Alla kategorier Trafikskola Södertälje City Trafikskola

Södertälje City Trafikskola

Nygatan 29 A, 151 73 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Södertälje trafikskola för din körkortsutbildning, vi strävar efter att erbjuda ett upplägg som passar både plånboken och dina personliga förutsättningar för lärande. Du kan lita på oss, vi hjälper dig genom hela vägen till körkortet. Förutom körlektioner och hjälp med teorin erbjuder vi även de kurser som är obligatoriska, riskettan, risktvåan och handledarutbildningar. Dessutom har vi förmånliga paket för övningskörning och lektioner.

Vi på Södertälje City Trafikskola menar att det ska vara kul att lära. Har du redan övningskört privat och känner dig relativt säker bakom ratten behöver du självklart färre lektioner än om du är helt ny. Därför bedömer vi allt efter förmåga och skräddarsyr en lösning som passar dig. Eftersom vi tycker att det ska vara kul att lära tror vi helt enkelt att man lär sig bättre om man känner lust ingör övningarna och att man har trevligt tillsammans med sin körlärare. Vi lägger därför mycket stor vikt vid pedagogiken och att du ska få en så bra upplevelse som möjligt när du blir kund hos oss! Välkommen!

Södertälje City Trafikskola har inga rekommendationer.

Södertälje City Trafikskola saknar rekommendationer. Har du besökt eller anlitat Södertälje City Trafikskola? Skriv en rekommendation och berätta för våra användare vad du tycker!
Skriv en rekommendation

Nygatan 29 A, 151 73 Södertälje