Alla kategorier Bilförsäljning Skåne Hörby Severin Autogroup

Severin Autogroup

Metallgatan 9, 242 35 Hörby — Visa karta

Välkommen till Severin Autogroup!

Vi är din personliga bilhandlare och familjeföretaget drivs nu av tredje generationen. Som auktoriserad återförsäljare av LADA och UAZ har vi levererat tiotusentals bilar genom åren. Här hos oss finner du alltid välutrustade och handplockade bilar och husbilar. Vi är noga med att de bilar vi förmedlar är genomgångna, besiktigade och servade. Dessutom har varje bil garanti och CARFAX historik.

Söker du en bil vi inte har inne just nu? Hör av dig till oss så kan vi använda vårt stora kontaktnät för att hitta just den bil du söker.

Välkommen in för visning och provkörning. Ring gärna före för att vara säker på att vi och bilen du vill se finns inne.
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 10 kunder tycker om Severin Autogroup

• Venche L
    Venche L skrev om Severin Autogroup
    Bemötandet hos Severin autogroup bilfirma var väldigt artigt och trevligt. Full förståelse, för mig som kvinna och mina önskemål om det bästa för mina stora hundars möjlighet till utrymme. De byggde om hela baksäte och bakutrymme till en stor hundbur. Tack Jacob för hjälpen. Läs mer
  • Fredrik P skrev om Severin Autogroup
    Mycket trevligt bemötande av personalen från start till slut, fick mycket förtroende för säljaren. Läs mer
  • Tony L skrev om Severin Autogroup
    Trevligt bemötande samt väldigt serviceinriktad.
    Har köpt några bilar nu och kommer fortsätta med detta framöver oxå pga den goda servicen hos Severin Autogroup. Läs mer
  • Thomas A skrev om Severin Autogroup
    Severins autogroup har sålt 2 bilar för min räkning skrivit avtal om försäljning och redovisat öppet för mig
    Jag har rekommenderat andra som också är nöjda
    Har även fått hjälp med service rekonditionering till full belåtenhet Läs mer
  • Bengt H skrev om Severin Autogroup
    Positivt. Kunnig personal och rena lokaler. Läs mer
  • Roger L
    Roger L skrev om Severin Autogroup
    Severin Autogroup lyckas med konststycket
    att förena god service med bra bilpriser och trygga bilaffärer. Är bilintresserad och har vid flera tillfällen att gjort fynd hos Anders och Jakob. Kan varmt rekommendera firman. Läs mer
  • Pierre K skrev om Severin Autogroup
    Sålde bil till Severin autogrupp. Trevlig och snabb service. Läs mer
  • Tobias S skrev om Severin Autogroup
    Man får ett väldigt bra och betryggande bemötande hos Severin Autogroup! Har varit där många gånger och kollat bil och fått bra hjälp och tips från början till slut! Har inte köpt en bil där än men dom som köpt där är mycket nöjda med sina köp! Rekommenderas starkt om ni är på jakt efter en bil! Läs mer
  • Jens S skrev om Severin Autogroup
    Trevlig personal som ställer upp! Läs mer
  • Marcus S skrev om Severin Autogroup
    Personligt, proffsigt, kunniga Läs mer