Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Bromma Beckomberga SOFI STÄD & FLYTTHJÄLP STOCKHOLM

SOFI STÄD & FLYTTHJÄLP STOCKHOLM

SÖDERBERGA ALLE 28, 168 62 Bromma — Visa karta

ALLT INNOM FLYTT OCH STÄD

Läs vad 2 kunder tycker om SOFI STÄD & FLYTTHJÄLP STOCKHOLM

• Henrik F
    Henrik F skrev om SOFI STÄD & FLYTTHJÄLP STOCKHOLM
    Dök inte upp med tidigare bokad flytthjälp med bil och slutade att svara på telefon.
    Står nu med allt packat men utan ngn flyttfirma.
    Jätteroligt när man bara har en par dagar på sig innan den nya skall flytta in.
    Aldrig mer Sofi Städ. Läs mer
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om SOFI STÄD & FLYTTHJÄLP STOCKHOLM
    Detta företag fick vårt förtroende att städa vårt nybyggda hus innan vi skulle flytta in. Vår platschef fick avbryta dom när dom stod med Svinto och skrubbade på vår vita carrara marmor i badrummet (ja ni läste rätt). På nedervåningen stod en annan anställd och "skrapade" bort fogmassa med skruvmejsel från infällda kromade lister med stora repor som resultat. Vi fick dom att skriva på ett papper där dom tog på sig ansvaret för skadorna och sedan skickade vi ut dom. När deras chef var på plats någon vecka senare för att gå igenom skadorna konstaterade även hon att det var dåligt utfört. Efter det ringde hon till vår platschef och försökte få han att åtgärda eller lösa det med oss för 5000 kr svart i fickan... Vårt krav för skadegörelsen är betydligt högre än så. Vi har givetvis polisanmält händelsen. Nu ca 6 månader efter detta när vi trodde att dom gått i backen eller nått kommer dom tillbaka till oss och har mage att ställa ut en faktura för städningen! En städning som inte slutfördes samt åsamkade oss skador i vårt splitternya hus för tiotusentals kronor... Jag vill varna alla som går i tankarna att anlita detta företag! Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm:

Linn A Linn A tycker:
“Snabb hjälp och trevligt bemöt...” Läs mer

Drottninggatan 81a, 11160, Stockholm