Alla kategorier Restaurang Västmanland Västerås Spicy Hot Sturegatan AB

Spicy Hot Sturegatan AB

Sturegatan 20A, 722 13 Västerås — Visa karta

Spicy Hot tillagar och serverar het, wokad asiatisk mat från ett öppet kök. Vi finns i Eskilstuna, Västerås och Norrköping.
Dalagatan 28, 11324, STOCKHOLM
Hemma Vasastan
Jan S:
Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.

Läs vad 14 kunder tycker om Spicy Hot Sturegatan AB

• K
    K skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    Maten kan vara stark (om man väljer det) men ganska smaklös... Inget extra, finns mycket bättre restauranger med asiatisk mat i stan.
  • Mary
    Mary skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    Maten är god, priserna är bra, refill på dryck ingår och portionerna (för) stora. Trevligt inredd och supersnabb servering!
  • Maziar H
    Maziar H skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    Gott o ganska billigt !
  • Adam S
    Adam S skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    Käkade mkt lunch här när jag jobbade i V-ås.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    Västerås bästa snabbmat. Alltid nöjd!
    Miranda W gillar detta
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    Mycket god mat och stora portioner till bra priser, i ett centralt läge. Väldigt snabb service och fina lokaler, men ibland kan det vara problem att få ett bord.
  • Mika K
    Mika K skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    Snabbare service och godare thai får man leta efter länge utan att hitta! Mycket bra lokaler också.
  • Christoffer I
    Christoffer I skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    Mycket god mat mat till bra priser. Bland det snabbaste jag har varit med om och bra lokaler
  • beatriz o
    beatriz o skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    God mat, bra priser, stora portioner och snabbare än Mc.Donalds...vad mer vill man ha???
  • Karsten P  E
    Karsten P E skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    Nyfunnen sylta - då jag är ny i stam. Mums. Fick inte plats i dag på luchen. Men vad gör det. Vi provar i morron igen.
  • Nicklas G
    Nicklas G skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    Spicy Hot erbjuder en livlig variation i sina Asiatiska menyer. Mycket mat på talriken till ett bra pris gör detta till ett utav västerås bästa lunchrestauranger. Maten får Ni på 5 minuter, och den smakar underbart.
    Detta är ett ställe som man saknar när man besöker/flyttar till andra städer!
  • Theres S
    Theres S skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    Om man inte orkar laga mat och absolut inte vill ha pizza, kebab eller hamburgare så är Spicy Hot det bästa valet. Personalen är trevlig och effektiv. Man behöver sällan vänta länge, inte ens under lunchrushen. Maten är alltid god och håller sig varm länge, så man behöver inte stressa hem om man väljer att ta avhämtning.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    En av de populäraste, asiatiska restaurangerna i stan med ett stort utbud av rätter. Snygg inredning, snabb service (ibland hinner man inte sätta sig innan maten är serverad) och perfekt läge i centrala Västerås! Lunchtid är att rekommendera, då är det mycket bra pris! Men se till att vara där i tid, kön växer sig snabbt lång.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Spicy Hot Sturegatan AB
    En väldigt bra asiatisk restaurang belägen på sturegatan mitt i centrala västerås. Har ett väldigt brett utbud av högklassiga rätter med tydlig asiatisk touch. En rolig detalj är att de bakom kassan är öppet in i köket så att man kan se mycket av det som pågår där inne.
    Menyn är lång och innehåller väldigt mycket, men av vad jag märkt hittills så håller allt väldigt hög kvalitet.

Sturegatan 20A, 722 13 Västerås