Städnivå AB

Städnivå AB - välj en lite lättare vardag!

Vi har lång erfarenhet i städ- och flyttbranschen och vi anpassar våra tjänster efter dina behov och önskemål. Vi vet att det kan vara stressigt med jobb, familj och allt annat du vill hinna med och därför finns vi för att göra vardagen lite enklare.

Städtjänster som hem- och kontorsstädning, fönsterputs och flyttstädning utför vi för både privatpersoner och företag. Genom att vi kontinuerligt vidareutbildar vår personal och kvalitetssäkrar våra utförda jobb noggrant strävar vi mot att ha nöjda kunder varje gång.

Kontakta oss när du vill lägga din tid på annat än städning!

Läs vad 121 kunder tycker om Städnivå AB 2

• 2021-11-24
    Vi är mycket nöjda med vår städservice från Städnivå
  • Safe A
    skrev om Städnivå AB
    2021-11-24
    Hej Städnivå AB städar vårt kontor på Hornsgatan en gång i veckan och vi är jätte nöjda med det arbete dem utför. Det är altid trevligt rent och fint varje gång efter städningen , helt enkelt vi rekommenderar varmt till alla.

Safe Accounting AB
  • 2021-11-17
    Vill varmt rekommendera Städnivå AB pga deras professionella sätt att agera både i deras profession men även gentemot oss som kund.
    Vi får alltid snabba svar, de är tydliga och väldigt flexibla! Vi blir alltid informerade om det blir ändringar, uppskattas stort!
    Hemstädning, flyttstädning, storstädning och föntersputs är tjänster vi köpt in och det har alltid fungerat utmärkt!
  • 2021-11-09
    Bra bemötande. Fönsterputs och hemstädning varannan vecka. Har använt mig av Städnivå i flera år. Punktlig, väldigt trevlig och kunnig personal.
    Rekommenderas varmt!
  • 2021-10-26
    Utmärkt kundkontakt som är snabb och effektiv, aldrig några konstigheter och våra önskemål har alltid blivit bemötta jättebra. Städnivå ett företag man verkligen känner sig trygg och nöjd med.

Ger mina varmaste rekommendationer!
  • 2021-10-25
    Städnivå AB är ett proffsigt företag som har utfört städning hos oss på flera år en gång varannan vecka. Idag har dem putsad fönsterna och dem blev otroliga rena och fina. Vi har alltid varit nöjd med alla tjänster och vi varmt rekommenderar företaget starkt.
  • 2021-10-25
    Bra tydlig kommunikation innan tjänsten utfördes. Bra kvalitet på tjänsten. Nöjda kunder är vi!
    2021-10-25
    Vi fick snabb hjälp med offert, ett trevligt bemötande och allt gick helt perfekt. Tack!
    2021-10-23
    Äcklig affär och äcklig kundservice.
    Den 29 september fanns ett kontrakt direkt med direktören "Natalia Viklund" för detta företag om flyttstädning i nästa dag den 30 september min lägenhet.
    Den 30 september anlände bara en städerska ( vårt kontrakt borde vara ha 3 städare ) Jag fick veta att 2 kommer lite senare. Jag lämnade henne i lägenheten och gick till jobbet. Senare, när jag kom vid lunchtid fram, fann jag att hon hade sprungit iväg och inte rört vid städningen av lägenheten och lämnat alla tillbehör på gatan nära ingång.
    Mina samtal och sms till företaget och personligen till företagets direktör besvaras inte och ignoreras helt!
    Håll dig borta från dessa bedrägerier!
    Jag tittade på allabolag.se och det visade sig att de företaget begär konkurs i tävling 2021-07-28 fungerar utan f-skatt och moms registrering. De förlorade det tillbaka i början av augusti, men de fortsätter att "arbeta" och de bedrog mig och tydligen inte bara mig.

Ingen respekt för klienten, fullständig inte artighet och ignorering. Fullt bedragare.
    Hej Azret!

Till och börja med meddelade vi alla våra kunder angående bytet som skett, om vart mer uppmärksam skulle du sätt att det fanns 2 st Viklunds städ.
    Vi på Viklunds städ AB opererar med f-skatt och moms registrering.

Vår kundservice på Viklunds talade med dig och fann att du vart otrolig otrevlig och svår att jobba med, vår personal tar alltid hänsyn till våra kunder men då kunden i verka har fel så måste man tala om det. Vi är människor vi med och uppskattar inte då vi blir skrikna med hänsynslöshet.

Angående den städerskan som kom till din lägenhet berättade till oss att hon aldrig sätt en sådan ofräsch lägenhet under sina 20 år inom städbranschen.
    Hon talade om för mig att det vart mycket saker kvar i lägenheten att ingen förväntat henne och gick fortfarande runt i pyjamas då hon anlände.
    Hon talade även om för oss att det befann sig kryp i lägenheten och hon vägrade helt enkelt städa där då det egentligen behövdes en sterilisering utav hemmet.

Vi hoppas att du hittat en städfirma som kunde hjälpa dig och kunde tolerera med att bli skrikna på.

Mvh Viklunds städ
  • 2021-08-18
    Mycket nöjd
    Noggrann städning
    Trevlig personal
  • 2021-08-12
    Först och främst så vill jag tacka detta företag för att de har hjälpt mig så mycket. Jag är oerhört tacksam för det de har gjort för mig för det otroligt billiga priset. Jag har varit kund hos Viklunds Städ sedan 2015. Hade en lägenhet i Upplands Bro, då behövde jag hjälp att städa lägenheten innan jag skulle flytta till inner Stockholm i Karlaplan. Jag minns att jag var så himla nöjd med deras arbete. Sedan dess har jag de städa i min lägenhet, varje vecka på lördagar.

De städar allt som går att städa, vardagsrum, sovrum, toalett och kök. De hjälper mig med att vika och tvätta mina kläder åt mig och vattnar mina blommor.

Jag älskar Viklunds Städ för att de har hjälpt mig och gjort de sakerna i hemmet som jag inte kan göra. Det är därför jag alltid kommer vara deras kund och kommer alltid vara tacksam för deras fantastiska arbete.
  • 2021-08-09
    Väldigt bra utförd städning med kort varsel. Väntar dock på faktura fortfarande :-) Tack!
  • 2021-07-10
    Städningen ok, men en innerruta sprack, förmodligen vid fönsterputsning, något Viklunds städ inte vill ta ansvar för - tror jag, för företaget går inte att nå. De säger att de ska ringa upp, vilket inte sker, och svarar inte på mejl. Tro inte på hemsidans försäkringar om att de tar ansvar för eventuella skador, välj ett annat, seriöst städföretag!
  • 2021-07-09
    Hade flera veckor tidigare bokat flyttstäd från klockan 12.15 och när ingen dök upp ringde jag och frågade. Först sa de att de skulle komma vid 14, men efter att ingen dykt upp då heller fick jag ringa och fråga var de höll hus. Fick då svaret på sms att de skickar ut en ny person som kommer vid 16.

Personen som dök upp städade otroligt noggrant, vilket räddar betyget. Rent städmässigt var det ett mycket bra utfört jobb, men det är svårt att planera sin tid i en flytt när städet är flera timmar efter plan och blir klart sent på kvällen.

När jag efteråt har försökt komma i kontakt med företaget via telefon, sms och mejl om eventuell kompensation för förseningen har de inte svarat någonstans. Att få som svar att de ej delar ut kompensation för förseningar som denna hade jag förstått men att inte få något svar alls känns inte som bra kundservice.

Otroligt bra städ men servicen drar ned betyget.
    2021-07-02
    Man blir glad när man ser super bra resultat,,
    Trevlig och duktig personal !
    Tack ska ni ha ❤️
  • 2021-05-18
    Kom i tid och hade med sig allt material som krävdes. Supernogranna och trevliga!
    2021-05-18
    Toppen fönsterputs och hemstädet känns bra efter första besöker hos mig, så fortsättning följer. Tummen upp för Viklunds Städ.
    2021-03-11
    Mycket professionellt bemötande och flexibla i sitt arbete.
  • 2021-03-02
    Gör alltid ett toppenjobb, vi är så nöjda och har varit kunde ri flera år!
    2021-03-02
    Flyttstädning
    Bra bemötande
  • 2021-02-17
    Svåra att få tag på, kom inte på utsatt tid/dag. Städningen var ok.
  • 2021-02-11
    Extremt flexibla, noggranna och levererar ett magiskt slutresultat.
    Jag har länge rekommenderat Viklunds Städ till mina kollegor, kunder och vänner.

Dem har mina varmaste rekommendationer.

Ni är bäst!
    2021-02-11
    Jag har använt mig av Viklunds städ i över 5 år både med återkommande städning och flyttstädning vid två tillfällen. Har alltid varit nöjd med resultatet. Rekommenderar varmt!
    2021-02-11
    Slutstädning av vår lgh var verkligen bra!
    2021-01-28
    Vi har använt Viklunds städ i flera år och har alltid varit oerhört nöjda med städningen. De är otroligt flexibla om vi behöver byta tid, dag eller göra ett uppehåll!
  • 2021-01-22
    Pålitligt och trevligt företag som utför kvalitetsjobb till humana priser. Jag kan rekommendera dem varmt.
  • 2021-01-20
    Mycket nöjd, bra bemötande och superduktiga städare. Rekommenderas varmt!
  • 2021-01-13
    Varannan vecka städning av Svetlana. Fantastiskt bra
    Ringer man till kontoret får man omgående fin kontakt fantastiskt bra
    Jag är mycket nöjd med Viklunds städ. Kontakt fick jag genom rekommendationer o jag är glad för Viklunds städ lever upp till rekommendationen.
    Varmt tack
    2021-01-10
    Flyttstäd. Mycket rent och bra jobb rakt igenom.
  • 2020-12-12
    Flyttstäd funkade Kanon. Både vi som betalare och de köparna som tillträdde va mycket nöjda med resultatet.
  • 2020-12-08
    Punktliga och noggranna - skulle använda mig av Viklunds Städ igen!
    2020-12-04
    Köpte storstädning. Jättenöjd med bemötande och resultatet. Dom levde upp till mina förväntningar!
  • 2020-10-05
    Bra priser,
    Otroligt duktiga,
    Fortsatt samarbete med dessa👍
  • 2020-09-27
    Anlitade Viklunds Städ till vår butik. Väldigt trevligt bemötande, lyhörda och serviceinriktade vid förändringar från vår sida. Även städningen håller hög klass och har inget att invända på där.

Sammanfattat, letar du efter en mindre flexibel städfirma med bra resultat så kan jag varmt rekommendera Viklunds Städ.
  • 2020-09-25
    Noggranna och duktiga! Verkligen nöjd :)
    2020-09-25
    Vi är otroligt nöjda med Viklunds städ, på alla sätt. Kommunikation, punktlighet, väl utfört arbete - allting fungerar mycket bra. Kan varmt rekommendera dem.
  • 2020-09-14
    Beställde slutstäd.
    Trevlig o korrekt bemötande
    Väl genomförd städning
  • 2020-09-14
    Utmärkt bemötande, smidigt, bra pris.
    2020-07-07
    Viklunds Städ hjälpa till med flyttstädning hos mig! Städaren kom i tid och var mycket noggrann! Är riktigt nöjd och kan varmt rekommendera Viklunds Städ! :)

/ Simon
  • 2020-07-07
    Enkelt och smidigt och en bra utförd städning.
    2020-06-07
    Har anlitat Viklunds Städ i många år. för både hemstädning och flyttstädning.
    Har haft höga förväntningar som alltid uppfyllts.
    Ett förtag med hög flexibilitet och högt kundfokus.
    2020-06-05
    Vi har hemstädning via Viklunds städ och är så nöjda! De är flexibla, noggranna och alltid trevliga. Rekommenderas!
  • 2020-06-03
    Supernöjda med flyttstädningen! :)
  • 2020-05-25
    Supernöjd! Effektivt och egna bra intiativ från personalen, rekommenderas varmt!
    2020-05-19
    Trevlig personal och jättebra resultat.
    2020-02-26
    Lyckades boka flyttstädning på mycket kort varsel och en proffsig städare anlände exakt vid överenskommen tidpunkt. Det blev skinande rent överallt, är helnöjd med resultstet och priset var dessutom överraskande lågt.
    Tack Tarja! Vi hjälper dig mer än gärna framöver med!
    Din städfirma:)
    2020-02-23
    Har hemstädning med Viklunds och är alltid nöjd. Lätt företag att ha att göra med. Ibland har jag fått ställa in för min dotter blivit sjuk och de har gått att boka om utan krångel. Rimligt pris också.
    2020-01-29
    Jätte bra företag!
    Bokade en flyttstädning i november. Fick supersnabb respons och bemötande.
    Personalen var otroligt duktiga och blev super fint!
    Bokar gärna om dem
  • 2020-01-29
    Jätte bra kundbemötande, noggranna och super trevliga
    2020-01-08
    Some of the staff very unreliable - (Being late, leaving too early and not performing a good cleaning). One staff member was good most of the time.
    Dear Drick,
    All of our staff is educated and well-qualified.
    However tastes differ, I would like to assure you that your regular cleaning lady Natalia is a very good worker and we have never had any complains about her.
    She always did extra work for you without any extra pay.
    We were late once on one holiday day because the traffic was not regular.
    If we leave earlier it is only because our cleaning ladies work fast and with high quality so sometime the cleaning can be done 20 min earlier.
    Hope you got answers to all your questions.
    Have a nice day!
    Kind regards VS