Sergels Bilservice & Bilvård

Läs vad 7 kunder tycker om Sergels Bilservice & Bilvård 2

2021-04-21
    Jag är sällan den som känner behovet utav att skriva omdömen. Det är trist då jag hade kunnat förbli en lojal kund. Jag lämnade min relativt nya bil i företroende hos dem för tvätt. När jag kommer tillbaka för att hämta bilen ser jag att bilen har repor och lackskada. Den har skrapats eller kört in i något. Firman vill inte ta på sig ansvaret och personen som har kört bilen kunde knappt bry sig genom att ens titta på bilen. Självklart nekar han och antagligen av rädsla. Jag hade sett om skadan fanns där innan då jag kontrollerade fälgarna bara någon timma innan från att jag direkt körde den till tvätten och bilen var inte så smutsig att jag hade missat det. Jag är 110% säker på att skadan har skett hos Sergels Bilservice & Bilvård.

Dem jobbar i rätt trånga utrymmen och det är lätt hänt att dem kan köra in bilarna i varandra eller något. Ägaren är utan tvekan en trevlig och respektfull person och därav behöll jag mitt lugn. Det hjälper tyvärr inte mig då det inte löser problemet. Det svider rätt mycket att behöva betala 700:- för tvätt + 9000 kr fattigare i självrisk för en skada dem har vållat. Min största rekommendation är att om du funderar att lämna in bilen här är att du fotar bilen och dokumenterar allt för att ha bevis ifall något skulle hända din bil.
    2021-03-14
    Grymt bra service med kunnig personal! Använder sig av topp produkter för bilvård! Grymt bra och smidig upplevelse!
    2021-03-12
    Bra service och god mottagande!
    2021-03-12
    Proffsigt alltid i tid bra service.
    Följer alltid upp sina arbeten både o verkstaden och inom tvätten.
    Alltid värt en omväg för mig!
    2021-03-12
    Supernöjd, min bil har aldrig varit renare och den går som en smäck! Trevlig personal som bemötte mig vänligt och proffesionellt.
    Kan inget annat än ge 5 av 5 tummar upp!
    2021-03-12
    Lämnade bilen för att underlätta parkeringen i city. Passade på att köra en in och utvändig tvätt.
    Är jätte nöjd med resultatet och mottagningen. Kändes tryggt, kommer definitivt att återvända ä.
    2021-03-10
    Bra, professionellt, smidigt. Trevlig ägare.