Sonrisas Stockholm

Sonrisas Stockholm

Llama 076-058 15 44 www.sonrisas.se

About company

Letar du efter en behandling som fillers, botox eller kanske kemisk peeling? Då är du varmt välkommen till oss på Sonrisas. Här får du ett tryggt omhändertagande. Vårt företag ägs av Margareta Berlin som är specialistsjuksköterska, medicinsk hudterapeut och injektionsspecialist. Förutom medicinsk hudvård erbjuder vi även behandlingar...

5 omdömen om Sonrisas Stockholm

DOLORES D
Escribió sobre Sonrisas Stockholm

Super nöjd med allt, bemötande, information och utförandet. Ser även till estetiken. Kan rekommendera Sonrisas till er med gott samvete!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

M
Escribió sobre Sonrisas Stockholm

Fantastisk fillers behandling med bra resultat Mycket bra info om fillers och möjliga biverkningar Tack!!

Maria W
Escribió sobre Sonrisas Stockholm

Mycket professionell, noggrann och duktig. Rekommenderas varmt. Mycket nöjd med resultatet som ser mycket naturligt ut.

Skin Care By Louise Labero
4.8/5 i betyg av 291 omdömen 4.8 av 291 omdömen

Supernöjd med ansiktsbehandlingen, jättetrevligt bemötande, allt toppen!

Susanne f
Escribió sobre Sonrisas Stockholm

Bästa rekommendationer från mig.Har gjort läppar och går inte till någon annan.Margareta är en mycket erfaren och skicklig behandlare.

Dominique W
Escribió sobre Sonrisas Stockholm

Jag har varit nöjd med bemötandet och behandlingarna hos Sonrisas. Jag tycker jag får bra information gällande behandlingarna och produkterna. Jag har gjort restylane-injektioner.

Margareta B gillar detta
Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d