Solsting AB

Solsting AB

solsting.se
  • Badge2024

Solsting AB är ett framstående företag inom solenergi, som fokuserar på att erbjuda skräddarsydda lösningar för våra kunder. Med en passion för hållbarhet strävar vi efter att förse våra kunder med effektiva solenergilösningar som både minskar deras energikostnader och bidrar till en renare miljö. Vi kombinerar expertis inom...

11 omdömen om Solsting AB

Sedan starten hos Reco 2024

Micael H
Skrev om Solsting AB

Trevlig och kompetent personal som ger en bra bild av vad en solcellsanläggning kan producera. Min anläggning har producerat vad som utlovats, inga glädje kalkyler. Tack för en bra anläggning.

Thommy K
Skrev om Solsting AB

Kanonbra bemötande , proffsigt utfört arbete samt levde upp till alla våra förväntningar. Köpte solceller och batteri för lagring av el samt installation

Per K
Skrev om Solsting AB

Väldigt kompetent och proffsigt bemötande i kombination med väldigt konkurrenskraftigt pris, gjorde min installation av solceller till en fröjd!

Göran S
Skrev om Solsting AB

Vi blev rekommenderade av en kompis som anlitat Solsting och de var så nöjda med arbete och bemötande. Vi fick samma uppfattning direkt vid telefonkontakt och vid det personliga mötet. Hela resan från beställning till montering var mycket professionellt skött. Allt uppfyllde våra förväntningar och även supporten som vi får nu efter köpet och uppstart av solcellsanläggningen. Vi köpte solceller och 2 st batterier för solcellsel.

Hugo S
Skrev om Solsting AB

Gott bemötande. Och bra omhändertagande på det personliga !

Sofie O
Skrev om Solsting AB

Positivt bemötande. Lyssnar och förstår vad kunden önskar.

Stefan N
Skrev om Solsting AB

Snabbleverans samt montering och installation för driftsättning önskar appen på svenska

Jan O
Skrev om Solsting AB

Bra leverans . Kvalitet på plats , inga underhållsfrågor så långt.

Niklas C
Skrev om Solsting AB

Mycket bra service och ett bra genomfört montage!

Daniel F
Skrev om Solsting AB

Köpt en markburen solcellsanläggning av Solsting. Leverans och installation har allt varit bra!

Stefan O
Skrev om Solsting AB

Ett enkelt företag att göra affärer med. Klara och raka svar som vi tycker om