Scandinavian Bar Academy AB

Ring 0103-30 06 55 barskola.nu

4 omdömen om Scandinavian Bar Academy AB

LUCAS J
Skrev om Scandinavian Bar Academy AB

Bra utbildning som ger bra erfarenheter inom barbranschen. Samtidigt som det är intressant och lärorikt träffar man nya vänner och skapar grymma minnen! Rekommenderas starkt!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

FREDRIC E
Skrev om Scandinavian Bar Academy AB

Gick Barskolan i Ayia napa, fick jobb direkt efter kursen och Grymma minnen sant vänner för resten av livet! Fick även jobb som bartender hemma i Sverige Enkelt tack vare kursen.

JOEL W
Skrev om Scandinavian Bar Academy AB

Gick barskolan i Ayia napa. Hade en av mina bästa somrar i mitt liv. På köpet fick jag vänner för livet och ett bartendercertifikat. Kom hem till Sverige och fick jobb direkt inom barbranschen och blev även återkommande säsongare i Ayia napa. Grymma lärare och perfekt upplägg på paradisön.

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Eget program i Borneo Bra o konkret rådgivning när vi köpte resan. Flexibel hantering av frågor o ändringar. Programmet blev precis som vi

Mika A
Skrev om Scandinavian Bar Academy AB

En väldigt rolig och seriös utbildning som la grunden för min barkarriär. Jobbar än idag som bartender och från denna utbildning fick jag både vänner & minnen för livet!