
    Vi jobbar som konsulter ihop på ABT09 och det fungerar bra, tydligt enkelt och inget strul med betalningar eller annat.
  • 2020-11-30
    Salma Bygg hjälpte oss att planera och platsbygga garderober till en klädkammare samt förvaring till en hall. De var genomgående väldigt tillmötesgående, lättillgängliga och lösningsorienterade. Hela jobbet levererades helt i enlighet med första offert både vad gäller tid och pris, inga dolda kostnader eller förseningar. De platsbyggda garderoberna håller en mycket hög kvalité och övriga förvaringslösningar som vi de byggde är även de snygga och gedigna. Vi är väldigt nöjda med hela processen och kan rekommendera Salma Bygg.
    Tack för fin rekommendation. Kul att ni är nöjda. Salma Bygg
  • 2020-11-23
    Proffsigt och mycket väl utfört arbete. Beställde platsbyggda garderober till min vindslägenhet för att nyttja snedtak och utrymmet till 100%. Beställde samtidigt platsbyggda elementskydd efter egen ritning. Andreas mätte och installation skedde 6v senare, enligt tidtabell och till offererat pris. Kan varmt rekommendera Salma Bygg och Andreas
  • 2020-05-05
    Fantastisk service med ordning och reda vid bygget av min nya altan.
    Tack för fin rekommendation och gott samarbete Salma Bygg
  • 2020-04-24
    Jag verkligen rekommenderar Salma Bygg, Ström & Måleri AB. Jag arbetar med dem som inredningsarkitekt och jag är mycket nöjd med deras superbra service, snabb leverans och mycket högkvalitativt arbete.
    Tack för din rekommendation. Vi uppskattar också att arbete med dig. Ser fram emot nästa projekt. Salma Bygg
  • 2020-04-18
    Som Inredningsarkitekt blir alltid nöjd att anlita Salma Bygg.
    Vi har samarbetat i olika bygg projekt då har varit inblandad alla kompetens som vi har behövt.
    Från start till leverans är vi nöjda!
    Mvh/ Inrum & Co AB
    Tack för fint omdöme och gott samarbete. Salma Bygg
  • 2020-04-08
    Vi anlitade Salma bygg till att totalrenovera två badrum.

Salma bygg är mycket proffsiga och gjorde ett utmärkt jobb. De lyssnade på våra önskemål, hanterade problem på ett bra sätt och höll en bra ordning kring sig.

Vi är jättenöjda!
    Tack för fin rekommendation och gott samarbete. Salma Bygg
  • 2020-04-03
    Jag tycker att allt har varit bra. Jag har gjort om hela mitt vardagsrum samt lagt in nya tak i min nedervåning på radhuset.
    Väntar på att coronan ska klinga av för att kunna renovera hela köket. ser fram mot det
    Tack:) Hoppas det lugnar ner sig snart, så kommer vi och hjälper dig med köket också. Salma Bygg
  • 2020-04-03
    Proffsigt med ordning och reda
    Vi är jättenöjda med allt inkl korrekta fakturor, städning och såklart arbetet
    Tack för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd:) Salma Bygg
  • 2020-04-02
    Tjafs om kostnaden och skåpen blev inte 100%.
    Tråkigt att du känner så. Är det något vi kan göra så här i efterhand? Salma Bygg
  • 2018-09-29
    Badrumsrenovering. Snabba och professionella! Tyckte om de! Mitt badrum är precis som jag villat ha det.
    Tack för din rekommendation och kul att du är en nöjd kund. Salma Bygg
  • 2018-09-19
    Köpte målning och blev proffsigt bemött av deras kunniga personal. Och dem förväntningarna jag hade, det överträffade med råge. Jag rekommendera Salmabygg till er som kräver den lilla.
    Tack för feedback och för gott samarbete !!! Salma Bygg
  • 2018-09-19
    Dem vet vad dem sysslar med :)
    Det tackar vi för, tackar även för gott samarbete. Salma Bygg
  • 2018-09-19
    Pålitliga och med bra kvalitet som resultat, varmt rekommenderas.
    Tack för fint omdöme. På återseende hoppas jag Salma Bygg
  • 2018-09-17
    Jag skulle bygga en altan. Salma Bygg tog på sig att göra grunden och bygga regelverket som hela altanen vilar på. Top notch jobb!!!
    Bra kommunikation innan, mycket bra service och 100% tydlighet kring min kostnad.
    Tack för gott samarbete. Du gjorde ett kanonjobb själv med att färdigställa. Salma Bygg
  • 2018-04-23
    Vi renoverade vårt badrum och anlitade Salma Bygg. De bemötte oss redan från början på ett väldigt bra sätt. De skötte allt från rivning av det gamla badrummet till den sista monteringen av krokar. De kom med tips på ändringar från vad vi tänkt oss till något som var bättre. De höll snyggt under ombyggnad, de höll tidsram och budget, vad mer kan man begära?
    Jättekul med nöjda kunder. Det är det vi jobbar för. På återseende. Salma Bygg
  • 2018-04-22
    Vi har genomfört en omfattande renovering av befintlig yta där allt ingick: rivning av väggar, byte av fönster, flytt av bärande vägg, bygga upp väggar och planering av nya dörrar. Nytt golv (skurgolv furu), renovering av tak, el, tapetsering, mm. Vi är väldigt nöjda med upplägget, bemötande, genomförandet och resultatet!
    Tack för det. Vi trivs väldigt bra med er som kunder också Salma Bygg
  • 2018-04-22
    Vi gjorde om köket och allt fungerade perfekt! Duktiga och trevliga hantverkare som som verkligen höll vad de lovade och alla kom i tid! Vi är mycket nöjda och kommer säkert anlita dem för nästa projekt.
    Tack för det goda betyget ? och på återseende Salma Bygg
  • 2018-04-20
    Vi renoverade ett badrum vilket blev över förväntan. Vi körde löpande fakturering vilket blev ett mycket lägre pris än de offerter vi inledningsvis jämförde med. Vi sökte något med det lilla extra och har nu ett badrum som sticker ut. Vi kan varmt rekommendera de här killarna.
  • 2018-04-19
    Utbyggnad på 45 kvm, blev över förväntan bra. Väldigt nogranna och duktiga byggare.
    Jättekul att ni blev nöjda. Det var kul att jobba hos er och vi är själva också väldigt nöjda med resultatet. Salma Bygg
  • 2018-04-19
    Mycket nöjd med Salma, de skötte både planering, utförande och uppföljning korrekt och till rätt kostnad. Rekommenderas varmt!
    Tack för de värmande och uppmuntrande orden. Kul att ni trivs med ert nya kök mm Salma Bygg
  • 2018-04-18
    Vi gjorde om i vårt badrum. Hantverkaren som kom var mycket trevlig, lugn och kunnig. Salma Bygg har varit lätta att nå och de följt upp sitt arbete på ett tillfredställande sätt.
    Tack för det, kul att ni blev nöjda Salma Bygg
  • 2017-10-29
    Definitivt ett företag ett lita på; kommer använda dem igen
    Fördelar
    Bra tillmötesgående ochrespons
    Grundlig planering
    Brett tjänsteutbud och kunnig personal
    Lösningsorienterade

Nackdelar
    Ibland svåra att nå
    Ibland otydlig prisättning
    Tack för feedback och kritik. Vi jobbar med händerna åtta timmar per dag, utöver det driver vi företaget. Kommunikation är något vi ständigt jobbar för att hålla bästa service av. Vi fortsätter titta på förbättringar. Salma Bygg
  • 2017-10-29
    Känns pålitliga och uppdaterar kunden regelbundet men status vilket uppskattas.
    Tack för det. På återseende hoppas vi. Salma Bygg
  • 2017-10-28
    Klockrena från första kontakt till sista. Riktigt bra!
    Tack själv. Enkla bra kunder är lätt att göra nöjda. Salma Bygg
  • 2017-10-27
    Allt funkade perfekt. Från första kontakten till själva utförandet. Kom i tid och utförde allt till belåtenhet.
    Tack för ett fint omdöme, det värmer. Salma Bygg
  • 2017-10-27
    Renovering av vardagsrum: två nya fönster, en ne terrassdörr, nytt tak, slipning och omlackering av parkettgolv, målning av väggar. Trevlig personal.
    Kul att du blev nöjd. Tack för gott samarbete. Salma Bygg
  • 2017-10-26
    Salma byggde altaner samt staket och målade upp dem.
    Trevlig och kunnig personal.
    Jag rekommenderar gärna dem.
    Tackar ödmjukast för de lovorden Salma Bygg
  • 2017-10-26
    Vi har fått hjälp med att byta fönster både på landet och i vår bostad i Stockholm.
    Vi tycker att SalmaBygg hat gjort bra arbeten.
    På landet hade ett annat företag mätt fönstren och gjort det felaktigt, men det ordnade sig tack vart skickliga snickare så vi är mycket nöjda.
    I vårt radhus i Stockholm är det putsad fasad, vid fönsterbytet gjordes ett mycket bra arbete där fasaden inte förstördes på något sätt.
    Tack för den fina rekommendationen och ett gott samarbete. Salma Bygg
  • 2017-10-26
    Riktigt bra. Precis som utlovat.
    Tack för den fina rekommendationen Salma Bygg
  • 2017-06-12
    Mycket bra bemötande under hela tiden.Snabbt och effektivt
    arbete vid byte av fönster.Vi kan rekommendera företaget till andra.
  • 2017-05-10
    Vi fick hjälp med diverse snickerier och paniklister inför en lägenhetsvisning, mycket nöjda med arbetet och kommunikationen med projektledare
  • 2017-05-10
    Lätta och smidiga att ha att göra med!
  • 2017-05-09
    Snabb återkoppling på offertförfrågan, vänligt bemötande.Proffsigt
    utförande samt korrekta uppgifter.Återkommer gärna .
  • 2017-05-08
    Salma bygg hjälpte oss snabbt och effektivt när vårt villatak akut behövde lagas. De gav en tydlig offert och utförde hela arbetet snyggt och tillfredställande på en dag. De var vänliga och proffsiga. Vi kan varmt rekommendera Salma bygg!
    Byte av virke på altan.
    Snabbt och snyggt.
  • 2017-05-08
    Mycket bra! blev superfint med både golv och kakel. Snabbt och effektivt!
  • 2017-05-08
    Jag kan verkligen rekommendera Salma Bygg. De har renoverat badrummet och hallen, och lagt parkettgolv i hall och vardagsrum. Det gick fort, blev väldigt bra och även ett bra pris. Salma Bygg kom med idéer som vi tog tilll oss och killarna som gjorde jobbet var väldigt trevliga och hjälpsamma. Om vi ska renovera något mer kommer jag att kontakta dem i första hand.
    När Salma Bygg kom första gången och tittade, trodde jag inte det skulle gå så fort som det gjorde, innan de började och den tid det skullle ta. Vi är verkligen nöjda.
  • 2017-05-08
    Mycket bra. Vi är nöjda med jobbet.
  • 2017-05-08
    De la nya golv i hela min lägenhet och de har gjort ett jättebra jobb och hållt vad de lovat. Kan varmt rekommendera dem!
  • 2017-04-27
    Supernöjd med Salma Bygg som helrenoverade mitt badrum nyligen! Seriösa, lätta att ha att göra med, alltid tillgängliga, höll offererad tidsplan. Rekommenderas varmt!
    Tack för det Kerstin. Det värmer. Du var också en vänlig och lättsam kund. Hoppas vi ses snart igen och får hjälpa dig med köket. Salma Bygg
  • 2016-12-21
    2-5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 2016-12-17
    Kan varmt rekommendera Salma bygg som bytte fönster i vårat hus. Blev supernöjd!!!