SoHo Gothenburg

SoHo Gothenburg

Ring 031-13 33 26 www.sohogothenburg.se
3.0

Känn dig som hemma En medvetet avslappnad känsla, en skön mix av olika kulturer, mat och design, möten mellan olika sorters människor, ett andrum mitt i stressen och inspriation för själen. Det är Soho i New York eller London. Och det är Soho i Göteborg.

2 omdömen om SoHo Gothenburg

Stellan L
Skrev om SoHo Gothenburg

Social Media Club Götbeorg burkar träffas här, och Webcoast har också sina arbetsmöten på SoHo. Ställets styrka ligger dock främst i läget, nära Centralen, Drottningtorget, Nordstan och Kungsportsplatsen, samt att kolaen är stor med många ytor i olika storlekar. Maten håller inte alltid toppklass, men har heller varit riktigt dålig. Servicen är ok, men inte fantastisk. Stort plus dock för den sköna lounge-känslan. Alltid avslappnad stämning.

Maja N
Skrev om SoHo Gothenburg

Inredning och café i ett. De höga priserna motsvarar inte alltid det man får kan jag känna. En gång betalade jag multum för en jätteliten ostfralla med hårda, torra ostkanter. Med den image jag tänker mig att de vill ha så tycker jag att de får skärpa sig med mackorna där. Dock en enorm och härlig salladsbuffé!