Skönhetsvård Södermalm

Skönhetsvård Södermalm

3.8 / 5 i betyg — 4 rekommendationer
Skönhet. Harmoni. Balans. Dessa ord skulle kunna appliceras såväl på det yttre som på det inre. Och vi på Skönhetsvård Södermalm vet att det är helheten som gäller för Dig. Ett omvårdat yttre möter en inre harmoni. Det är som en vacker melodi möter de perfekta ackorden. Hos oss får du koppla av i våra vackra lokaler medans vi hjälper dig med allt ifrån ansiktsbehandlingar till vaxning, fotvård eller varför inte ta dagen med ro i vårat härliga SPA.
Hemsida
Adress
Hornsgatan 70
11821 STOCKHOLM

Läs vad 4 användare tycker om Skönhetsvård Södermalm

• Cajsa J
    Cajsa J skrev om Skönhetsvård Södermalm
    Är inte den som ofta går på olika salonger för olika behandlingar. Men när det väl händer vill jag att det ska kännas speciellt, lite vardagslyxigt. Var på Skönhetsvård Södermalm igår för en vårrustning av ansiktet. Behandlingen var väl helt ok, inget speciellt. Det som drar ner min upplevelse var det opersonliga bemötandet, näst intill nonchalant faktiskt. Gick därifrån efter en timme, 1000 kr fattigare, och kände att det var pengar som jag kunde gjort något roligare för...
    Mitt betyg blir 2-3, varken bra el dåligt.
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Skönhetsvård Södermalm
    Kan verkligen rekommendera denna salong. En av stans bästa skulle jag säga. Man får ett exklusivt mottagande, möts av god service och kan verkligen koppla av i de vackra lokalerna. Dessutom hög klass på behandlingarna!
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Skönhetsvård Södermalm
    Otroligt bra salong. Speciellt ägarinnan, Ichlal tror jag hon heter, är jättebra. Trevlig som tusan! Hyfsade priser och fräscha lokaler.
  • Sine L
    Sine L skrev om Skönhetsvård Södermalm
    Fräscht! Fina lokaler och bar utbud på behandlingar. Varierad noggrannhet bland personalen vilket inte är önskvärt då dom inte är jätte-billiga.