Spodra For You AB

Spodra For You AB

www.spodra4you.se
  • Badge2022
4.5

Dags att flytta? 2 flyttgubbar + 1 lastbil (20kbm) för 550 kr inkl. moms efter RUT-avdrag. Vi flyttar varje dag! Hur ofta flyttar du? Vi på Spodra For You finns till för att din flytt ska genomgå utan problem. Vi skräddarsyr flytten efter dina önskemål. Vi erbjuder ett brett sortiment av tjänster som underlättar flytt av...

61 omdömen om Spodra For You AB

Sedan starten hos Reco 2020

Annika Maria E
Skrev om Spodra For You AB

Mycket väl utförd flytt och flyttstäd. Kommer anlita Spodra igen.

Inger N
Skrev om Spodra For You AB

De är mycket duktiga och städar upp fint efter att ha klippt och rensat i min trädgård. Har anlitat dom för två år sedan och har rekommenderat dom till flera vänner. Mycket trevligt bemötande när man ringer till kontoret. Mvh Inger Nordström

Kenneth O
Skrev om Spodra For You AB

Löser mitt behov av städning på ett bra sätt.

Peter A
Skrev om Spodra For You AB

Bra bemötande, uppfyller förväntningar. Tredje gången jag köpt flytt-tjänst av Spodra. Funkar bra varje gång

Emily S
Skrev om Spodra For You AB

Anlita inte denna flyttfirma. En av männen blev arg över nånting (ingen aning om vad) och gestikulerade vilt och aggressivt mot mig eftersom de inte kan ett ord engelska eller svenska. Stackarna arbetade i shorts och flipflops och utan bärhandskar. Möbler gick sönder och skadades, speglar gick krossades under flytten. Minst en kartong försvann och möbler lämnades kvar i gamla lägenheten samtidigt som saker som faktiskt skulle lämnas kvar togs med. Extremt dåligt bemötande av managern som bara sa ”nej, inte vårt fel” om...

Justin St Clair M
Skrev om Spodra For You AB

Snabbt att boka. Häckklippning utfördes enl ök. Rekommenderas.

Annika C
Skrev om Spodra For You AB

Snabbt, snyggt o trevliga killar, även om vi inte förstod varann, språkmässigt

Charlotte R
Skrev om Spodra For You AB

Jag har haft dom som städhjälp i tiotals år och är mycket nöjd

Peter M
Skrev om Spodra For You AB

Jättebra duktig personal! Både flytt och städ!

Cecilia A
Skrev om Spodra For You AB

Allt blev väldigt bra och vi är supernöjda med städning, bemötande och servicen.

Anna C
Skrev om Spodra For You AB

De gjorde ett mycket bra arbete med att ordna upp vår trädgård, klippte häck, buskar och allmänt fix! Snabba och pålitliga!

Linda M
Skrev om Spodra For You AB

Jag har använt mig av Spodra For You AB flera gånger och de har alltid levererat. De som kommer har inte alltid kunnat svenska men de har enkelt ordnat sig via deras kontakt. Gott bemötande, bra pris och snabba svar när man kontaktar dem. De har med sig de verktyg man efterfrågar, jobbar på bra och gör det man vill. Jag rekommenderar Spodra och kommer anlita dem igen vid behov.

JONAS D
Skrev om Spodra For You AB

Har använt dem fler gånger nu. De är effektiva försiktiga och trevliga Rekommenderar dem stark !

Serdar A
Skrev om Spodra For You AB

Vi nyttjade både städ och flytt där spodra levererade med bästa kvalitet

Anna H
Skrev om Spodra For You AB

Jättebra! Snälla, noggranna hjälpsamma!

Serah R
Skrev om Spodra For You AB

Alltid lika bra! Skulle aldrig använda en annan flyttfirma! Så försiktiga och snabba samtidigt. Stark rekommenderat! Har använt dem 7ggr nu och alltid nöjd!

CAMILLA S
Skrev om Spodra For You AB

Hemstädning varannan vecka, bra att de använder städmaterial och produkter som vi redan har hemma!

Barbro E
Skrev om Spodra For You AB

Missvisande information om pris sättningen, de var mycket dåliga på svenska och på grund av detta åkte det fel adress. Kommer inte att använde dem igen.

Jan P
Skrev om Spodra For You AB

Bra bemötande, snabba offerter och bra utfört arbete.

Helena L

Hemstädning!Hjälpsamma medarbetare.

Oscar D
Skrev om Spodra For You AB

Snabba, trevliga och hög servicegrad.

Nils Jimmy J
Skrev om Spodra For You AB

Trevligt bemötande och bra hantering. Anlitade dom för ett omfattande trädgårdsarbete med mycket upprensning av buskar, sly och mindre träd. Gjorde ett mycket bra jobb med noggrann uppresningen efter jobbet klart Kommer absolut anlita dom för framtida trädgårdsarbeten.

Maris B
Skrev om Spodra For You AB

Bra bemötande, flexibla! Rekommenderas!

Meena M
Skrev om Spodra For You AB

Jätte fin och bra jobb .de jobbar hela dagen de har fin bemötande

Brita S
Skrev om Spodra For You AB

Trevliga och bra killar som utförde trädgårdsarbetet på ett mycket tillfredställande sätt.

Asta C
Skrev om Spodra For You AB

Mycket bra städerska på flytt städningen❤️Och flytt karlarna gjorde ett bra arbete och gav det lilla extra❤️

Aleksandra P
Skrev om Spodra For You AB

Vi är mycket nöjda. Underbart gjort av Spodra. Rekommenderar.

Rolf B
Skrev om Spodra For You AB

Enkelt att boka,bra bemötande,bra genomfört uppdrag. Utmärkt!

Michael S
Skrev om Spodra For You AB

Transport av bohag till återvinning Fungerade utmärkt

Linn H
Skrev om Spodra For You AB

Snabba och duktiga! Gjorde allt under 3h, trevliga och professionella.

Ingvar G
Skrev om Spodra For You AB

Dom gjorde ett bra jobb och jag kommer att anlita dom i maj igen! En grej bara som var irriterande är att dom fimpar på tomten utan att kasta fimpen i soptunnan! Jag köpte flytt och städ men det vara bara flyttgubbarna som fimpa på tomten! Dom levde annars upp till mina förväntningar! Jag har anlita dom förut!

Sara E
Skrev om Spodra For You AB

Snabba och vänliga, bra hjälp!

Marcus S
Skrev om Spodra For You AB

Allting gick jättebra. Kom i tid och levererade i tid. Trevliga och hjälpsamma

Anette S
Skrev om Spodra For You AB

Vi köpte flytthjälp och flyttstädning. Synd att dom skickar 3 personer som inte kan svenska och mycket knagglig engelska svårt att göra sig förstådd. Inpackningen i bilen gick bra men utpackningen tog en enorm tid och vi satt och väntade på att få kartonger så vi också kunde göra något. Dessutom hade dom sönder en ny soffa vilket inte kändes kul, ska anmäla till försäkringsbolaget samt till företaget. Dom vet om det.

Peter J
Skrev om Spodra For You AB

Fick hjälp med snöskottning av taket på mitt hus av Spodra. Snabb återkoppling, proffsig hjälp och utförande av tjänsten samt bra pris. Kommer välja Spodra igen !

Greta M
Skrev om Spodra For You AB

Jag beställde en flyttstädning till min svärmor, en lägenhet med stor terrass. Jag är nöjd med allt från första kontakten till utfört arbete och fakturahanteringen. Gillar när flödet är elektroniskt! Kan rekommendera detta bolag.

Ash P
Skrev om Spodra For You AB

Helt fantastiska. Kom på minuten den tid som vi kommit överens om att flytta vårt bohag och anlände även på minuten där det skulle lastas av enligt överenskommelse. Alltid tillgängliga på telefon, och hanterade alla flyttlådor varsamt. Vi var så nöjda så vi dricksade :) Kan inte annat är rekommendera dessa hjältar! Mvh Ash & Emma

Britta B
Skrev om Spodra For You AB

Flytt av tre möbler inom samma område. Svårt att förstå vad kvinnan som tog emot samtalet sa - utländsk brytning. Det dröjde innan en ordentlig bekräftelse på överenskommelsen kom per mail. Flytten fungerade bra och möblerna ställdes på anvisad plats.

Prima F
Skrev om Spodra For You AB

Jag fick hjälp med att flytta mitt kontor. Bra utförd tjänst och trevligt bemötande.

Rebecca M
Skrev om Spodra For You AB

Plastade in möbler bra, lagade ett problem med hissen så arbetet kunde fortgå. Fokus på sitt jobb.

Johanna A
Skrev om Spodra For You AB

Problemfri och trevlig service.

Mats S
Skrev om Spodra For You AB

Spodra var snabba med både offert och genomförande av själva flytten. Bra pris och alltid tillgängliga när vi hade frågor.

MARITA E
Skrev om Spodra For You AB

Spodra flyttade mitt bohag igår och var tillmötesgående, snabba och trevliga!

Petra T
Skrev om Spodra For You AB

Flytt och städ. Bra positiv och snabba. Bra pris.

Svar från Spodra For You AB

Hej Petra! Tack för din referens!

Paul H
Skrev om Spodra For You AB

Snabba med offert, flexibla med tider och bra priser. Riktigt bra jobb (flyttstäd), andra gången jag anlitar dem.

Svar från Spodra For You AB

Hej Paul! Vi är stolta över att du är nöjd för den service vi erbjuder. Mvh Spodra Team

Nitin K
Skrev om Spodra For You AB

moving service from Stockholm to Malmö. Pickup and time punchuality was great, however they used different moving guys for unloading who were more in a hurry to get the job done and left few things hear and there. There was a little consideration on packing and some of my bed covers got ruined, if they had used proper blankets or coushing when loading it could be better.

Svar från Spodra For You AB

Hi mr. Nitin! Thanks for your honest reference! We are constantly working to get better. Kind regards Spodra Team.

Ellinor O
Skrev om Spodra For You AB

Kundfokuserade med ordning och reda. Kan varmt rekommendera dem!

Svar från Spodra For You AB

Hej Elinor! Tack för dina varma ord!

Heidi K
Skrev om Spodra For You AB

Har varit kund hos Spodra i snart 10 år och utnyttjat tjänster såsom hemstädning, storstädning och flyttstädning. De är flexibla, noga och familjära. Känns bra att känna de människor som kommer till ens hem.

Svar från Spodra For You AB

Hej Heidi! Vi tackar dig för dina varma ord! Vi är stolta över att ha dig som kund. Vi förbättras ständigt för att ge dig bästa service :) Mvh Spodra team

Helena B
Skrev om Spodra For You AB

Städning och trädgårdsarbete. Jag har alltid varit nöjd med de arbete Spodra utfört och de är alltid mycket tillmötsegående om tidpunkt behöver ändras eller liknande.

Hej Helena! Tack för dina ärliga och varma ord! Mvh Spodra Team

KATARZYNA PAULINA J
Skrev om Spodra For You AB

Väldigt bra flyttfirma. Trevliga killar, punktliga, effektiva och utförde ett bra jobb. Rekommenderas starkt!