Salong & Skafferi

Salong & Skafferi

Ring 08-661 91 30 www.salongochskafferi.se
4.4

Salong & Skafferi är en klassisk salong i ordets rätta bemärkelse. Vi utför traditionella behandlingar i en lugn och trivsam miljö. Välkommen hit vem du än är, man, kvinna, ung, trendig, otrendig. Alla är välkomna! Vid efterfrågan har vi även öppet lördagar.

16 omdömen om Salong & Skafferi

Marianne S
Skrev om Salong & Skafferi

Jag blev väldigt bra bemött. Duktig och kunnig personal med det lilla extra. Mycket nöjd med min frisyr och naglarna. Jag kan verkligen rekommendera Salong & Skafferi!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Kristoffer T
Skrev om Salong & Skafferi

Jätte mysig salong, trevligt bemötande och väldigt duktig frisör. Rekommenderas starkt.

Nadja L
Skrev om Salong & Skafferi

Jag blev väl bemött av alla arbetande inte endast av min frisör och lokalen var hemtrevlig och vardagslyxig, ett ställe jag kommer gå tillbaka till

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Tiina R
Skrev om Salong & Skafferi

Tack Malin! Mina fötter är "glada" efter din behanling. Det är sällan vi treffas, men det är lika roligt varje gång. Hos dig är det fridfullt och all stress stannar utanför . Gillar din lokal! Många kramar.

Elizabeth E
Skrev om Salong & Skafferi

Ett underbart ställe, där insidan betyder lika mycket som utsidan, trots att det är en skönhetssalong!

My S

Trevlig salong. går till Malin

Christina P
Skrev om Salong & Skafferi

Väldigt mysig salong. Alltid fint och proffsigt bemötande. Jag har gått här i många år och alltid varit väldigt nöjd!

Marianne T
Skrev om Salong & Skafferi

Har troget följt ägarinnan Malin Hulthen i drygt 25 år !!! Har även varit hos Shamsi som är en utmärkt frisör. Trevlig, kunnig och pålitlig salong

Susanne F

Mats J
Skrev om Salong & Skafferi

Det är ett mycket bra ställe där man blir fint bemött och känner sig "hemma".

Valeria R

Mimmi R
Skrev om Salong & Skafferi

Mycket trevligt, proffsigt och flexibel salong! Både på hår, fötter och hud. Jag har gått där i flera år och det är så bekvämt att kunna gå till samma ställe och ALLA är trevliga och serviceinriktade. Jag rekommenderar verkligen Salong & Skafferi!

Sabinje v
Skrev om Salong & Skafferi

Jag har gjort behandlingar hos Malin, som äger Salong & Skafferi, i ett antal år nu. Jag kan verkligen varmt rekommendera Malins behandlingar varesig det gäller brazilian wax, hudvård, fotvård etc.. Man får alltid ett otroligt varmt bemötande och jag har alltid varit nöjd med varje behandling. Jag har även hyllat Malin och salongen på min blogg: www.improveme.se/Sabinjesblogg. Passa på att upplev Salong & Skafferi - du kommer att bli nöjd!

Margareta S
Skrev om Salong & Skafferi

En mysig salong med proffsig personal. Fina presenter att köpa från "Skafferiet"

mariana t
Skrev om Salong & Skafferi

En exceptionell salong, både service och miljö. Professionella, noggranna och personliga behandlingar. Man känner sig väl omhändertagen. Det finns även perfekta små hemmagjorda gå bort presenter till försäljning i "skafferiet". Eller varför inte unna sig själv något..... Rekommenderas varmt!!!!!!!

Lena D
Skrev om Salong & Skafferi

Trevlig miljö och fantastiskt bemötande av proffsig personal! Går gärna dit igen!!!!