Sandåsens Bygg AB

Sandåsens Bygg AB

3 omdömen om Sandåsens Bygg AB

Jim F
Skrev om Sandåsens Bygg AB

Bra service, levererade allt som efterfrågades. Klart värt!

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Hemin H
Skrev om Sandåsens Bygg AB

fick offert från en annan firma, riva en vägg och bygga halv vägg med köks ö.. tyckte det var dyrt och min vän (som har kontakter inom byggbranshen) såg över det och avrådde mig.. fick efter detta en offert från Sandåsens bygg som var mer passande, och arbetet satte igång.. ribban sattes direkt med trevlig hantverkare och bra snack, mycket skratt och reko knegare..!! inga konstigheter, bara bra omdöme från mig.. köks ön blev ännu bättre när hantverkare mikael räddade min lite klantiga idé.. mycket bra, tack..!

Tommi K
Skrev om Sandåsens Bygg AB

Kontaktade Sandåsens Bygg efter rekommendation från kusinen som hade fått fönsterbyte gjort av dom. Jag fick en offert på mailen, altanbygge samt nya köksluckor och lite senare var bygget igång. Mikael var grymt social och härlig att ha att göra med. Okomplicerat, rakt på sak och proffsigt, precis som det ska vara. Humor och arbetsmoral värdesätter jag högt. Jag skriver sällan recensioner men jag fick ett sånt exceptionellt bemötande och tycker att det ska firman ha. Jag fick även avdrag på slutsumman, Mikael bjöd på lite...

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen