Alla kategorier Takläggare Stockholms län Huddinge Siltis Entreprenad
Rekommenderat företag 2015 - Siltis Entreprenad

Siltis Entreprenad

Speditionsvägen 37, 142 50 Länna — Visa karta

Siltis entreprenad ser till helheten och hjälper er gärna!

Läs vad 11 kunder tycker om Siltis Entreprenad

• Marie B
    Marie B skrev om Siltis Entreprenad
    Siltis var en viktig del för oss när vi skulle hitta lösning på det som vara var tankar från början. Nogsamt genomfört, ordning och reda, håller planer och levererar i tid och städade undan varje dag! Kan varmt rekommenderas om det är dax att bygga!
  • Ronnie P
    Ronnie P skrev om Siltis Entreprenad
    Vi har anlitat som Siltis som underentreprenör till våra egna projekt, en pålitlig firma som rekommenderas. Med vänlig hälsning Ronnie Pettersson, Pettersson tak och bygg i Haninge AB
  • Petra O
    Petra O skrev om Siltis Entreprenad
    Vänligt bemötande genom hela processen. Siltis Entreprenad var diskussionsvilliga, lyhörda, kreativa och professionella. Genom processen kom de med alternativa förslag som gjorde att vi fick vårt projekt med trädgårdsanläggning genomförd till rimlig kostnad, snabbt genomfört och med ett mycket tillfredsställande resultat.
    Våra förväntningar uppfylldes överlag och vi går och myser i trädgården så ofta vi kan.
  • Håkan T
    Håkan T skrev om Siltis Entreprenad
    Mycket bra och pålitliga! Kunniga rekommendationer och färdiga med arbetet enligt överenskommelse. Rekommenderas varmt!
  • Kalle W
    Kalle W skrev om Siltis Entreprenad
    Fungerar bra kommer på utsatt tid och gör det dom ska. Har användt dom flera gånger och blir inte besviken.
  • Michael R
    Michael R skrev om Siltis Entreprenad
    Jag har fått ett mycket bra bemötande och det är lätt att hålla kontakt och stämma av via mobil och mejl. Jag har köpt plattsättning och snickerijobb.

Jag är nöjd med de tjänster jag köpt och jobben är mycket väl utförda!
  • Svenne L
    Svenne L skrev om Siltis Entreprenad
    Vi bra kontakt direkt, lätt att förklara vad vi ville, få hjälp med fasaden och takarbete, målningen, korrigering av plåten kring skorstenen. Bra jobbat.
  • Doris V
    Doris V skrev om Siltis Entreprenad
    Vi har låtit rengöra taket (betongpannor) av Siltis Entrepenad som använder produkten Grön Fri. Vi är mycket nöjda både med bemötandet och resultatet som verkligen blir lika bra som utlovats.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Siltis Entreprenad
    Seriösa och service minded. Rekommenderas.
  • Gary H
    Gary H skrev om Siltis Entreprenad
    Vi hittade en annons i en tidning, ringde på angivet nummer och fick en god kontakt med Siltberg ang mossbekämpning på tegeltag.
    Kom sedan överens om när arbetet skulle göras. De, 2 personer, kom ganska omgående och utförde arbetet snabbt och proffesionellt.
    Hoppas att åtgärden har en god "långtidsverkan.
  • Robert J
    Robert J skrev om Siltis Entreprenad
    Tog bort gammal gräsmatta, jämnade marken, la ny gräsmatta samt tog kort buskar och jämnade till plattor på terass. Trevligt bemötande, ett bra jobb gjordes dessutom.
    Bra kommunikation om det dök upp något problem eller frågor.

Speditionsvägen 37, 142 50 Länna