Dags att flytta?

2 flyttgubbar + 1 lastbil (20kbm) för 550 kr inkl. moms efter RUT-avdrag.

Vi flyttar varje dag! Hur ofta flyttar du?

Vi på Spodra For You finns till för att din flytt ska genomgå utan problem. Vi skräddarsyr flytten efter dina önskemål. Vi erbjuder ett brett sortiment av tjänster som underlättar flytt av bohag eller företag. Vi packar, bär och transporterar såklart, men även städning och montering kan vi hjälpa till med.

Hör av dig och berätta om just dina behov, så ska vi hjälpa dig att finna en smidig och trygg lösning!

Läs vad 58 kunder tycker om Spodra For You AB 2

• Peter A
    2022-11-10 Verifierad kund
    Bra bemötande, uppfyller förväntningar.
    Tredje gången jag köpt flytt-tjänst av Spodra.
    Funkar bra varje gång
    2022-08-14 Verifierad kund
    Anlita inte denna flyttfirma. En av männen blev arg över nånting (ingen aning om vad) och gestikulerade vilt och aggressivt mot mig eftersom de inte kan ett ord engelska eller svenska. Stackarna arbetade i shorts och flipflops och utan bärhandskar.
    Möbler gick sönder och skadades, speglar gick krossades under flytten. Minst en kartong försvann och möbler lämnades kvar i gamla lägenheten samtidigt som saker som faktiskt skulle lämnas kvar togs med. Extremt dåligt bemötande av managern som bara sa ”nej, inte vårt fel” om allt. De repade bl.a ytterdörren ganska ordentligt vilket hon sa omöjligt kunde vara dem pga av dörrens material och vilka typer av möbler jag har. Hon var inte ens där liksom. Otroligt oproffsigt, aldrig mer. Tycker synd om flyttkillarnasom jobbar för henne
    2022-07-20 Verifierad kund
    Snabbt att boka. Häckklippning utfördes enl ök.
    Rekommenderas.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Snabbt, snyggt o trevliga killar, även om vi inte förstod varann, språkmässigt
    2022-07-09 Verifierad kund
    Jag har haft dom som städhjälp i tiotals år och är mycket nöjd
    2022-06-24 Verifierad kund
    Jättebra duktig personal! Både flytt och städ!
    2022-04-07 Verifierad kund
    Allt blev väldigt bra och vi är supernöjda med städning, bemötande och servicen.
    2022-03-25 Verifierad kund
    De gjorde ett mycket bra arbete med att ordna upp vår trädgård, klippte häck, buskar och allmänt fix! Snabba och pålitliga!
  • Linda M
    2022-03-06 Verifierad kund
    Jag har använt mig av Spodra For You AB flera gånger och de har alltid levererat. De som kommer har inte alltid kunnat svenska men de har enkelt ordnat sig via deras kontakt. Gott bemötande, bra pris och snabba svar när man kontaktar dem. De har med sig de verktyg man efterfrågar, jobbar på bra och gör det man vill. Jag rekommenderar Spodra och kommer anlita dem igen vid behov.
    2022-02-15 Spontant omdöme
    Har använt dem fler gånger nu.
    De är effektiva försiktiga och trevliga
    Rekommenderar dem stark !
    2022-01-12 Verifierad kund
    Vi nyttjade både städ och flytt där spodra levererade med bästa kvalitet
    2021-12-25 Verifierad kund
    Jättebra! Snälla, noggranna hjälpsamma!
    2021-12-15 Verifierad kund
    Alltid lika bra! Skulle aldrig använda en annan flyttfirma! Så försiktiga och snabba samtidigt. Stark rekommenderat! Har använt dem 7ggr nu och alltid nöjd!
  • CAMILLA S
    2021-11-21 Verifierad kund
    Hemstädning varannan vecka, bra att de använder städmaterial och produkter som vi redan har hemma!
    2021-11-16 Verifierad kund
    Missvisande information om pris sättningen, de var mycket dåliga på svenska och på grund av detta åkte det fel adress. Kommer inte att använde dem igen.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabba offerter och bra utfört arbete.
    2021-10-12 Verifierad kund
    Hemstädning!Hjälpsamma medarbetare.
    2021-10-11 Verifierad kund
    Snabba, trevliga och hög servicegrad.
    2021-08-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra hantering.

Anlitade dom för ett omfattande trädgårdsarbete med mycket upprensning av buskar, sly och mindre träd.

Gjorde ett mycket bra jobb med noggrann uppresningen efter jobbet klart

Kommer absolut anlita dom för framtida trädgårdsarbeten.
    2021-08-20 Verifierad kund
    Bra bemötande, flexibla! Rekommenderas!
    2021-06-30 Verifierad kund
    Jätte fin och bra jobb .de jobbar hela dagen de har fin bemötande
    2021-06-27 Verifierad kund
    Trevliga och bra killar som utförde trädgårdsarbetet på ett mycket tillfredställande sätt.
  • Asta C
    2021-05-28 Verifierad kund
    Mycket bra städerska på flytt städningen❤️Och flytt karlarna gjorde ett bra arbete och gav det lilla extra❤️
    2021-05-20 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda. Underbart gjort av Spodra.
    Rekommenderar.
    2021-05-06 Verifierad kund
    Enkelt att boka,bra bemötande,bra genomfört uppdrag. Utmärkt!
  • Michael S
    2021-04-02 Verifierad kund
    Transport av bohag till återvinning
    Fungerade utmärkt
    2021-03-29 Spontant omdöme
    Snabba och duktiga! Gjorde allt under 3h, trevliga och professionella.
    2021-03-16 Verifierad kund
    Dom gjorde ett bra jobb och jag kommer att anlita dom i maj igen!
    En grej bara som var irriterande är att dom fimpar på tomten utan att kasta fimpen i soptunnan!
    Jag köpte flytt och städ men det vara bara flyttgubbarna som fimpa på tomten!
    Dom levde annars upp till mina förväntningar!
    Jag har anlita dom förut!
    2021-03-05 Verifierad kund
    Snabba och vänliga, bra hjälp!
    2021-03-03 Verifierad kund
    Allting gick jättebra. Kom i tid och levererade i tid. Trevliga och hjälpsamma
    2021-03-03 Verifierad kund
    Vi köpte flytthjälp och flyttstädning. Synd att dom skickar 3 personer som inte kan svenska och mycket knagglig engelska svårt att göra sig förstådd. Inpackningen i bilen gick bra men utpackningen tog en enorm tid och vi satt och väntade på att få kartonger så vi också kunde göra något.
    Dessutom hade dom sönder en ny soffa vilket inte kändes kul, ska anmäla till försäkringsbolaget samt till företaget. Dom vet om det.
    2021-02-17 Verifierad kund
    Fick hjälp med snöskottning av taket på mitt hus av Spodra. Snabb återkoppling, proffsig hjälp och utförande av tjänsten samt bra pris. Kommer välja Spodra igen !
    2021-02-05 Verifierad kund
    Jag beställde en flyttstädning till min svärmor, en lägenhet med stor terrass. Jag är nöjd med allt från första kontakten till utfört arbete och fakturahanteringen. Gillar när flödet är elektroniskt! Kan rekommendera detta bolag.
  • Ash P
    2021-02-03 Verifierad kund
    Helt fantastiska.

Kom på minuten den tid som vi kommit överens om att flytta vårt bohag och anlände även på minuten där det skulle lastas av enligt överenskommelse.

Alltid tillgängliga på telefon, och hanterade alla flyttlådor varsamt.

Vi var så nöjda så vi dricksade :)

Kan inte annat är rekommendera dessa hjältar!

Mvh Ash & Emma
    2021-01-24 Verifierad kund
    Flytt av tre möbler inom samma område.
    Svårt att förstå vad kvinnan som tog emot samtalet sa - utländsk brytning.
    Det dröjde innan en ordentlig bekräftelse på överenskommelsen kom per mail.
    Flytten fungerade bra och möblerna ställdes på anvisad plats.
    2021-01-02 Verifierad kund
    Jag fick hjälp med att flytta mitt kontor. Bra utförd tjänst och trevligt bemötande.
    2020-12-22 Verifierad kund
    Plastade in möbler bra, lagade ett problem med hissen så arbetet kunde fortgå. Fokus på sitt jobb.
    2020-12-18 Verifierad kund
    Problemfri och trevlig service.
    2020-12-03 Verifierad kund
    Spodra var snabba med både offert och genomförande av själva flytten. Bra pris och alltid tillgängliga när vi hade frågor.
    2020-12-02 Spontant omdöme
    Spodra flyttade mitt bohag igår och var tillmötesgående, snabba och trevliga!
    2020-11-24 Verifierad kund
    Flytt och städ.
    Bra positiv och snabba. Bra pris.
    Hej Petra!

Tack för din referens!
    2020-11-22 Verifierad kund
    Snabba med offert, flexibla med tider och bra priser. Riktigt bra jobb (flyttstäd), andra gången jag anlitar dem.
    Hej Paul!

Vi är stolta över att du är nöjd för den service vi erbjuder.

2020-11-19 Verifierad kund
    moving service from Stockholm to Malmö. Pickup and time punchuality was great, however they used different moving guys for unloading who were more in a hurry to get the job done and left few things hear and there.
    There was a little consideration on packing and some of my bed covers got ruined, if they had used proper blankets or coushing when loading it could be better.
    Hi mr. Nitin!

Thanks for your honest reference!
    We are constantly working to get better.

Kind regards Spodra Team.
    2020-11-19 Spontant omdöme
    Kundfokuserade med ordning och reda. Kan varmt rekommendera dem!
    Hej Elinor!

Tack för dina varma ord!
    2020-11-19 Verifierad kund
    Har varit kund hos Spodra i snart 10 år och utnyttjat tjänster såsom hemstädning, storstädning och flyttstädning. De är flexibla, noga och familjära. Känns bra att känna de människor som kommer till ens hem.
    Hej Heidi!

Vi tackar dig för dina varma ord! Vi är stolta över att ha dig som kund. Vi förbättras ständigt för att ge dig bästa service :)
    Mvh Spodra team
    2020-11-18 Verifierad kund
    Städning och trädgårdsarbete. Jag har alltid varit nöjd med de arbete Spodra utfört och de är alltid mycket tillmötsegående om tidpunkt behöver ändras eller liknande.
    Hej Helena!

Tack för dina ärliga och varma ord!
  • 2020-11-18 Spontant omdöme
    Väldigt bra flyttfirma. Trevliga killar, punktliga, effektiva och utförde ett bra jobb. Rekommenderas starkt!
    2020-11-18 Verifierad kund
    Var på plats i tid och gjorde jobbet som planerat till rymligt pris. Jag kan tipsa dem för andra.
    Hej Teshome!

Tack för din kommentar! Du är alltid välkommen att höra av dig när du behöver nån hjälp grannen :)
    2020-11-17 Spontant omdöme
    Flytten gick super smidigt och organiserad. Hälsa speciellt Anatolij för en fantastik bemötande!
    Spodra rekommenderas!
    Hej Ruslana!

Tack för din goda omdöme!
    Vi hälsar definitivt Anatolij :)
    2020-11-17 Verifierad kund
    Slarvade bort en för mig värdefull golvlampa. Skador på andra möbler.
    Hej Claes!

Tack för ditt omdöme!

Du har fått reklamation för din lampa, jag tycker att våra flyttkillar gjorde ett fantastiskt jobb medan den andra flyttfirma som sköte flytten för dem andra som skulle flytta in din lägenhet slarvade bort massa med tid och kunde ha tagit med sig din lampa medan våra flyttkillar höll på lasta in dina möbler. Konstigt att du inte sa något gällande skador på dina möbler efter flytten.

Du är välkommen att ta kontakt vår support vid frågor och funderingar!