Smartbox

Karlavägen 7, 114 24 Stockholm — Visa karta

Torggatan 1, 72215, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Henriette E:
TACK FÖR EN UNDERBAR RESA TILL CUBA KENZAN TOURS!! VI HAR HAFT DET BRA FRÅN BÖRJAN TILL SLUT. TOPP BETYG FRÅN MIG!

Resebyråer nära Smartbox:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Jörgen H:
Vi köpte deras resa Skottland runt på egen hand och är så nöjda! Fantastiskt upplägg på resan, trevligt bemötande och snabb service från per...

Nygränd 10, STOCKHOLM
Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på... Läs mer ›
Inger Margareta E:
Det funkar bra.Men maten på hotellet vi hade,var hemsk. Transferen funkade dåligt oxå

Läs vad 1 kund tycker om Smartbox

• david g
    david g skrev om Smartbox
    Otrevlig kundtjänst. Som berättar att företaget jobbar i en gråzon (och att smartboxarna inte alls är presentkort och att det därför inte är något konstigt att de bara har en giltighetstid på några få månader och inte 1 år som är standard i Sverige.

Tjejen på kundtjänst passar dessutom på att vara lite extra dryg och säger "Det är väldigt generöst av oss att låta dig göra en förlängning..." - märk då väl att det vid tillfället för konversatiopnen fortfarande var mindre än ett sedan jag fick boxen och att de dessutom ska ha extra betalt.

Alltså: Se upp - en smartbox kan mkt väl bli en krånglig och dyr historia - synd då idéen är bra

Karlavägen 7, 114 24 Stockholm