Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Kungsholmen Sonrisas Stockholm

Sonrisas Stockholm

Norra Agnegatan 38, 112 29 Stockholm — Visa karta

4.8 i betyg av av 4 omdömen
Letar du efter en behandling som fillers, botox eller kanske kemisk peeling? Då är du varmt välkommen till oss på Sonrisas.

Här får du ett tryggt omhändertagande. Vårt företag ägs av Margareta Berlin som är specialistsjuksköterska, medicinsk hudterapeut och injektionsspecialist. Förutom medicinsk hudvård erbjuder vi även behandlingar som tandblekning och lymfflödesmassage.

Alla våra produkter är självklart välbeprövade, vetenskapligt dokumenterade och sterila. Dessutom är vi såklart certifierade via Estetiska injektionsrådet.

Kontakta oss så bokar vi en tid!

Läs vad 4 kunder tycker om Sonrisas Stockholm

• 2018-12-14

M skrev om Sonrisas Stockholm
    Fantastisk fillers behandling med bra resultat
    Mycket bra info om fillers och möjliga biverkningar
    Tack!! Läs mer
  • 2018-09-10

Maria W skrev om Sonrisas Stockholm
    Mycket professionell, noggrann och duktig. Rekommenderas varmt. Mycket nöjd med resultatet som ser mycket naturligt ut. Läs mer
  • 2018-02-14

Susanne f skrev om Sonrisas Stockholm
    Bästa rekommendationer från mig.Har gjort läppar och går inte till någon annan.Margareta är en mycket erfaren och skicklig behandlare. Läs mer
  • 2018-02-12

Dominique W skrev om Sonrisas Stockholm
    Jag har varit nöjd med bemötandet och behandlingarna hos Sonrisas. Jag tycker jag får bra information gällande behandlingarna och produkterna. Jag har gjort restylane-injektioner. Läs mer
    Margareta B gillar detta

Bästa ansiktsbehandlarna i Stockholm: