Sergels Bilservice & Bilvård

3.4

10 omdömen om Sergels Bilservice & Bilvård

Armand T
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Mycket oseriösa! Brist på respekt för kunden och för vad de lovar. Varje gång jag anmärkte på hur de betedde sig så blev svart "det är vad det är"! De håller inte tiden, levererar inte som avtalat samt värnar inte om kundens bil. Fick ringa och jaga dem flera gånger men de var likgiltiga och ville inte ta ansvar. Jag fick åka dit flera gånger men varje gång hittade de på en ursäkt. Det mest otroliga var när jag frågade varför de inte ringde mig och meddela att bilen blir försenad så jag slipper åka in så blev svaret: "Telefonlinjerna...

Speedy Bilservice Nynäshamn
4.8/5 i betyg av 786 omdömen 4.8 av 786 omdömen

Trevlig personal. Prydlig offert, bra pris. Tyvärr fel delar pga importbil. Åtgärdades. Lånebil erbjöds pga situation. Proffsigt slut. Al

Åsa W
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Skulle inte vilja rekommendera.

MICHEL B
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Tidigare i somras bytte jag stötdämpare fram till bilen hos Sergel, genom Autobutler, pga oljeläckage. Efter 1 månad fick jag ett hjullagerhaveri på motorvägen, 23 mil hemifrån, vilket sabbade min semester och gjorde att jag var billös under 3 veckor. Haveriet berodde på att Sergel inte följt de arbetsinstruktioner som är framtagna av biltillverkaren, där en bult ska bytas och dras med rätt moment. Hjullager, bromsskivor och givare byttes. Eftersom att jag inte förstod sambandet mellan att ett par bytta stötdämpare...

Speedy Bilservice Arninge
4.9/5 i betyg av 202 omdömen 4.9 av 202 omdömen
BadgeFourYears

Bytte Broms belägg och broms skivor, bra kundbemötande, kunde utförligt o bra visa exakt vad som gjorts och vad som bytts samt påvisa hur pa

Holger Gunnar B Holger Gunnar B
NIMA H
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Jag är sällan den som känner behovet utav att skriva omdömen. Det är trist då jag hade kunnat förbli en lojal kund. Jag lämnade min relativt nya bil i företroende hos dem för tvätt. När jag kommer tillbaka för att hämta bilen ser jag att bilen har repor och lackskada. Den har skrapats eller kört in i något. Firman vill inte ta på sig ansvaret och personen som har kört bilen kunde knappt bry sig genom att ens titta på bilen. Självklart nekar han och antagligen av rädsla. Jag hade sett om skadan fanns där innan då jag kontrollerade...

Stefan P
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Grymt bra service med kunnig personal! Använder sig av topp produkter för bilvård! Grymt bra och smidig upplevelse!

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 798 omdömen 4.5 av 798 omdömen

Billy William E Billy William E
Honer S
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Bra service och god mottagande!

Hoger S
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Proffsigt alltid i tid bra service. Följer alltid upp sina arbeten både o verkstaden och inom tvätten. Alltid värt en omväg för mig!

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 796 omdömen 4.8 av 796 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

Maksim S
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Supernöjd, min bil har aldrig varit renare och den går som en smäck! Trevlig personal som bemötte mig vänligt och proffesionellt. Kan inget annat än ge 5 av 5 tummar upp!

Ahmed R
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Lämnade bilen för att underlätta parkeringen i city. Passade på att köra en in och utvändig tvätt. Är jätte nöjd med resultatet och mottagningen. Kändes tryggt, kommer definitivt att återvända ä.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.4/5 i betyg av 547 omdömen 4.4 av 547 omdömen

Bästa verkstad, bra bilmekaniker rekommenderar

Rostem A
Skrev om Sergels Bilservice & Bilvård

Bra, professionellt, smidigt. Trevlig ägare.