Victor Samuelsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 12 kunder tycker om Victor Samuelsson

• Carolina P skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Jag har köpt en lägenhet där Victor Samuelsson var mäklare. Victor gjorde ett toppenjobb och jag är mycket nöjd! Min uppfatting av honom är att han var väldigt engagerad, pålitlig och tillmötesgående. Under hela processen var han hela tiden tillgänglig, hjälpsam och vänlig. Jag skulle varmt rekommendera Victor för andra som vill köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2018-12-11 Victor S svarar Carolina P
    Tack Carolina för omdömet och tack för en bra affär! Hoppas våra vägar korsas även i framtiden.
    Victor S gillar detta
  • Pedram P skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Victor med sin erfarenhet, expertis och kunskap har fått vårt hus sålt och vi är så glada över att han fick uppdraget. Tack victor för allt. Mvh Pedram Läs mer
    2018-12-10 Victor S svarar Pedram P
    Tack så mycket Pedram! Hoppas ni ska trivas i det nya boendet.
    Victor S gillar detta
  • Lena P skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Till en början lät allting bra därför valde vi just Vicktor. Tyvärr har de inte skötts som vi önskade o vi var väldigt specifika i våra krav. Vi kommer inte att rekommendera varken Viktor eller Skandia mäklare till någon. Besvikelsen är stor Läs mer
  • Raoul E köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Bolinder Strand
    Köpt lägenhet i Bolinderstrand bra, enkelt och utan några problem! Läs mer
    2018-11-08 Victor S svarar Raoul E
    Tack för det fina omdömet Raoul!
  • Anna-lena H sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Bolinder Strand
    Jag valde Victor som mäklare efter att ha mött honom på en visning av annan lägenhet i området. Jag uppskattade att han var rättfram och genuin i sitt sätt att vara. Anlitade honom för min försäljning av en 2:a på Bolinder Strand. Blev ett bra samarbete. Han är kunnig, engagerad och tillmötesgående. Lghten är såld och jag är väldigt nöjd med hela processen. Läs mer
    2018-10-07 Victor S svarar Anna-lena H
    Tack för dom fina orden, det har varit roligt att hjälpa dig och kul att du blev så nöjd!
  • Ingvar A sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kallhäll
    Vi har sålt en bostadsrätt. Snabb, hjälpsam och tillmötesgående.
    Vi hade höga förväntningar vilka Victor levde upp till.
    Vi är mycket nöjda med Victor och Skandiamäklarna.
    Ett stor tack från Carina o Ingvar Läs mer
    2018-10-05 Victor S svarar Ingvar A
    Det har varit roligt att hjälpa er nå förväntningarna! Tack för bra samarbete och ett fint omdöme.
  • Maria F
    Maria F sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Victor Samuelsson.
    Bra från början till slut. Bollat strategier för att skapa möjligheter till budgivning. Återkoppling och uppdatering i den takt vi önskade.
    Försäljningspris enligt våra förväntningar. Läs mer
    2018-10-05 Victor S svarar Maria F
    Tack för omdömet och förtroendet, det har varit roligt att jobba med er!
  • Christian N köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Kallhäll
    Viktor visade mig en etta i Kallhäll som jag efter att ha sett den och pratat med Viktor budade på medans jag var där.

Viktor var väldigt professionell och villig att gå det extra steget för att göra mig som köpare nöjd med dom tankar jag hade runt mitt köp

Han var även väldigt bra att upplysa om sådant som jag som skulle köpa eget för första gången inte hade bra koll på.

Sammanfattnings vis så var min upplevelse av det hela så bra den kunde varit. 2 tummar upp, 5/5 solar och 100% nöjd kund Läs mer
    2018-10-05 Victor S svarar Christian N
    Tack så mycket Christian, kul att kunna hjälpa till. Har du frågor som du undrar över framöver så tveka ej på att slå en signal!
  • Pedram P skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Vi har köpt vår nya hus med hjälp av Victor. Proffsig och sakkunnig och väldigt tålmodig mäklare. Läs mer
    2018-10-05 Victor S svarar Pedram P
    Tack för omdömet Pedram! Ska bli kul att få hjälpa er framöver!
  • Bengt A skrev om Victor Samuelsson en del av Skandiamäklarna Järfälla
    Köpt bostad, trevligt och korrekt bemötande Läs mer
    2018-08-28 Victor S svarar Bengt A
    Tack för omdömet Bengt. Hoppas vi kan sammarbeta även i framtiden!

Senaste försäljningarna

Uppåkravägen