Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Silvis Restaurang

Silvis Restaurang

Nordhemsgatan 18, 413 06 Göteborg — Visa karta

På Silvis Restaurang erbjuder vi ett traditionellt palestinskt kök där allt vi serverar är gjort för hand av färska råvaror. Vår meny präglas av kunskapen man har om matlagning kring medelhavet. Där har man sedan länge känt till att olivolja, vitlök, yoghurt, örtkryddor och färska grönsaker är ovärderliga för människans hälsa.

Hos oss kan du ta del av en stor traditionell meny med Meze, avsmakningsmeny eller varför inte en kall öl, Kahve eller en drink i baren. Välkommen in och ta del av den hemtrevliga och familjära känslan du får hos oss. Här kan du slappna av och ge dina smaklökar den tillfredsställelse de förtjänar.

Vi erbjuder även catering till olika event alla dagar i veckan!
Mån: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Silvis Restaurang

• Katarina B
    Katarina B skrev om Silvis Restaurang
    Underhållning i form av orientalisk dans och en annan gång föreläsning från Röda Korset om flyktingar. Visserligen länge sedan, men jag vill minnas maten var god och betjäningen snabb.
  • Steven F
    Steven F skrev om Silvis Restaurang
    Fantastisk bra krog som man bara måste besöka.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Silvis Restaurang
    God meze, trevlig personal och prisvärt. Dessutom bra utbud av veganskt och vegetariskt
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Silvis Restaurang
    Fantastiskt härlig "hemma hos" atmosfär, och suveränt god mat och dryck, smårätter man kan plocka ihop av. Här kan man sitta länge länge och umgås, äta och dricka...

Nordhemsgatan 18, 413 06 Göteborg