Siltis Entreprenad

Speditionsvägen 37, 142 50 Länna — Visa karta

4.8 i betyg av av 20 omdömen
Välkommen till oss på Siltis Entreprenad!

Har du behov av att rengöra taket eller fasaden eller kanske fixa trädgården? Vi på Siltis Entreprenad erbjuder trädgårds- och markentreprenad. Bland våra tjänster finner du trädgårdsskötsel, markanläggning, byggservice samt olika underhåll av fasader som snöskottning eller reparationer.

Vi arbetar alltid med engagemang och väl anpassade metoder. Du hittar oss i Haninge där vi bedriver en jourverksamhet. Kontakta oss via telefon så berättar vi mer. Vi ser helheten och hjälper dig gärna!

Läs vad 20 kunder tycker om Siltis Entreprenad

• MIKAEL N

2018-10-24

MIKAEL N skrev om Siltis Entreprenad
    Nöjd med takservice. Tydlig kommunikation och korrekt genomförande. Läs mer
    Villatakexperten
    4.9 / 5 i betyg — 151 omdömen
    Badge2020
    "Om du letar efter en takläggare så behöver du inte leta längre . Jag kan varmt rekommendera Villatakexperten. Ni kommer få trevligt och prof"
    MATTIAS S
  • 2018-09-28

Lasse G skrev om Siltis Entreprenad
    Allt bra från första kontakt till slutfört arbete!
    Håller vad som utlovats! Läs mer
  • 2018-09-18

Therese E skrev om Siltis Entreprenad
    Jag fick hjälp med att sätta upp taksteg till skorstenen.
    De kom på fm och tittade och lämnade pris, sen kom de tillbaka på em och utförde jobbet.
    Snabba, pålitliga och bra utfört jobb.
    Jag är mycket nöjd med resultatet och deras bemötande. Läs mer
    BM VillaTak
    5.0 / 5 i betyg — 148 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v"
  • 2018-09-18

Johan V skrev om Siltis Entreprenad
    Bra utfört arbete, hållit tider och kostnader. Proffsigt! Läs mer
  • 2018-08-29

Susan M skrev om Siltis Entreprenad
    Gjorde ett mycket bra jobb hos oss, lade stenplattor och gjorde ordning garage uppfarten vilket blev perfekt, trevlig o seriös. Kan rekommendera detta företag.
    Sussie Läs mer
    Takrenoverarna i Stockholm
    4.5 / 5 i betyg — 180 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Takomläggning på kedjehus Bra bemötande men efter accept av offerten var det svårt att få kontakt, t ex hade jag önskemål om vissa veckor v"
  • Ronnie J

2018-08-29

Ronnie J skrev om Siltis Entreprenad
    Anläggning arbeten
    Trevliga, seriösa
    Mer än jag förväntade mig Läs mer
  • 2018-08-28

Karl L skrev om Siltis Entreprenad
    De hjälpte oss med att förbättra vår taksäkerhet. Mycket trevliga och flexibla. Arbetet utfördes snabbt och diskret och vi är mycket nöjda. Läs mer
    Erikas Tak & Bygg AB
    4.7 / 5 i betyg — 114 omdömen
    Badge2017
    "Omläggning av tak. Blev bra bemött och fick en tydlig offert. Efter vad jag kan berömma så gjorde de ett bra jobb och hittade och åtgärdade"
  • 2018-08-27

Karåla D skrev om Siltis Entreprenad
    Siltis Entreprenad arbetar åt Karålas Byrålåda (trädgårdsanläggare/trädgårdsmästare) som underentreprenör. Rolle är flitig stark och väldigt trevlig att ha med på jobb.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Marco B

2018-08-27

Marco B skrev om Siltis Entreprenad
    Trevligt och professionallt hanterande. Allt perfekt utfört. Läs mer
    Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 45 omdömen
    Badge2020
    "Anlitade Briljant Bygg för omläggning av tak med lutning av det svårare slaget. Vi fick en seriös genomgång & analys med påföljande offert"
    Andreas H
  • 2015-10-08

Marie B skrev om Siltis Entreprenad
    Siltis var en viktig del för oss när vi skulle hitta lösning på det som vara var tankar från början. Nogsamt genomfört, ordning och reda, håller planer och levererar i tid och städade undan varje dag! Kan varmt rekommenderas om det är dax att bygga! Läs mer
  • 2015-09-29

Ronnie P skrev om Siltis Entreprenad
    Vi har anlitat som Siltis som underentreprenör till våra egna projekt, en pålitlig firma som rekommenderas. Med vänlig hälsning Ronnie Pettersson, Pettersson tak och bygg i Haninge AB Läs mer
    Tio-Tak AB
    4.7 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Snabbt, proffsigt och snyggt. Genomtrevliga grabbar!"
  • 2015-09-28

Petra O skrev om Siltis Entreprenad
    Vänligt bemötande genom hela processen. Siltis Entreprenad var diskussionsvilliga, lyhörda, kreativa och professionella. Genom processen kom de med alternativa förslag som gjorde att vi fick vårt projekt med trädgårdsanläggning genomförd till rimlig kostnad, snabbt genomfört och med ett mycket tillfredsställande resultat.
    Våra förväntningar uppfylldes överlag och vi går och myser i trädgården så ofta vi kan. Läs mer
  • 2015-09-27

Håkan T skrev om Siltis Entreprenad
    Mycket bra och pålitliga! Kunniga rekommendationer och färdiga med arbetet enligt överenskommelse. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Vesivek Sverige AB
    4.8 / 5 i betyg — 265 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e"
    Patrick S
  • 2015-09-27

Kalle W skrev om Siltis Entreprenad
    Fungerar bra kommer på utsatt tid och gör det dom ska. Har användt dom flera gånger och blir inte besviken. Läs mer
  • Michael R

2015-09-25

Michael R skrev om Siltis Entreprenad
    Jag har fått ett mycket bra bemötande och det är lätt att hålla kontakt och stämma av via mobil och mejl. Jag har köpt plattsättning och snickerijobb.

Jag är nöjd med de tjänster jag köpt och jobben är mycket väl utförda! Läs mer
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 73 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"
  • Svenne L

2015-09-24

Svenne L skrev om Siltis Entreprenad
    Vi bra kontakt direkt, lätt att förklara vad vi ville, få hjälp med fasaden och takarbete, målningen, korrigering av plåten kring skorstenen. Bra jobbat. Läs mer

Doris V skrev om Siltis Entreprenad
    Vi har låtit rengöra taket (betongpannor) av Siltis Entrepenad som använder produkten Grön Fri. Vi är mycket nöjda både med bemötandet och resultatet som verkligen blir lika bra som utlovats. Läs mer
    DM TAK
    4.6 / 5 i betyg — 76 omdömen
    Badge2017
    "Mycket professionell service och välutfört arbete vid genomgången av vårt tak. Kan varmt rekommendera detta företag. Mvh Ronny"

Mikael B skrev om Siltis Entreprenad
    Seriösa och service minded. Rekommenderas. Läs mer

Gary H skrev om Siltis Entreprenad
    Vi hittade en annons i en tidning, ringde på angivet nummer och fick en god kontakt med Siltberg ang mossbekämpning på tegeltag.
    Kom sedan överens om när arbetet skulle göras. De, 2 personer, kom ganska omgående och utförde arbetet snabbt och proffesionellt.
    Hoppas att åtgärden har en god "långtidsverkan. Läs mer
    Villatakspecialisten
    4.7 / 5 i betyg — 163 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi besökte Stockholmsmässan i oktober 2016. När vi fick kontakt med Villatakspecialisten (VTS) fick vi direkt en bra kontakt med en av sälja"

Robert J skrev om Siltis Entreprenad
    Tog bort gammal gräsmatta, jämnade marken, la ny gräsmatta samt tog kort buskar och jämnade till plattor på terass. Trevligt bemötande, ett bra jobb gjordes dessutom.
    Bra kommunikation om det dök upp något problem eller frågor. Läs mer

Bästa takläggarna i Huddinge:

Peter Z Peter Z tycker: