Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista SRES - Sweden (Scandinavian Real Estate Services)

SRES - Sweden (Scandinavian Real Estate Services)

Silkeborgsgatan 24, 164 48 Kista — Visa karta

Välkommen till SRES - Sweden!

Vi på Scandinavian Real Estate Service är ett företag som fokuserar på att tillhandahålla service av högsta klass till privatpersoner och företag. Vi tillhandahåller en unik service med allt från ingenjörsritningar, planering och analys av bygglov rakt igenom till själva byggnadsarbetet och renoveringen - helt skräddarsytt för att möta dina behov.

Behöver du bygga om eller renovera ditt kontor, konferensrum, lager, hem eller lägenhet - från första idé och planering (där det behövs) till färdig konstruktion? Om så är fallet tar vi på SRES - Sweden hand om dina behov under ett och samma tak.

Vi tillgodoser dina behov oavsett om du är en privat eller kommersiell aktör och utför vårt arbete av högsta standard helt i linje med alla lagar och regler inom byggbranschen. Våra ledord är Kvalitet, Effektivitet och Pålitlighet. Något som genomsyrar hela vår verksamhet från start till mål och eftersom vi värdesätter detta så pass mycket har vi det som en del i vår logotyp.

Vi tror inte service av högsta kvalitet kan köpas eller mätas i pengar. Vi tror att man måste addera någonting annat - nämligen ärlighet och hederligt arbete.

Ta gärna en titt in på vår hemsida för mer detaljerad information och varmt välkommen att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert!

info@sressweden.com
services@sressweden.com
Phone: 0720127778

Läs vad 4 kunder tycker om SRES - Sweden (Scandinavian Real Estate Services)

• Gunnar H

2019-08-21

Gunnar H skrev om SRES - Sweden (Scandinavian Real Estate Services)
    SRES Sweden AB kan verkligen rekommenderas. Ett mycket gediget högkvalitativt arbete utfördes initialt då vi köpte rivning av gammalt förråd och bygge av ett nytt. Efter detta så bestämde vi oss för att göra en tilläggsbeställning i form av ett plank och ett däck, båda i anslutning till det nya förrådet.
    SRES Sweden AB överträffade sina konkurrenter ifrån första början genom att snabbt svara på vår förfrågan. Inget annat företag var i närheten av deras förmåga och de jobbade väldigt aktivt med oss för att komma fram till en överenskommelse om krav och totalpris. Därefter skedde arbetena i båda projekten i enlighet med vår överenskommelse och alla leveranser utfördes på utsatt tid.
    Ett mycket bra alternativ och vi kan verkligen rekommendera SRES Sweden AB. Läs mer
  • 2019-05-26

SAMAN P skrev om SRES - Sweden (Scandinavian Real Estate Services)
    SRES utförde en helrenovering på mitt badrum. John gjorde ett utmärkt jobb vilket gjorde mig och familjen väldigt glada. Vi rekommenderar SRES till alla som är i behov av tjänsterna. Läs mer
  • TORKEL ERNST HAVSTEIN Ö

2019-05-13

TORKEL ERNST HAVSTEIN Ö skrev om SRES - Sweden (Scandinavian Real Estate Services)
    John & hans kollega gjorde ett bra job som avslutades enlight tidsplan. Mindre renovering av badrum som inkluderade installation av nytt badkar, tvättställ & badrumskåp samt byte av dörr + dörrkarm.

Jag skulle kunna tänka mig att anlita SRES - Sweden igen. Läs mer
    2019-05-20 John G svarar TORKEL ERNST HAVSTEIN Ö
    Thank you very much Torkel, It was our pleasure to complete your bathroom renovation. Looking forward to doing business in the future.

Regards,

John Gibbons.
  • 2018-09-30

Armin K skrev om SRES - Sweden (Scandinavian Real Estate Services)
    Jag anställde SRES-Sweden AB för en delrenovering av min lägenhet. John och hans team gjorde ett väldigt bra arbete och kom med bra tips och råd under hela processen. De levererade allting enligt tidsplanen och även städade fint efter sig. Jag är mycket nöjd med resultatet och rekommenderar starkt SRES-Sverige till alla som
    vill renovera sin lägenhet, badrum, kök, sovrum. Utmärkt jobb, tack! Läs mer
    2018-09-30 John G svarar Armin K
    Thank you very much for the positive recommendation Mr. Krusko. It was our pleasure to work on your apartment and overcome those obstacles we encountered with quick turnaround time. We were happy to have worked on this project and been able to develop it into a top quality, highly rent-able apartment that exists today.

John gibbons.

Silkeborgsgatan 24, 164 48 Kista