Alla kategorier Elektriker Stockholms län Tyresö Skarpaby el AB

Törnes Väg 25, 135 50 Tyresö — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Skarpaby el AB

• Patrik S
    Patrik S skrev om Skarpaby el AB
    Vid köksinstallation så anlitade jag Partum på rekommendation från IKEA. Partum anlitade i sin tur Skarpaby El som underleverantör för elarbetet. Notan på elen blev totalt sett högre än hela köksinstallationen då vi passade på att byta vägguttag i vår lägenhet. De lägger på flera hundra procent på materialet och hänvisar till att de använder sig av Ahlsells prislista. Ägaren var inte heller sen att tillägga att de inte kan överleva på sin timpenning utan måsta tjäna pengar på materialet. Som ett exempel kan nämnas att en Dimmer som kostar under 500kr i detaljhandeln kostar närmare 1300kr när man tar det på löpande räkning. Elkablar var ännu värre påslag typ 400-500%. Så om ni måste anlita denna firma se till att ha fast pris på ALLT.
    Är inte naiv och tror inte jag skall få bra priser på deras material men någon jävla måtta får det ändå vara. Borde vara olagligt med hur elgrossister och andra aktörer ger rabatter/kickbacks till hantverkare som inte måste redovisas till kund. Läs mer

Envägen 5, 17853, Ekerö