Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Soppdax i Göteborg AB

Magasinsgatan 13, 411 18 Göteborg — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Soppdax i Göteborg AB

• Lisa
    Lisa skrev om Soppdax i Göteborg AB
    God och billig mat men tråkigt och nonchalant bemötande av kvinnan i kassan.. Om det inte hade vart för maten hade jag aldrig gått dit igen. Läs mer
  • Sigge
    Sigge skrev om Soppdax i Göteborg AB
    Maten är toppen. God soppa till bra pris. Tyvärr får kvinnan som tar betalt bottenbetyg och drar ner helhetsintrycket avsevärt. Hon är otrevlig mot kunder och mot övrig personal och får mig att nästan inte vilja gå dit. Ett mer avslappnat trevligt bemötande hade gjort susen! Läs mer
  • Julia H
    Julia H skrev om Soppdax i Göteborg AB
    Bästa soppan i stan! Tar alltid thai-soppan, den är fantastisk, men har fått höra att de andra sopparna också är goda! Kvinnan som äger stället är inte särskilt trevlig men det är ändå värt det...45 kr för soppa och ett bröd - bra pris! Läs mer
  • Joakim  L
    Joakim L skrev om Soppdax i Göteborg AB
    Billiga och goda soppor. Men lasagnen är verkligen att rekommendera, stor och med garanterad mätthets och nöjdhets känsla.

Kan vara rätt fullt kring lunchtid. Läs mer
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Soppdax i Göteborg AB
    Goda och nyttiga soppor (fyra olika varje dag) och andra maträtter (bl a en fitnessmeny). Perfekt som take away-ställe på lunchen, men det är även ok att äta på plats. Soppan och salladsbuffén tar man själv. Ganska långa köer på lunchen ibland, men personalen jobbar SNABBT! Priserna har höjts något men det är ändå en väldigt prisvärd lunch. Något "varmare" bemötande från personalen, och att det hade varit smidigare att betala med kort, hade gjort upplevelsen ännu bättre och höjt betyget till en femma. Läs mer

Bästa restaurangerna i Göteborg:

Charlotte N Charlotte N tycker:
“Vi var helnöjda med vårt besök...” Läs mer