Sjöberg Bygg AB

KRISTINEHOLMSVÄGEN 12 BV, 441 39 Alingsås — Visa karta

4.6 i betyg av av 5 omdömen

Claes Sjöberg Bygg & Fastighetsskötsel har över 30 års erfarenhet av husbyggnation och sätter högsta krav på kvalitet. Vi utför de flesta sorters arbeten.

Läs vad 5 kunder tycker om Sjöberg Bygg AB

• 2016-11-10

Annika B skrev om Sjöberg Bygg AB
    Fick bra och kunnig hjälp med det vi behövde. Både material och arbete fungerade bra. Läs mer
    FP Badrumsspecialisten
    4.7 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2019
    "Helrenovering av badrum januari 2019. De höll tidplan och offert till punkt och pricka. Tillmötesgående och enkla att ha att göra med. Vi är"
    Petronella H
  • 2016-11-09

Stefan N skrev om Sjöberg Bygg AB
    Kanonbra gäng som sliter och håller tiden som var utlovad. Läs mer
  • 2015-12-03

Fredrik K skrev om Sjöberg Bygg AB
    Vi har varit väldigt nöjda med Sjöbergs bygg och el
    Jätte bra kommunikation mellan oss och hantverkare.
    Allt har fungerat jättebra.
    Jättebra slutresultat,
    Känsla för nogranhet. Vi kommer att anlita Sjöbergs bygg och el igen Läs mer
    Sim Bygg Entreprenad
    4.6 / 5 i betyg — 71 omdömen
    Badge2018
    "Jag är mycket nöjd med företaget!! De har total renoverat mitt kök och det blev jättefint!! De har också totslrenoverst sonens badrum, blev"
    Eva-Britt S
  • 2015-12-03

Lena H skrev om Sjöberg Bygg AB
    Professionella både gällande urförande och bemötande. Om något mot förmodan blivit fel åtgärdas det utan krångel. Läs mer
  • 2015-12-01

Lisbeth T skrev om Sjöberg Bygg AB
    Ett mycket fint resultat och vi har fått ett badrum som kommer att hålla i många år. Men arbetsbeskrivningen hade vissa brister som fick rättas till i efterhand. Som tur var hade vi insisterat på en tydlig offert. Läs mer
    Martinez Totalentreprenad
    4.8 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2019
    "Martinez Totalentreprenad totalrenoverade badrummet i vår nyinköpta lägenhet. Vi ville gärna göra detta innan vi flyttade in och hade därför"