Alla kategorier AC Service Stockholms län Sundbyberg SBG Bilservice

SBG Bilservice

Vackra Vägen 16, 172 40 Sundbyberg — Visa karta

SBG Bilservice har varit etablerade som bilverkstad i Sundbyberg ända sedan 1982. Vi servar alla märken, dessutom både personbilar och transportbilar.

Läs vad 11 kunder tycker om SBG Bilservice

• Happy D
    Happy D skrev om SBG Bilservice
    Har just fått hjälp med min BMW 320i hos SBG. Mycket väl bemötande och återkoppling - vidare blev reparationen utförd inom respektabel tid, till bra pris och på fackmannamässigt vis. Rekommenderar SBG fullt ut, själv kommer jag inte gå till någon annan verkstad efter min erfarenhet av företaget. Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om SBG Bilservice
    Hej . Vi använder SBG bilservie till företagets bilar och dem har en service som passar oss .Vi har många äldre bilar och mycket personal som kör olika hårt med bilarna , så det blir många fel på dem , då ringer vi Janne på SBG och han fixar de .Bra service och snabba är dem. Jag lämnar även min privata bil . Läs mer
  • Fredrik t
    Fredrik t skrev om SBG Bilservice
    Alltid bra bemötande & snabb service,dom försöker alltid att klämma in en tid om det finns en lucka någonstans.
    Kunnig personal & bra priser. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om SBG Bilservice
    Sbg bilservice fixar allt och lite till i tid. Härliga killar bra bemötande bra priser en verkstad att lita på helt enkelt Läs mer
  • Gilda S
    Gilda S skrev om SBG Bilservice
    Alltid trevliga tillmötesgående bra med tider
    utför bra jobb ock fort ock ibland det lilla extra utan man ber om det/ jag kommer alltid att lämna min bil till SBG har anlitat dom i 13 år Läs mer
  • Tomas
    Tomas skrev om SBG Bilservice
    Bra verkstad
    Trevliga personal

Bra priser Läs mer
  • Eva D
    Eva D skrev om SBG Bilservice
    Trevlig och kunnig personal, haft SBG I många år nu och rekommenderat dem till andra Läs mer
  • Alexander D
    Alexander D skrev om SBG Bilservice
    Service av bilen, bilen funkar som den ska. Läs mer
  • johan s
    johan s skrev om SBG Bilservice
    en bra bilverkstad Läs mer
  • d
    d skrev om SBG Bilservice
    Jag har servat min volvo hos SBG Bilservice i tre år. De är säkert inte billigast men de är justa och fakturorna är välspecade. När mitt visakort har krånglat har det inte varit några problem att betala senare. Trevligt bolag! Läs mer
  • Göran
    Göran skrev om SBG Bilservice
    SBG Bilservice tog 1828 kr för att byta ut fönsterveven och bälteslåset på min Volvo 740 GL från 89. Förnsterveven saknade lock när jag hämtade ut bilen, men det vägrade SBG Bilservice att fixa. Dessutom var de otrevliga och hälsade knappt när jag klev in i receptionen. Välj någon annan, bra bilservice om ni har möjligheten! Läs mer

Vanadisvägen 23, 11346, Stockholm