Sergels Bilservice & Bilvård

3.7

9 omdömen om Sergels Bilservice & Bilvård

Åsa W
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Skulle inte vilja rekommendera.

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

MICHEL B
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Tidigare i somras bytte jag stötdämpare fram till bilen hos Sergel, genom Autobutler, pga oljeläckage. Efter 1 månad fick jag ett hjullagerhaveri på motorvägen, 23 mil hemifrån, vilket sabbade min semester och gjorde att jag var billös under 3 veckor. Haveriet berodde på att Sergel inte följt de arbetsinstruktioner som är framtagna av biltillverkaren, där en bult ska bytas och dras med rätt moment. Hjullager, bromsskivor och givare byttes. Eftersom att jag inte förstod sambandet mellan att ett par bytta stötdämpare...

NIMA H
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Jag är sällan den som känner behovet utav att skriva omdömen. Det är trist då jag hade kunnat förbli en lojal kund. Jag lämnade min relativt nya bil i företroende hos dem för tvätt. När jag kommer tillbaka för att hämta bilen ser jag att bilen har repor och lackskada. Den har skrapats eller kört in i något. Firman vill inte ta på sig ansvaret och personen som har kört bilen kunde knappt bry sig genom att ens titta på bilen. Självklart nekar han och antagligen av rädsla. Jag hade sett om skadan fanns där innan då jag kontrollerade...

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2020 omdömen 4.6 av 2020 omdömen

Fick proffsig och snabb hjälp med byte av lampa. och trevligt bemötande 😊 🙏🏼

Stefan P
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Grymt bra service med kunnig personal! Använder sig av topp produkter för bilvård! Grymt bra och smidig upplevelse!

Honer S
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Bra service och god mottagande!

STF Bilservice i Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 19 omdömen 4.7 av 19 omdömen
Badge2016

Alltid bra service, tillgängligt och bra pris. Tack!

Hoger S
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Proffsigt alltid i tid bra service. Följer alltid upp sina arbeten både o verkstaden och inom tvätten. Alltid värt en omväg för mig!

Maksim S
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Supernöjd, min bil har aldrig varit renare och den går som en smäck! Trevlig personal som bemötte mig vänligt och proffesionellt. Kan inget annat än ge 5 av 5 tummar upp!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Ahmed R
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Lämnade bilen för att underlätta parkeringen i city. Passade på att köra en in och utvändig tvätt. Är jätte nöjd med resultatet och mottagningen. Kändes tryggt, kommer definitivt att återvända ä.

Rostem A
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Bra, professionellt, smidigt. Trevlig ägare.

Speedy Bilservice Södermalm
4.7/5 i betyg av 811 omdömen 4.7 av 811 omdömen

Trevligt bemötande från början. Hade tappat avgasröret men blev mottagen direkt trots proppfull verkstad. Supersnabbt jobb. Bra pris! Kommer

Kjell Birger B Kjell Birger B