Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Smarteyes Kungsgatan

Kungsgatan 54, 411 08 Göteborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Smarteyes Kungsgatan

• Anne E
    Anne E skrev om Smarteyes Kungsgatan
    Dålig kvalitet på glasögonbågar och på glas. Det bästa var att jag fick pengarna tillbaka och kunde gå till en riktig optiker.
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Smarteyes Kungsgatan
    Otroligt trevlig och hjälpsam personal! Snygga, prisvärda bågar till alla personligheter. Stort plus för bra kvalitet och fantastisk försäkring.
    Smarteyes bågar har hög trendkänsla , och det är mycket coolare med en egen stil än att köpa dyra märkesbågar...och tack vare Smarteyes är det möjligt att köpa flera bågar och använda sina brillor som en schysst accessoar! :-)
  • Anya L
    Anya L skrev om Smarteyes Kungsgatan
    jag har inte varit i göteborgsbutiken utan talar för hela kedjan - jag gillar verkligen det här konceptet! Väldigt billiga och kvalitativa glasögon men samtidigt får man hjälp av proffs. Glasögonen är inte Gucci eller Prada men är man inte märkesbesatt utan bara vill ha ett par snygga glasögon till ett bra pris kan man bege sig till Smart Eyes. Leveransen tar inte mer än 1½ - 2 veckor och man får en bra försäkring på 2 år som täcker allt för endast 90 kr om man vill köpa det till.
    Jag är mer än nöjd över både servicen och produkten, det enda jag kan klaga på är att det alltid är så mycket folk och att det kan ta tid innan man får tag på någon i personalen.

Kungsgatan 54, 411 08 Göteborg