Siltis Entreprenad

Siltis Entreprenad

Välkommen till oss på Siltis Entreprenad! Har du behov av att rengöra taket eller fasaden eller kanske fixa trädgården? Vi på Siltis Entreprenad erbjuder trädgårds- och markentreprenad. Bland våra tjänster finner du trädgårdsskötsel, markanläggning, byggservice samt olika underhåll av fasader som snöskottning eller reparationer....

20 omdömen om Siltis Entreprenad

MIKAEL N
Skrev om Siltis Entreprenad

Nöjd med takservice. Tydlig kommunikation och korrekt genomförande.

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 77 omdömen 4.2 av 77 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Lasse G
Skrev om Siltis Entreprenad

Allt bra från första kontakt till slutfört arbete! Håller vad som utlovats!

Therese E
Skrev om Siltis Entreprenad

Jag fick hjälp med att sätta upp taksteg till skorstenen. De kom på fm och tittade och lämnade pris, sen kom de tillbaka på em och utförde jobbet. Snabba, pålitliga och bra utfört jobb. Jag är mycket nöjd med resultatet och deras bemötande.

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1083 omdömen 4.8 av 1083 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Johan V
Skrev om Siltis Entreprenad

Bra utfört arbete, hållit tider och kostnader. Proffsigt!

Susan M
Skrev om Siltis Entreprenad

Gjorde ett mycket bra jobb hos oss, lade stenplattor och gjorde ordning garage uppfarten vilket blev perfekt, trevlig o seriös. Kan rekommendera detta företag. Sussie

DM TAK
4.6/5 i betyg av 191 omdömen 4.6 av 191 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Ronnie J

Anläggning arbeten Trevliga, seriösa Mer än jag förväntade mig

Karl L
Skrev om Siltis Entreprenad

De hjälpte oss med att förbättra vår taksäkerhet. Mycket trevliga och flexibla. Arbetet utfördes snabbt och diskret och vi är mycket nöjda.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Karåla D
Skrev om Siltis Entreprenad

Siltis Entreprenad arbetar åt Karålas Byrålåda (trädgårdsanläggare/trädgårdsmästare) som underentreprenör. Rolle är flitig stark och väldigt trevlig att ha med på jobb. Kan varmt rekommendera!

Marco B
Skrev om Siltis Entreprenad

Trevligt och professionallt hanterande. Allt perfekt utfört.

Villatakexperten
4.8/5 i betyg av 363 omdömen 4.8 av 363 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Marie B
Skrev om Siltis Entreprenad

Siltis var en viktig del för oss när vi skulle hitta lösning på det som vara var tankar från början. Nogsamt genomfört, ordning och reda, håller planer och levererar i tid och städade undan varje dag! Kan varmt rekommenderas om det är dax att bygga!

Ronnie P
Skrev om Siltis Entreprenad

Vi har anlitat som Siltis som underentreprenör till våra egna projekt, en pålitlig firma som rekommenderas. Med vänlig hälsning Ronnie Pettersson, Pettersson tak och bygg i Haninge AB

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Petra O
Skrev om Siltis Entreprenad

Vänligt bemötande genom hela processen. Siltis Entreprenad var diskussionsvilliga, lyhörda, kreativa och professionella. Genom processen kom de med alternativa förslag som gjorde att vi fick vårt projekt med trädgårdsanläggning genomförd till rimlig kostnad, snabbt genomfört och med ett mycket tillfredsställande resultat. Våra förväntningar uppfylldes överlag och vi går och myser i trädgården så ofta vi kan.

Håkan T
Skrev om Siltis Entreprenad

Mycket bra och pålitliga! Kunniga rekommendationer och färdiga med arbetet enligt överenskommelse. Rekommenderas varmt!

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 257 omdömen 4.7 av 257 omdömen

Kalle W
Skrev om Siltis Entreprenad

Fungerar bra kommer på utsatt tid och gör det dom ska. Har användt dom flera gånger och blir inte besviken.

Michael R
Skrev om Siltis Entreprenad

Jag har fått ett mycket bra bemötande och det är lätt att hålla kontakt och stämma av via mobil och mejl. Jag har köpt plattsättning och snickerijobb. Jag är nöjd med de tjänster jag köpt och jobben är mycket väl utförda!

RAO Tak och Bygg - Takläggare Stockholm
4.9/5 i betyg av 92 omdömen 4.9 av 92 omdömen

Blev mycket nöjd med arbetet. Trevligt bemötande😊💐 Bra genomgång av uppdraget innan det började. De höll tidsschemat. 👍

Elisabeth B Elisabeth B
Svenne L
Skrev om Siltis Entreprenad

Vi bra kontakt direkt, lätt att förklara vad vi ville, få hjälp med fasaden och takarbete, målningen, korrigering av plåten kring skorstenen. Bra jobbat.

Doris V
Skrev om Siltis Entreprenad

Vi har låtit rengöra taket (betongpannor) av Siltis Entrepenad som använder produkten Grön Fri. Vi är mycket nöjda både med bemötandet och resultatet som verkligen blir lika bra som utlovats.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Mikael B
Skrev om Siltis Entreprenad

Seriösa och service minded. Rekommenderas.

Gary H
Skrev om Siltis Entreprenad

Vi hittade en annons i en tidning, ringde på angivet nummer och fick en god kontakt med Siltberg ang mossbekämpning på tegeltag. Kom sedan överens om när arbetet skulle göras. De, 2 personer, kom ganska omgående och utförde arbetet snabbt och proffesionellt. Hoppas att åtgärden har en god "långtidsverkan.

Takrenoverarna i Stockholm AB
4.5/5 i betyg av 228 omdömen 4.5 av 228 omdömen

Snabba, bra bemötande, serviceinriktade, bra arbete genomfört.

Robert J
Skrev om Siltis Entreprenad

Tog bort gammal gräsmatta, jämnade marken, la ny gräsmatta samt tog kort buskar och jämnade till plattor på terass. Trevligt bemötande, ett bra jobb gjordes dessutom. Bra kommunikation om det dök upp något problem eller frågor.