Sonrisas Stockholm

Norra Agnegatan 38, 112 29 Stockholm — Visa karta

4.8 i betyg av av 5 omdömen
Letar du efter en behandling som fillers, botox eller kanske kemisk peeling? Då är du varmt välkommen till oss på Sonrisas.

Här får du ett tryggt omhändertagande. Vårt företag ägs av Margareta Berlin som är specialistsjuksköterska, medicinsk hudterapeut och injektionsspecialist. Förutom medicinsk hudvård erbjuder vi även behandlingar som tandblekning och lymfflödesmassage.

Alla våra produkter är självklart välbeprövade, vetenskapligt dokumenterade och sterila. Dessutom är vi såklart certifierade via Estetiska injektionsrådet.

Kontakta oss så bokar vi en tid!

Läs vad 5 kunder tycker om Sonrisas Stockholm

• DOLORES D

2020-04-17

DOLORES D skrev om Sonrisas Stockholm
    Super nöjd med allt, bemötande, information och utförandet. Ser även till estetiken. Kan rekommendera Sonrisas till er med gott samvete! Läs mer
  • Sponsor
    Klinik Divage
    4.8 / 5 i betyg — 56 omdömen
    Badge2016
    "Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d"
  • 2018-12-14

M skrev om Sonrisas Stockholm
    Fantastisk fillers behandling med bra resultat
    Mycket bra info om fillers och möjliga biverkningar
    Tack!! Läs mer
  • 2018-09-10

Maria W skrev om Sonrisas Stockholm
    Mycket professionell, noggrann och duktig. Rekommenderas varmt. Mycket nöjd med resultatet som ser mycket naturligt ut. Läs mer
  • Reco tipsar!
    RawBar
    4.4 / 5 i betyg — 16 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk service och produkter! Jag rekommenderar varmt Paola och RawBar 😊👌"
  • 2018-02-14

Susanne f skrev om Sonrisas Stockholm
    Bästa rekommendationer från mig.Har gjort läppar och går inte till någon annan.Margareta är en mycket erfaren och skicklig behandlare. Läs mer
  • 2018-02-12

Dominique W skrev om Sonrisas Stockholm
    Jag har varit nöjd med bemötandet och behandlingarna hos Sonrisas. Jag tycker jag får bra information gällande behandlingarna och produkterna. Jag har gjort restylane-injektioner. Läs mer
    Margareta B gillar detta
  • Sponsor
    Shama Clinic
    4.5 / 5 i betyg — 38 omdömen
    "Jag hade inga förväntningar alls i början. Dock är personalen jätte trevliga och är så hjälpsamma. De försöker deras bästa att nöja mig och"

Bästa Ansiktsbehandlarna nära Sonrisas Stockholm:

kristina s kristina s tycker:
“Hade bokat en probiotic ageles...” Läs mer
TIFONY (67m)
Klinik Divage (614m)