Sofia Redovisning

Sofia Redovisning

Ring 08-765 82 40 sofiaredovisning.se
4.3

Vi utför alla redovisningstjänster till alla typer av bolag. Från upprättande av bokföring till allt löpande arbete och bokslut. Vi kan givetvis sköta fakturering och reskontra. Du kan lämna all bokföring och redovisning till oss, eller göra delar själv.

6 omdömen om Sofia Redovisning

Ghazwan R
Skrev om Sofia Redovisning

Oseriös revisor, dåligt bemötande, rekommenderar ej denna ansvarslös revisor till någon

Adam M gillar detta
Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.9/5 i betyg av 37 omdömen 4.9 av 37 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Lidingö natur städ A
Skrev om Sofia Redovisning

Jag har använd mig av Sofia redovisningsbyrån sedan jag startade mitt företag och Elena har hjälpt mig med båda små och stora funderingar och hon är perfekt på rådgivning om allt som rör företagen. Jag rekommenderar Sofia redovisnings byrån varmt för att de är expert på det som de jobbar med och väldigt engagerat. tummen upp för de.

Pauleen S
Skrev om Sofia Redovisning

Jag kan varmt rekommendera Sofia Redovisningsbyrån som vi har haft i mera än åtta år nu. De jobbar professionellt och trevliga . Det som är viktigt att de är alltid tillgängliga.

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

Feriel I
Skrev om Sofia Redovisning

Har använt mig av Sofia Redovisning i 5 år. Jag har fått fantastisk hjälp och service till mina båda bolag. Kan varmt rekommendera Elena och Ulf som gör ett fantastiskt jobb! Mycket prisvärt!! Feriel Isberg Busfia AB Lidingö Hälsoklinik AB

Jörgen M
Skrev om Sofia Redovisning

Sofia Redovisning har alltid lyckats kombinera det lilla företagets nära relation med en väldigt hög tillgänglighet. Vi har många kunder i utlandet och här är flerspråkigheten ovärderlig för oss. Förutom att de självklart behärskar engelska flytande så kan de även ryska, bulgariska och grekiska. Det gör att vi känner oss trygga i våra affärer med utlandet. Vi använder tekniken så mycket som möjligt vilket möjliggör snabb leverans trots att vi befinner oss på varsin sida av Sverige. De hjälper oss med allt från sedvanlig...

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Plamen K
Skrev om Sofia Redovisning

Allt sedan jag tog över min verksamhet har Sofia Redovisning varit med mig på vägen mot att bygga upp en bra företag med ordning och reda i böckerna. I början skötte de allt åt mig för att ge mig tid att komma in i verksamheten, de var tillgängliga hela tiden för att svara på alla frågor som dök upp. Steg för steg har de löpande utbildat mig i att kunna göra alltmer själv, de finns självklart alltid där när jag behöver hjälp.Jag kan verkligen rekommendera bolaget oavsett om man har målsättningen att på sikt göra en hel del...