Spotrepair Center Göteborg AB

2.7

3 omdömen om Spotrepair Center Göteborg AB

Julia R
Skrev om Spotrepair Center Göteborg AB

Oserviceminded och svåra att få tag på när bilen väl är inlämnad. 4 dagar försenad utan någon info om det, när vi skulle hämta den på morgonen fick vi dessutom vänta en stund då dom inte var helt klara. Bilen kom ut otvättad och dammig med en lack som var kornig och inte i samma nyans som bilens originallack. Så pass dåligt resultat att vi valde att lämna in den på ett annat ställe för ny lackering.

Speedy Bilservice Falkenberg
4.8/5 i betyg av 714 omdömen 4.8 av 714 omdömen

Väldigt professionell, trevlig och hjälpsam! Uppriktig utan att vara dömande och gav bilen lite extra piff på köpet (smörjde dörrarna bland

Rolf S
Skrev om Spotrepair Center Göteborg AB

Till att börja med så blev jobbet bra gjort - efter tre veckor och en omreparation... Var skall jag börja? Fick ett pris på 2-2,5k, det kostade 3k. När jag skulle lämna bilen var ingen där. När jag skulle hämta första gången kunde de inte hålla överenskommen tid och jobbet var inte rätt utfört. När det skulle rättas till hittade de ingen bokning på bilen. När jag skulle hämta till slut så höll de återigen inte överenskommen tid (2 ggr). Däremellan har det varit mängder av telefonsamtal, de flesta ringda av mig för att få...

DAMIR I
Skrev om Spotrepair Center Göteborg AB

Väldigt bra service och bemötande. snabba leveranser och grymt bra resultat Rekommenderas starkt!

Rollsbo Billackering AB
4.7/5 i betyg av 580 omdömen 4.7 av 580 omdömen

Trevligt bemötande, såg också till att jag hade en bra lånebil (tror iaf. att det var dom) Till min stora och mycket positiva överraskning

Hildi Maria S Hildi Maria S