Alla kategorier Bokföring Stockholms län Lidingö Sofia Redovisning

Sofia Redovisning

Grönstavägen 20, 181 43 Lidingö — Visa karta

Vi utför alla redovisningstjänster till alla typer av bolag. Från upprättande av bokföring till allt löpande arbete och bokslut. Vi kan givetvis sköta fakturering och reskontra.
Du kan lämna all bokföring och redovisning till oss, eller göra delar själv.
Gribbylundsvägen 1-3, 18762, TÄBY
Michael Sant'orp:
Carina och Malin har skött administration, löner och bokföring åt mig i många år. Det har alltid fungerat bra.

Bokföringsfirmor nära Sofia Redovisning:

Gribbylundsvägen 1-3, TÄBY
C&M Redovisning är Carina och Malin som tillsammans har lång erfarenhet av yrket... Läs mer ›
Michael Sant'orp:

S:T Göransgatan 80, Stockholm
Det som är stödverksamhet hos er är kärnverksamhet hos oss. Genom uppdelning ka... Läs mer ›
Bashar T:
Snabba, kunniga och servicemedvetna

Läs vad 5 kunder tycker om Sofia Redovisning

• Lidingö Natur Städ A
    Lidingö Natur Städ A skrev om Sofia Redovisning
    Jag har använd mig av Sofia redovisningsbyrån sedan jag startade mitt företag och Elena har hjälpt mig med båda små och stora funderingar och hon är perfekt på rådgivning om allt som rör företagen. Jag rekommenderar Sofia redovisnings byrån varmt för att de är expert på det som de jobbar med och väldigt engagerat. tummen upp för de.
  • Pauleen S
    Pauleen S skrev om Sofia Redovisning
    Jag kan varmt rekommendera Sofia Redovisningsbyrån som vi har haft i mera än åtta år nu. De jobbar professionellt och trevliga . Det som är viktigt att de är alltid tillgängliga.
  • Feriel I
    Feriel I skrev om Sofia Redovisning
    Har använt mig av Sofia Redovisning i 5 år. Jag har fått fantastisk hjälp och service till mina båda bolag.

Kan varmt rekommendera Elena och Ulf som gör ett fantastiskt jobb! Mycket prisvärt!!

Feriel Isberg
    Busfia AB
    Lidingö Hälsoklinik AB
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Sofia Redovisning
    Sofia Redovisning har alltid lyckats kombinera det lilla företagets nära relation med en väldigt hög tillgänglighet. Vi har många kunder i utlandet och här är flerspråkigheten ovärderlig för oss. Förutom att de självklart behärskar engelska flytande så kan de även ryska, bulgariska och grekiska. Det gör att vi känner oss trygga i våra affärer med utlandet.
    Vi använder tekniken så mycket som möjligt vilket möjliggör snabb leverans trots att vi befinner oss på varsin sida av Sverige. De hjälper oss med allt från sedvanlig bokföring och bokslut till sammanställning av uppgifter för rapportering till SCB och rapporter och underlag till banken när de vill ha det. Inget har känts svårt eller omöjligt hittills så jag kan varmt rekommendera Sofia Redovisning.
  • Plamen K
    Plamen K skrev om Sofia Redovisning
    Allt sedan jag tog över min verksamhet har Sofia Redovisning varit med mig på vägen mot att bygga upp en bra företag med ordning och reda i böckerna. I början skötte de allt åt mig för att ge mig tid att komma in i verksamheten, de var tillgängliga hela tiden för att svara på alla frågor som dök upp. Steg för steg har de löpande utbildat mig i att kunna göra alltmer själv, de finns självklart alltid där när jag behöver hjälp.Jag kan verkligen rekommendera bolaget oavsett om man har målsättningen att på sikt göra en hel del själv eller man vill fokusera på sin verksamhet.

Plamen Kotzev
    VD Näsbyparks Blomsterhandel AB