Alla kategorier Reparation Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård Skarpnäcks Cykelverkstad

Skarpnäcks Cykelverkstad

Pilottorget 8, 128 32 Skarpnäck — Visa karta

Skarpnäcks Cykelverkstad har hjälpt skarpnäcksborna reparera cyklar sedan 2003. Här lämnar du cykeln på service eller bara vårrengöring.
Farkostvägen 2, 18135, Lidingö
Göran N:
Bra och trevlig service. Konstigt dock att er standarddebitering utgår från två timmar även när arbetet tar mindre än en timme.

Reparatörer nära Skarpnäcks Cykelverkstad:

Farkostvägen 2, Lidingö
Vi hjälper dig med alla dina vitvaror! Snabb återkoppling och fast pris! Läs mer ›
Göran N:

Läs vad 2 kunder tycker om Skarpnäcks Cykelverkstad

• Jan S
    Jan S skrev om Skarpnäcks Cykelverkstad
    Fuad har bra rådgivning, vänligt bemötande och framför allt väldigt humana priser. Bästa verkstan i söderort!
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Skarpnäcks Cykelverkstad
    Bra cykelsverkstad, väldigt bra bemötande och service känsla. Det fanns ingen luft i bakdäcket på min sons cykel. Våra pumar hemma fixade inte problemet det gjorde Skarpnäcks Cykel Verkstad. Cykeln vi hade fick jag reda på att det var ett hemmabygge med delar som inte finns att få tag på idag.

Här kan du garanterat hitta rätt skruv mm.

Pilottorget 8, 128 32 Skarpnäck