Victor Samuelsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01

Läs vad 21 kunder tycker om Victor Samuelsson

• David F sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-02-16

3:a
    70.5m²
    Sålde vår bostadsrätt, blev väldigt väl bemött.
    Var lite stressad över att sälja då det var första gången men med hans lugn ändrades hela min uppfattning om det.
    Tack ! Läs mer
    2019-02-19 Victor S svarar David F
    Tack själv David. Lycka till med framtida boende och tack för förtroendet!
  • Shashi R
    Shashi R sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-02-11

106m²
    Barkarby
    Jag har sålt en femma på 106 kvm i Barkarby. Victor är en ambitiös mäklare som är mycket lyhörd med ett positiv bemötande. De förväntningar jag hade kring försäljningen kunde jag få igenom med ett gott planering och samarbete med Victor som mäklare. Läs mer
    2019-02-13 Victor S svarar Shashi R
    Tack Shashi för omdömet och för ett bra samarbete. Hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten!
    Victor S gillar detta
  • Erick R sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-01-23

4:a
    88m²
    Efter ha sålt ett annat boende för ca 2 år sedan, som drog ut väldigt mycket på tiden, hade vi i princip preferensen klar för mäklaren vi tänkte ge i uppdrag att sälja vårt nuvarande boende med, en bostadsrätt om 4 rok.

Den sista arbetsdagen innan julhelgerna ringer jag runt till ett par mäklare för att se vem som känns mest passande. Får redan vid telefonsamtalet känslan att Victor känns ambitiös och duktig.

Trots jul och röda dagar, kommer Victor till oss under annandag jul och vi sätter igång direkt. Någon dag efter detta möte kommer fotograf och tar bilder. 2 dagar efter detta ligger annonsen ute med visningar inbokade.

Förutom att han är driven som få, har det även visat sig att Victor haft en fantastisk fingertoppskänsla när det gäller försäljningstaktik samt marknadsföringen av objektet. Han har även varit tillgänglig i princip dygnet runt, vilket är ett stort plus.

Jag är rätt säker på att Victor har en fantastisk framtid i mäklaryrket och kan inte rekommendera honom nog. Finns absolut inget negativt att anmärka på, bara positivt rakt igenom. Läs mer
    2019-01-23 Victor S svarar Erick R
    Fantastiskt fina ord, stort tack! Jag önskar er stor lycka till med letandet av nytt hem, och får återigen tacka för förtroendet. Hoppas våra vägar korsas i även i framtiden!
    Victor S gillar detta
  • Christopher N sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-01-18

103m²
    Stäket
    Gjorde ett bra jobb i en tuff tid som säljare!
    Hade fått en femma om jag sluppit skura efter en av visningarna;) Läs mer
    2019-01-21 Victor S svarar Christopher N
    Tack Christopher!
    Haha ja, får leva med den 4an ;)
    Tack för förtroendet med försäljningen!
  • Katarina A sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-01-16

59m²
    Barkarby
    Tydlig, kunnig, trevlig. Vi använde honom för försäljning av vår bostad. Alltid tillgänglig. Snabb i återkoppling. Läs mer
    2019-01-21 Victor S svarar Katarina A
    Tack Katarina för förtroendet och omdömet!
    Victor S gillar detta
  • Michelle N köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-01-15

48m²
    Bolinder Strand/Kallhäll
    Vi har köpt en bostadsrätt och Viktor har alltid varit trevlig och tillmötesgående under processen. Framförallt väldigt flexibel och lösningsorienterad, vilket uppskattas. Läs mer
    2019-01-21 Victor S svarar Michelle N
    Tack för omdömet Michelle, hoppas ni ska trivas bra!
  • Nima Z skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2019-01-07

Aktiv och närvarande. Lyckades få lägenheten såld trots tuff marknad. Läs mer
    2019-01-15 Victor S svarar Nima Z
    Tack Nima för förtroende och omdömet!
  • Andreas L skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-12-22

Vi köpte en villa i bålsta där victor var ansvarig mäklare.
    Påläst,kunnig och serviceminded.
    Om vi skulle få för mig att sälja så ringer vi honom först. Läs mer
    2019-01-04 Victor S svarar Andreas L
    Tack Andreas! Hoppas att ni ska trivas bra i nya bostaden.
  • Per T
    Per T köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-12-21

49m²
    Jakobsberg
    Köpte en fastighet i Jakobsberg. Victor som är en "ny mäklare" kändes mycket mer proffsig än de äldre vargarna som ibland dyker upp på bostadsmarknaden. Tycker de som anlitar Victor för köp/sälj av bostad är i väldigt trygga händer. Smart/påläst och framförallt trevlig kille som även ska ha beröm för snabba återkopplingar. För att sätta ett ord på hela upplevelsen skulle jag använda "Smidigt"
    Tack Victor. Läs mer
    2019-01-04 Victor S svarar Per T
    Tack för ett fint omdöme! Kul att jag kunde hjälpa er. Hoppas ni ska trivas bra i er nya bostad!
  • Carolina P skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla

2018-12-11

Jag har köpt en lägenhet där Victor Samuelsson var mäklare. Victor gjorde ett toppenjobb och jag är mycket nöjd! Min uppfatting av honom är att han var väldigt engagerad, pålitlig och tillmötesgående. Under hela processen var han hela tiden tillgänglig, hjälpsam och vänlig. Jag skulle varmt rekommendera Victor för andra som vill köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2018-12-11 Victor S svarar Carolina P
    Tack Carolina för omdömet och tack för en bra affär! Hoppas våra vägar korsas även i framtiden.

Senaste försäljningarna

Tallvägen