Scandinavian Bar Academy AB

Läs vad 4 kunder tycker om Scandinavian Bar Academy AB

• LUCAS J

2020-06-05

LUCAS J skrev om Scandinavian Bar Academy AB
    Bra utbildning som ger bra erfarenheter inom barbranschen. Samtidigt som det är intressant och lärorikt träffar man nya vänner och skapar grymma minnen! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Kenzan Tours
    4.7 / 5 i betyg — 243 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi beställde en resa av Kenzan tours till Tanzania med safari och sedan flög vi ut till en liten ö som tillhör Tanzania som heter Pemba. Vi"
    Felicia S
  • FREDRIC E

2020-06-02

FREDRIC E skrev om Scandinavian Bar Academy AB
    Gick Barskolan i Ayia napa, fick jobb direkt efter kursen och Grymma minnen sant vänner för resten av livet!
    Fick även jobb som bartender hemma i Sverige Enkelt tack vare kursen. Läs mer
  • JOEL W

2020-06-02

JOEL W skrev om Scandinavian Bar Academy AB
    Gick barskolan i Ayia napa. Hade en av mina bästa somrar i mitt liv. På köpet fick jag vänner för livet och ett bartendercertifikat. Kom hem till Sverige och fick jobb direkt inom barbranschen och blev även återkommande säsongare i Ayia napa. Grymma lärare och perfekt upplägg på paradisön. Läs mer
  • Reco tipsar!
    La Villa
    4.6 / 5 i betyg — 305 omdömen
    Badge2019
    "Vi hade tidigare bokat konferensresa med La Villa och varit nöjda. Denna gång blev det några småfel som rättades till men som drog ner betyg"
  • Mika A

2020-04-11

Mika A skrev om Scandinavian Bar Academy AB
    En väldigt rolig och seriös utbildning som la grunden för min barkarriär. Jobbar än idag som bartender och från denna utbildning fick jag både vänner & minnen för livet! Läs mer

Bästa Resebyråerna nära Scandinavian Bar Academy AB:

GO Cruising (340m)