Alla kategorier Säkerhetsföretag Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Securio Sweden AB

Securio Sweden AB

Box 1288, 164 29 Kista — Visa karta

Välkommen till Securio Sweden!

Vi står för en trygg och säker vardag till ett pris som ska passa alla. I Sverige har vi alla möjliga typer av försäkringar. Trafikförsäkring, hemförsäkring, personförsäkring etc. Vi på Securio Sweden tillhandahåller de tjänster som oftast inte täcks av dina vanliga försäkringar men som kan påverka din vardag minst lika mycket. Under 2018 drabbades närmare 200.000 personer av ID-kapningar och så många som 23.000 hem anmäldes till försäkringsbolag på grund av brand.

Vi på Securio Sweden jobbar aktivt för att öka människors kunskap om brandsäkerhet och Identitetsstölder och har hjälpt tusentals kunder runt om i Sverige med ett smartare skydd mot detta. Läs mer på vår hemsida om hur du enkelt kommer igång. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 10:00-16:00
Fre: 10:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 19 kunder tycker om Securio Sweden AB

• 2019-05-11

Ingrid A skrev om Securio Sweden AB
    Köpte brandvarnare med ringfunktion vid larm. Och det fungerar bra även om det bara varit matlagning. Läs mer
  • 2019-05-10

Karin Viola G skrev om Securio Sweden AB
    Tog tjänster för ID och kort skydd.
    Trevligt bemötande.
    Hoppas att det blir bra om det händer något. Läs mer
  • 2019-05-09

Bengt-Olof Gösta V skrev om Securio Sweden AB
    Köpt säkerhetstjänst vid uppringning! Säljaren var mycket trevlig Läs mer

Yrje Stig Albert A skrev om Securio Sweden AB
    Har ingen upplevelse att beskriva mer än att den som ringde var väldigt på som alla som ringer för att dyvla på folk saker. Läs mer
    2019-05-08 Securio Sweden AB svarar Yrje Stig Albert A
    Hej Yrje.

Tack för ditt omdöme. Vi beklagar om du upplevt att vi varit för på i dialogen med dig. Vi försöker alltid hålla en god och professionell ton i alla samtal vi har. Du är välkommen att kontakta oss ifall du skulle behöva ha hjälp med något i framtiden.

Christina O skrev om Securio Sweden AB
    Brandvarnare
    Mycket trevligt och kunnigt
    Jag är mycket nöjd, dels med brandvarnaren och att dom tar kontakt direkt när varnaren har löst ut. Läs mer
    2019-05-08 Securio Sweden AB svarar Christina O
    Hej Christina.

Tack för ditt fina omdöme. Vi är väldigt glada över att du är nöjd med din tjänst hos oss.
    Tveka inte att kontakta oss ifall vi kan stå till tjänst med något.

Erik J skrev om Securio Sweden AB
    Bra och tydlig beskrivning av tjänsten från säljaren. Tydliga och korrekta svar på de frågor jag ställde. Läs mer
    2019-05-08 Securio Sweden AB svarar Erik J
    Hej Erik.

Tack för ditt omdöme. Tveka inte att kontakta oss ifall du skulle ha några fler frågor.

• 2019-04-28

Åsa A skrev om Securio Sweden AB
    Id skydd
    Vänliga o trevliga väldigt stor övertalningsförmåga har alltid ett svar på frågor positiva eller negativa
    Kontaktade inte de kontaktade mig
    glömde nog dock att meddela att det var en bindningstid på 24 månader
    Hur allt utvecklas återstår att se Läs mer
    2019-04-29 Securio Sweden AB svarar Åsa A
    Hej Åsa!

Vi tackar så mycket för ditt omdöme. Vi arbetar ständigt för att kontakten utåt med alla konsumenter ska vara så tydlig så möjligt. Tveka inte att kontakta oss ifall vi kan stå till tjänst med något.

• 2019-04-26

Stefan P skrev om Securio Sweden AB
    Bra och kund vänlig service och förtroende ingivande bemötande Läs mer
    2019-04-26 Securio Sweden AB svarar Stefan P
    Hej Stefan!

Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme.
    Tveka inte att kontakta oss ifall du skulle behöva hjälp med något i framtiden.

Trevlig helg!

• 2019-04-20

ANNA MARIA W skrev om Securio Sweden AB
    Är helkund hos Securio och är trygg med deras tjänster. Brandlarmet har larmat några gånger och larmcentralen är alltid trevliga vid kontakt. Läs mer
    2019-04-23 Securio Sweden AB svarar ANNA MARIA W
    Hej Anna Maria.

Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada över att allt funkar fint för dig. Tveka inte att kontakta oss ifall det skulle vara något som vi kan hjälpa dig med.

• 2019-04-11

Stig E skrev om Securio Sweden AB
    Jag har inte fått någon information ännu då första faktura ej kommit Läs mer
    2019-04-23 Securio Sweden AB svarar Stig E
    Hej Stig. Tack för din kommentar.

Första fakturan kommer alltid i slutet av månaden. Du är välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.

• 2019-04-07

Mohammed I skrev om Securio Sweden AB
    Jag köpte ID skydd av en säljare som heter Alexandra. Hon var väldigt duktig och trevlig. Den trevligaste försäljaren jag någonsin pratat med. Hon gav mig ett fantastiskt bemötande. Jag hade inte så höga förväntningar men jag måste nog säga att Alexandra ändrade min syn. ID skyddet verkar vara den bästa på marknaden, billig och bra. Läs mer
    2019-04-08 Securio Sweden AB svarar Mohammed I
    Hej Mohammed.

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi strävar alltid efter att göra dig som kund nöjd hos oss. Tveka inte att kontakta oss ifall det skulle vara något du behöver ha hjälp med.

• 2019-04-07

Poul Erik A skrev om Securio Sweden AB
    Har købt IT skyd och har haft flere rigtig behagelige samtaler, er også blevet ringet retur til efter ønske.
    Alt i alt en rigtig god oplevelse. Läs mer
    2019-04-08 Securio Sweden AB svarar Poul Erik A
    Hej Poul Erik.

Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada över att du är nöjd med din upplevelse hos oss.
    Du är välkommen att återuppta kontakten med oss ifall det skulle finnas något som vi kan hjälpa dig med.

Ali Z skrev om Securio Sweden AB
    Allt funkar fin och vi upplever säkrare miljö hemma, bemötandet vi har fått av Securio har varit personligt och engagerat är vårt intryck, Vi har väldigt stort förtroende för Securio. Läs mer
    2019-04-05 Securio Sweden AB svarar Ali Z
    Hej Ali. Vad glada vi blir utav ditt omdöme. Vi tackar så mycket för förtroendet ni har till oss och för att ni valt att anlita oss för er säkerhet i vardagen. Mvh Mats, Securio.

Gabriel M skrev om Securio Sweden AB
    Blev uppringde av securio och deras bemötande var trevligt o bra, använder deras id-skydd och det funkar bra

Stort tack för ert samtalet. Läs mer
    2019-04-05 Securio Sweden AB svarar Gabriel M
    Hej Gabriel. Tack för ditt fina omdöme, vi är glada att allt funkar bra för dig. Tveka inte att kontakta oss ifall det finns något som vi kan hjälpa dig med. Mvh Mats Securio

Maud S skrev om Securio Sweden AB
    Jag fick ett telefonsamtal från er. Erbjudande lockade mig att teckna ett avtal med er. Jag är mycket nöjd med det vi kom fram till.
    MVH Maud Läs mer
    2019-04-05 Securio Sweden AB svarar Maud S
    Hej Maud. Vad glada vi blir att du är nöjd som kund hos oss. Vi kommer alltid göra vårt yttersta för att det ska förbli så. Du är välkommen att kontakta oss ifall det skulle vara något som vi kan hjälpa dig med. Mvh Mats, Securio.
  • Nina L

2019-04-05

Nina L skrev om Securio Sweden AB
    Bra och sjyst personal ! Som till o med gav mig fria månader för att jag ska vara skyddad.. Läs mer
    2019-04-05 Securio Sweden AB svarar Nina L
    Hej Nina. Tack för ditt fina omdöme, vi är glada att ha dig som kund! Vi önskar dig en trevlig helg! Mvh Mats, Securio.

DANIEL I skrev om Securio Sweden AB
    Min mamma blev kontaktad av en förmedlare och tecknade ett ID-skydd. Till en början var jag skeptisk till att hon hade tecknat detta, men efter att jag kontaktat deras kundtjänst och försökt annullera abonnemanget så fick jag utförlig information av en (Mats) som förklarade hela upplägget för mig och övertygade mig att ansluta mitt och min sambos personnummer till samma tjänst.

Bra bemötande och välinformerad personal.

Ett litet minus att de inte är ansluta till e-faktura.

MVH Daniel H Läs mer
    2019-04-05 Securio Sweden AB svarar DANIEL I
    Hej Daniel. Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du har gett oss en chans. Angående E-fakturan så jobbar vi just nu på att ta fram det som betalningsalternativ för våra kunder. Du är välkommen att kontakta oss framöver ifall det skulle vara något som du behöver ha hjälp med. Ha en trevlig helg! Mvh Mats, Securio.
  • 2019-04-04

Anna Nina Ulrika D skrev om Securio Sweden AB
    Fick ett
    samtal av en försäljare och gcki
    med då. Det gällde brandvarnare.Än så länge fungerar det. Läs mer
    2019-04-05 Securio Sweden AB svarar Anna Nina Ulrika D
    Hej Anna Nina Ulrika. Tack för ditt omdöme, vi är glada att allt fungerar för dig.
    Du är välkommen att kontakta oss ifall det skulle vara något som du behöver ha hjälp med.

Mvh Mats, Securio.
  • 2019-03-29

Eva H skrev om Securio Sweden AB
    Id skydd. Hade inga förväntningar. Säg inte till era kunde att ni ombesörjer uppsägning av tidigare försäkringar.
    Man måste själv säga upp. Läs mer
    2019-03-29 Securio Sweden AB svarar Eva H
    Hej Eva. Tack för din feedback. Vi arbetar ständigt för att leverera en bra kundupplevelse, ring gärna in till oss om du vill att vi kikar på detta. Mvh Mats, Securio.

Box 1288, 164 29 Kista