Smarteyes Kungsgatan

4.0

4 omdömen om Smarteyes Kungsgatan

Barbro K
Skrev om Smarteyes Kungsgatan

Bästa optikbutiken i Göteborg! Trevligt bemötande, omsorg om kunden, snabb leverans och riktigt bra kvalitet på både bågar och glas!

Anne E
Skrev om Smarteyes Kungsgatan

Dålig kvalitet på glasögonbågar och på glas. Det bästa var att jag fick pengarna tillbaka och kunde gå till en riktig optiker.

Sandra R
Skrev om Smarteyes Kungsgatan

Otroligt trevlig och hjälpsam personal! Snygga, prisvärda bågar till alla personligheter. Stort plus för bra kvalitet och fantastisk försäkring. Smarteyes bågar har hög trendkänsla , och det är mycket coolare med en egen stil än att köpa dyra märkesbågar...och tack vare Smarteyes är det möjligt att köpa flera bågar och använda sina brillor som en schysst accessoar! :-)

Anya L
Skrev om Smarteyes Kungsgatan

jag har inte varit i göteborgsbutiken utan talar för hela kedjan - jag gillar verkligen det här konceptet! Väldigt billiga och kvalitativa glasögon men samtidigt får man hjälp av proffs. Glasögonen är inte Gucci eller Prada men är man inte märkesbesatt utan bara vill ha ett par snygga glasögon till ett bra pris kan man bege sig till Smart Eyes. Leveransen tar inte mer än 1½ - 2 veckor och man får en bra försäkring på 2 år som täcker allt för endast 90 kr om man vill köpa det till. Jag är mer än nöjd över både servicen och...