SOFI STÄD & FLYTTHJÄLP STOCKHOLM

ALLT INNOM FLYTT OCH STÄD

4 omdömen om SOFI STÄD & FLYTTHJÄLP STOCKHOLM

Sara M
Skrev om SOFI STÄD & FLYTTHJÄLP STOCKHOLM

Beställde flytt och städ efter rekommendation från en vän, som vid två tidigare tillfällen anlitat Sofi Städ och varit helt nöjd. Allt gick bra, de kom punktligt och arbetade snabbt och effektivt utan missöden. Imponerad och nöjd och rekommenderar varmt.

Mia P
Skrev om SOFI STÄD & FLYTTHJÄLP STOCKHOLM

Jättebra personal som hjälpte mig att flytta och städa. Har hört rykte om att Sofi Städ är bra och jag vill säga att Sofi Städ var mer än bra...Jag skulle lätt rekommendera Sofi Städ för andra som vill flytta.

Henrik F
Skrev om SOFI STÄD & FLYTTHJÄLP STOCKHOLM

Dök inte upp med tidigare bokad flytthjälp med bil och slutade att svara på telefon. Står nu med allt packat men utan ngn flyttfirma. Jätteroligt när man bara har en par dagar på sig innan den nya skall flytta in. Aldrig mer Sofi Städ.

Andreas Ö
Skrev om SOFI STÄD & FLYTTHJÄLP STOCKHOLM

Detta företag fick vårt förtroende att städa vårt nybyggda hus innan vi skulle flytta in. Vår platschef fick avbryta dom när dom stod med Svinto och skrubbade på vår vita carrara marmor i badrummet (ja ni läste rätt). På nedervåningen stod en annan anställd och "skrapade" bort fogmassa med skruvmejsel från infällda kromade lister med stora repor som resultat. Vi fick dom att skriva på ett papper där dom tog på sig ansvaret för skadorna och sedan skickade vi ut dom. När deras chef var på plats någon vecka senare för att gå...