Alla kategorier Restaurang Stockholms län Ekerö Serveringen Kina Slott, Antonsson & Co KB

Serveringen Kina Slott, Antonsson & Co KB

Fredriksdal, 178 93 Drottningholm — Visa karta

Sveavägen 41, 11134, STOCKHOLM
Två Grabbar och Kök
Yasemin B:
Vi har precis haft våran bröllopsfest hos Två Grabbar och Kök, och vi är supernöjda med allt. Från början till slut så har Christian hjälpt ...

Restauranger nära Serveringen Kina Slott, Antonsson & Co KB:

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Julia S:
Helt okej mat och helt ok service! Prisvärt

Läs vad 2 kunder tycker om Serveringen Kina Slott, Antonsson & Co KB

• Per W
    Per W skrev om Serveringen Kina Slott, Antonsson & Co KB
    Mysfaktorn är så hög så man nästan svimmar. I historisk miljö med Kina slott som granne och mitt i Drottningholmsparken finns alla förutsättningar för ett lyckat resultat. Vid fint väder sitter man ute bland rosorna och är vädret lite sämre sitter man med fördel inne där en sprakande stockvedsbrasa sprider doften av hemtrevnad. Det finns fyra sorters kaffe: svart, med mjölk, med socker eller med både mjölk och socker. Inga konstigheter. Och kaffet är riktigt, riktigt gott. Våfflorna är i en klass för sig.
    Kommer man en varm dag och har med sig hund så ställer personalen fram en skål vatten utan att man bett om det. Små detaljer som gör stor skillnad helt enkelt.
  • Camilla
    Camilla skrev om Serveringen Kina Slott, Antonsson & Co KB
    Det här fiket ligger i gamla lokaler med stenväggar och valv samt har en mysigt uteservering bredvid Kina Slott i Drottningholms slottspark. Stället är nog mest känt för sina smaskiga våfflor som smakar extra gott en solig sommardag efter en promenad i parken. Man kan dock inte betala med kort och priserna är ganska höga.

Fredriksdal, 178 93 Drottningholm