Sense

Östra Larmgatan 20, 411 07 Göteborg — Visa karta

En liten och mysig restaurang mitt i Centrala Göteborg.

Läs vad 2 kunder tycker om Sense

• Anna A
    Anna A skrev om Sense
    Första intrycket var bra, vi blev välkomnade när vi läste på utsidan om vad som fanns på menyn. Vi tackade ja till att gå in på restaurangen då vi var hungriga och valde nu första bästa ställe. Vi blev visade till bordet, vi satte oss och en kille kom fram och la ett gäng med menyer på bordet och gick iväg. Vi satt längst in i ett hörn, 7 vuxna, en 3,5åring och en nyfödd. Bredvid oss var en högtalare som pumpade på högsta volym. Vi var helt ensamma inne i restaurangen och frågade om de kunde sänka, istället gick han och höjde (???), sänkte sen efter ca 5 minuter. En av oss hade svårt att bestämma vad hon ville äta och blev väldigt stressad av servitören som sprag fram en gång i minuten och frågade om vi var klara, nej sa vi och han började iallafall ta upp beställningar. Det fanns ingen barnmeny, vilket var uselt, 150 spänn till en treåring som äter 4 tuggar kändes lite överdrivet, dessutom inga smaker som ett barn (de flesta) äter.
    Att få maten tog otroligt lång tid. När den väl kom var det otroligt smaklöst, jag som knapp kryddar maten bad faktiskt om extra salt. De hade inga kryddor på borden utan fick springa runt och leta och tillslut fick vi låna kökets. Pizzan stod att den skulle vara stark men den smakade heller ingenting. Ändå gången de var snabba de var när de skulle duka av då kom de med notan utan att alla ens ätit upp eller vi bett om den. Faktiskt ett av de sämsta ställen jag har varit på!
    Kan tillägga att borden var supersmå, det var tänkt att man skulle sitta två i varje hål och vi fick sitta som packade sillar och då är vi alla normala i storleken :-) Läs mer
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Sense
    Stressad otrevlig personal. Extremt lång väntetid på maten. Ljummet Rosévin. En av de absolut sämsta Cesarsallader jag ätit. Torr kyckling, blaskig dressing och bränt bröd. Läs mer

Bästa restaurangerna i Göteborg:

Lotta W Lotta W tycker:
“Toppenbra service och god mat!” Läs mer