Alla kategorier Säkerhetsföretag Stockholms län Stockholm Bromma Alvik St George Fridhemsplan AB

St George Fridhemsplan AB

Drottningholmsvägen 17, 112 42 Stockholm — Visa karta

St George Säkerhetsbutiken har lås, larm, övervakning, kassaskåp, brandskydd, barnsäkerhet, första hjälpen, säkerhet för din bil, cykel, mc, båt, husdjur, datorn och mycket mer - allt för att göra ditt och din familjs liv tryggare. Besök oss idag!

Läs vad 7 kunder tycker om St George Fridhemsplan AB

• Peter L
    Peter L skrev om St George Fridhemsplan AB
    Gamla Fridhems Låsservice har blivit en St George Säkerhetsbutik i nya fina lokaler vid Fridhempsplan. Vi anlitade dem för ett nytt låssystem i vår BRF och är mycket med det utförda arbete.
  • Mymlan
    Mymlan skrev om St George Fridhemsplan AB
    Jag ville ha fatt på ett såntdärnt lysande dörrhandtag, och googlade fram St George. Hjälp vad dyrt handtaget var, men vilken fin liten butik!! Köpte på mej lite andra grejer istället, bl a en brandvarnare (på tiden..) Kvalitetsgrejer, fin service. Riktiga proffs!
    Marc S gillar detta
  • Hans
    Hans skrev om St George Fridhemsplan AB
    Snabba leveranser. Trevligt bemötande och rättar omgående till misstag utan problem.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om St George Fridhemsplan AB
    Trevlig kontakt, snabb leverans och bra rådgivning kring produkterna. Nästa gång jag söker liknande produkter så tittar jag där först.
  • Anita M
    Anita M skrev om St George Fridhemsplan AB
    Myckt bra service
  • Marc S
    Marc S skrev om St George Fridhemsplan AB
  • Sofia F
    Sofia F skrev om St George Fridhemsplan AB
    Alla typer av säkerhetsprodukter under ett och samma tak. När jag har beställt varor från webbutiken har jag alltid blivit bemött på ett positivt sätt. Leveranserna har skett snabbt och problemfritt.
    Marc S gillar detta

Drottningholmsvägen 17, 112 42 Stockholm