SFB Group Scandinavia AB

SFB Group Scandinavia AB

Ring 08-26 63 48 sfbgroup.se

SFB Group Scandinavia AB har sedan 2007 haft hand om både stora och små projekt i hela Stockholm. Vi består av nio företag som oberoende av varandra hjälper privatpersoner och företag att hitta en komplett lösning inom Bygg och Renovering. Vi kan hjälpa till med allt inom nybyggnationer, som fler rum eller våningar på huset,...

14 omdömen om SFB Group Scandinavia AB

Lina S
Skrev om SFB Group Scandinavia AB

Effektiva och noggranna. De var väldigt måna om att jag skulle vara nöjd och var flexibla om någonting behövde ändras. Tillgänglig arbetsledare, vilken jag hade tät kontakt med, som kunde svara på frågor om så behövdes. Jag vill lyfta upp Jasur och Khurshid extra mycket. Det ar gjort ett fantastiskt jobb!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Tommy S
Skrev om SFB Group Scandinavia AB

Vi köpte fasadmålning av vårat hus. Vi blev väl bemötta av både säljare, arbetsledare och målarna. Vi hade höga förväntningar som helt infriades.

Massimo C
Skrev om SFB Group Scandinavia AB

The company has performed a very good work at my house. The workers are very professional, available to adapt to solve any issue, and provide a very good quality of the finished work. They respected the time agreed to achieve the job and they always responded to my calls. I am very happy and I will surely use the company again for other works at my house.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Josip G
Skrev om SFB Group Scandinavia AB

Vi är mycket nöjda med jobbet som utfördes hos oss ( tillbyggnad). Kontakten, offerten mm funkade mycket bra. Kan varmt rekommendera SFB group Josip 9/5 2022

Farzad A
Skrev om SFB Group Scandinavia AB

SFB bygger mitt hus väldigt bra med hög standard. De avslutade projektet tidigare än vår tidsplan. Tack SFB speciellt Khurshid och Jasur för deras fantastiska projektledning och arbete. Jag rekommenderar detta företag.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Maria E
Skrev om SFB Group Scandinavia AB

Vi är väldigt nöjda med såväl effektivitet, utförande och kommunikation. Vår projektledare Jimmy var väldigt tillmötesgående och tillgänglig. Vi anlitade dem för att flytta ett kök till ett annat rum, inkl elarbeten och rördragning. Resultatet av såväl det grova som det mer finstilta arbetet blev över förväntan och i enlighet med offerten med undantag för kostnader för fåtalet ändring- och tilläggsarbeten som var rimliga och som de stämde av längs vägen. Rekommenderas varmt!

Anton K
Skrev om SFB Group Scandinavia AB

Bra hantverkare. Lyhörda arbetsledare, även om många av de som utförde arbetet inte pratade svenska.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
David J

Debik AB är mycket nöjda med samarbetet med SFB Group

Gustaf L
Skrev om SFB Group Scandinavia AB

Ommålning av fasad tvåvåningshus + garage. Snabbt svar på offertförfrågan. Väldigt bra pris jämfört med de andra offerter jag fått. Vad jag kan bedöma så är arbetet utfört med hög kvalitet. Oerhört snabba. Offert 25/5. Accepterade offerten 27/5 Fick fakturan den 17/6 då var arbetet helt klart. ställningen borttagen och allt undanstädat.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 258 omdömen 4.7 av 258 omdömen

Anna M
Skrev om SFB Group Scandinavia AB

SFB Group målade om vår villa inklusive tillbyggnad. Kontakten var proffsig och snabb, målningen tog kortare tid än förväntat och slutresultatet var vi mycket nöjda med. 1,5 år efter leverans syns det att arbetet var noggrant och väl genomfört.

Abdallah K
Skrev om SFB Group Scandinavia AB

Hej. Jag var ganska skeptisk i början Me tanken att dem gav så bra offert men jag vart verkligen imponerad av hur duktiga killarna var och arbetsledaren Jimmy var alltid tillgänglig och tillmötesgående med mina krav. Rekommenderar verkligen detta företag från hjärtat. Det blev superbra och enkelt från början till slut. Leta inte efter någon annan. Ring dom på en gång om dom har tid🤗

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Jessica D
Skrev om SFB Group Scandinavia AB

Trevliga och pålitliga. De satte in och installerade mitt nya kök på exakt den tiden de sa att det skulle ta.

Saga S
Skrev om SFB Group Scandinavia AB

SFB Group Scandinavia gav ett proffsigt bemötande och var snabba med att ge oss en offert. Prismässigt låg de bra till jämfört med konkurrenterna och lovade även att de skulle bli klara relativt snabbt, ett löfte som de höll. De fanns hela tiden tillgängliga för frågor. Vi är väldigt nöjda med hela processen och självklart även med slutresultatet.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Marcus S
Skrev om SFB Group Scandinavia AB

Totalrenovering av lägenhet - supernöjd med SFB!