Sjöberg Bygg AB

Sjöberg Bygg AB

Ring 070-842 89 60 www.sjobergbygg.se

Claes Sjöberg Bygg & Fastighetsskötsel har över 30 års erfarenhet av husbyggnation och sätter högsta krav på kvalitet. Vi utför de flesta sorters arbeten.

5 omdömen om Sjöberg Bygg AB

Annika B
Skrev om Sjöberg Bygg AB

Fick bra och kunnig hjälp med det vi behövde. Både material och arbete fungerade bra.

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Stefan N
Skrev om Sjöberg Bygg AB

Kanonbra gäng som sliter och håller tiden som var utlovad.

Fredrik K
Skrev om Sjöberg Bygg AB

Vi har varit väldigt nöjda med Sjöbergs bygg och el Jätte bra kommunikation mellan oss och hantverkare. Allt har fungerat jättebra. Jättebra slutresultat, Känsla för nogranhet. Vi kommer att anlita Sjöbergs bygg och el igen

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Lena H
Skrev om Sjöberg Bygg AB

Professionella både gällande urförande och bemötande. Om något mot förmodan blivit fel åtgärdas det utan krångel.

Lisbeth T
Skrev om Sjöberg Bygg AB

Ett mycket fint resultat och vi har fått ett badrum som kommer att hålla i många år. Men arbetsbeskrivningen hade vissa brister som fick rättas till i efterhand. Som tur var hade vi insisterat på en tydlig offert.