Söderbergs Måleri & Lack

Söderbergs Måleri & Lack

5 omdömen om Söderbergs Måleri & Lack

Karin Moa Lovisa D
Skrev om Söderbergs Måleri & Lack

Tagit hjälp av Söderbergs måleri & lack två gånger med lackering av köksluckor och är mycket nöjd. Bra service, fint bemötande, snabb hantering, bra pris och väldigt fint lackade luckor och lådor. Kan verkligen rekommendera andra att använda deras tjänster, ni kommer inte bli besvikna.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Alan Marcus N
Skrev om Söderbergs Måleri & Lack

Bra service, trevlig personal samt ett snabbt och väl genomfört arbete. Arbetet som utfördes var Lackering samt reparation av slitna köksluckor och skåp där färgen till och med släppt från luckor. Köksluckorna hämtades upp och levererades utan strul. Kan varmt rekommendera Söderbergs Måleri & Lack.

Anna G
Skrev om Söderbergs Måleri & Lack

Snabbt, trevligt och bra. Målade om köksluckor från 50-talet.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Björn K
Skrev om Söderbergs Måleri & Lack

Lackera köksluckor (Väntar på moderering) Har byggt till köket men behöll c:a femton gamla skåp. Luckorna till dessa behövde omlackeras i samma nyans som de nya. Jag kollade prislistor från olika firmor och fann att den närmaste, Söderbergs, var bland de billigaste. Resultatet blev kanon, lika bra som nya luckor. Och betydligt snyggare än förra gången jag lämnade luckor på lackning, trots att Söderbergs var 30 procent billigare.

Gordana M
Skrev om Söderbergs Måleri & Lack

Mycket bra målare samt bra lackering på mina Köksluckor tillmötegående personal.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L