Severin Autogroup

Severin Autogroup

Ring 070-994 41 91 severinautogroup.se

Välkommen till Severin Autogroup! Vi är din personliga bilhandlare och familjeföretaget drivs nu av tredje generationen. Som auktoriserad återförsäljare av LADA och UAZ har vi levererat tiotusentals bilar genom åren. Här hos oss finner du alltid välutrustade och handplockade bilar och husbilar. Vi är noga med att de bilar...

14 omdömen om Severin Autogroup

Rickard Hugo Erland K
Skrev om Severin Autogroup

Toppen bemötande! Lösnings orienterande! Har köpt både mc och bil där, absolut toppen företag att ha och göra med!

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Tony N
Skrev om Severin Autogroup

Jag anser denna Severin Autogroup bilfirma är skräp och bedrägliga skulle köpa en xc60 utav dom dom gick ner från 139.000 till 130.000 kr på en bil som står i ca 120-125.000 kr och för att jag skulle få köpa bilen för 130.000 kr skulle jag inte få vinterdäck eller garanti det är det mest bedrägliga beteende jag varit med om! bilförsäljaren behandlar 130.000 kr precis som vi talar om 5000-10.000 kr bilar som du får som gör det själv bilar! Som tur är är jag en vaken person och går inte på när bilskojare försöker lura en! Stor varning för dessa med andra ord!

Glenn N
Skrev om Severin Autogroup

Jag har sålt en bil och köpt 2 bila av Severin. Jättebra bemötande och nör det blev problem med ena bilen så fixade dom det direkt utan diskussion. Kan inte ge annat än toppbetyg. Kommer säkert att handla bil där igen nästa år.

Karl Ulf H
Skrev om Severin Autogroup

Trevliga och håller vad de lovar! Jag köpte en Mercedes osedd av dem, allt vad beskrivits om bilen stämde. Dessutom såg den ut som ny trots fem år på nacken, föredömlig recond. Jag skulle lätt köpa en bil av dem igen!

Venche L
Skrev om Severin Autogroup

Bemötandet hos Severin autogroup bilfirma var väldigt artigt och trevligt. Full förståelse, för mig som kvinna och mina önskemål om det bästa för mina stora hundars möjlighet till utrymme. De byggde om hela baksäte och bakutrymme till en stor hundbur. Tack Jacob för hjälpen.

Fredrik P
Skrev om Severin Autogroup

Mycket trevligt bemötande av personalen från start till slut, fick mycket förtroende för säljaren.

Tony L
Skrev om Severin Autogroup

Trevligt bemötande samt väldigt serviceinriktad. Har köpt några bilar nu och kommer fortsätta med detta framöver oxå pga den goda servicen hos Severin Autogroup.

Thomas A
Skrev om Severin Autogroup

Severins autogroup har sålt 2 bilar för min räkning skrivit avtal om försäljning och redovisat öppet för mig Jag har rekommenderat andra som också är nöjda Har även fått hjälp med service rekonditionering till full belåtenhet

Bengt H
Skrev om Severin Autogroup

Positivt. Kunnig personal och rena lokaler.

Roger L
Skrev om Severin Autogroup

Severin Autogroup lyckas med konststycket att förena god service med bra bilpriser och trygga bilaffärer. Är bilintresserad och har vid flera tillfällen att gjort fynd hos Anders och Jakob. Kan varmt rekommendera firman.

Pierre K
Skrev om Severin Autogroup

Sålde bil till Severin autogrupp. Trevlig och snabb service.

Tobias S
Skrev om Severin Autogroup

Man får ett väldigt bra och betryggande bemötande hos Severin Autogroup! Har varit där många gånger och kollat bil och fått bra hjälp och tips från början till slut! Har inte köpt en bil där än men dom som köpt där är mycket nöjda med sina köp! Rekommenderas starkt om ni är på jakt efter en bil!

Jens S
Skrev om Severin Autogroup

Trevlig personal som ställer upp!

Marcus S

Personligt, proffsigt, kunniga