Alla kategorier Begagnade bilar Östergötland Norrköping Sluta Leta Bil i Sverige AB

Sluta Leta Bil i Sverige AB

Norra Promenaden 88, 602 22 Norrköping — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Sluta Leta Bil i Sverige AB

• F.r
    F.r skrev om Sluta Leta Bil i Sverige AB
    Otrevlig, humörsvängningar och verkar inte ha någon vett i skallen!
    Förfalska min underskrift på en bil jag inte ville ha. Får hem papper i brevlådan att jag äger bilen. Ringer karl fan, så säger han att jag är skyldig honom pengarna för en bil jag inte ens vill ha. Åker dit och visar honom att bilen han försöker sälja på mig var något helt annat än vad han hade skrivit i annons (ingen koll på modell) Han blir förbannad och skriker åt mig att dra därifrån.
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Sluta Leta Bil i Sverige AB
    Min fru visade intresse för en bil åt oss, och undrade om den gick att "reservera" till följande dag, då jag hade möjlighet att följa med, och vi haft möjlighet att prata med vår bank om finansiering. Inga problem, försäkrade säljaren.
    Nu när vi inte har möjlighet att köpa bilen så blir vi avkrävda 1500:- för att säljaren reserverat bilen åt oss. En avgift som aldrig nämnts, varken muntligt, eller via skriftligt avtal. Köp din bil någon annanstans!

Norra Promenaden 88, 602 22 Norrköping