Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Stockholm Kungsholmen Lilla Essingen Salong Skinsational AB

Salong Skinsational AB

Valla Torg 89, 120 56 Årsta — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Salong Skinsational AB

• Anna L
    Anna L skrev om Salong Skinsational AB
    Jag kan verkligen INTE rekommendera Skinsational. Jag gjorde en fölängning av mina fransar där inför ett stundande bröllop. Som tur var var jag ute i god tid. Efter ett par dagar började fransarna klia och ögonen blev riktigt irriterade. När jag tittade noga upptäckte jag att flera fransar var ihoplimmade! Det var lim-klumpar som kliade och irriterade. Jag försökte få tag på personen som utfört behandlingen men hon ringde inte upp förrän efter ett par dagar. Då hade jag redan hunnit gå till en annan salong som konstaterade att flera fransar inte gick att separera och att samma längd och tjocklek använts vilket gör att resultatet inte blir särskillt naturligt.. De tvingades att ta bort fransarna direkt för att inte mina egna fransar skulle ramla av. Dessutom hade SS tagit nästan dubbelt så mycket betalt än vd som anses skäligt för en fransförlängning i stockholmsområdet nästan 2000:-! När jag tillslut fick kontakt med SS vägrar hon betala tillbaka eller kompensera mig på ngt sätt. Hon hävdar (trots att jag tagit foto av eländet innan jag tog bort fransarna)att de bara "lagt sig bredvid varandra"... Akta er så att inte fler råkar illa ut.../Anna Läs mer
    2013-07-02 Monia N svarar Anna L
    Hej Anna.

Vi använder aldrig detta forum, men eftersom reco mailat oss IDAG att det fanns ett inlägg, så hittade vi din kommentar.

Du ringde salongen efter stängning fredag den 1/2 och lämnade ett meddelande på telefonsvararen att du tagit bort fransarna för att dom kliade och irriterade. Vi ringde upp dig lördag förmiddag den 2/2 när vi fick ditt meddelande. Vi frågade även då varför du inte ringt innan du tagit bort fransarna.

Som vi informerat om så är det väldigt mycket som man måste tänka på första 48 timmarna efter fransningen som vi även gått igenom på After Care Guide med dig efter behandlingen utförts. Följer man inte anvisningarna så kan fransarna lägga sig emot varandra och det kan då klia. Hade du sagt något när du var förbi nån dag efter din fransning för att hämta fransborsten du fick som vi ringde och sa att du glömt, så hade vi kunnat kolla på dom då innan du nån dag efter ringt och lämnat meddelande att dom var borttagna och ville reklamera.

Det är tråkigt att du blivit så missnöjd i efterhand speciellt eftersom du kom till oss genom rekommendation av din moster som gått hos oss länge på samma behandling. Vi tog före och efter bilder på plats där man också ser hur det såg ut när du lämnade oss. Det är viktigt att alltid höra av sig till utföraren vad det än är för behandling, innan man tar bort något.

Vi hade 2 tjocklekar, 3 längder, 1 böjning och 6 olika fransar på ditt set. Vi har aldrig samma längd och tjocklekar på ett set.

Bästa skönhetssalongerna i Stockholm:

Charlotte G Charlotte G tycker:
“Utmärkt bemötande, härliga tje...” Läs mer

Västmannagatan 88, 11326, STOCKHOLM