Snickeri & Kakel i Väst AB

Snickeri & Kakel i Väst AB

Vi är ett professionellt team med erfarna och behöriga hantverkare med bred erfarenhet från mindre snickeriarbeten till totalrenoveringar. Vi hjälper kunder inom hela Göteborg med omnejd och innehar samtliga behörigheter som krävs som våtrumcertifikat, el och säker vatten. Vår specialitet är noggrannhet, god service i kombination...

8 omdömen om Snickeri & Kakel i Väst AB

Agneta W
Skrev om Snickeri & Kakel i Väst AB

Snabb o bra kommunikation. Trevligt bemötande med lyhördhet för önskemål. Hjälpte till med bygglov ! Kom med bra rekommendationer som vi själva inte tänkt på. Vi är framförallt nöjda med resultatet av taket på vår villa.

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Frida K
Skrev om Snickeri & Kakel i Väst AB

Fick hjälp med att bygga några innerväggar för att dela av ett stort utrymme i några mindre rum. Har anlitat detta företag tidigare och varit nöjd med bemötande och resultat. Även när det strular lite och tidplanen inte riktigt håller så är de åtminstone noga med att informera om vad som.händer. Rekommenderas.

Fanny N
Skrev om Snickeri & Kakel i Väst AB

Vi fick kaklat 2 badrum i vårat nybyggda hus. De var tillmötesgående, proffsiga, effektiva och tog till sig våra önskemål. Mycket fint utfört arbete. God kommunikation. Städat fint och plockat ordning efter att arbetet var klart. Rekommenderas.

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Hans S
Skrev om Snickeri & Kakel i Väst AB

Väl utfört jobb, snabb och rak kommunikation!

K9 M
Skrev om Snickeri & Kakel i Väst AB

Vi fick ett jätte bra intryck av företaget, där dem upplevdes trygga, kunniga och även väldigt hjälpsamma. Arbetet flöt på väldigt bra under resans gång och resultat blev otroligt bra.

JOHAN W
Skrev om Snickeri & Kakel i Väst AB

Jag har bara efter mina erfarenheter (flera olika typer av arbeten i fastighet) bara gott att säga, de håller alltid vad de lovar och inget är några problem - väldigt tillmötesgående med de önskemål som finns. Behöver ni en entreprenör som gör ett riktigt bra jobb så har ni hittat rätt - jag har inga problem att ge bästa möjliga betyg.

Kristoffer A gillar detta
Patrik M
Skrev om Snickeri & Kakel i Väst AB

Jag har bara gott att säga om dem! Vi har ett riktigt bra samarbete där de är med på flera av mina projekt. Mvh Patrik Moberg

Fredrik A
Skrev om Snickeri & Kakel i Väst AB

Trevliga och lyhörda killar med glimten i ögat. Gjort ett gäng jobb åt dom, lätta att arbeta med samt lämnar alltid ett snyggt slutresultat.