Städnivå AB

Städnivå AB

www.stadniva.se
  • BadgeSevenYears
4.5

Städnivå AB - välj en lite lättare vardag! Vi har lång erfarenhet i städ- och flyttbranschen och vi anpassar våra tjänster efter dina behov och önskemål. Vi vet att det kan vara stressigt med jobb, familj och allt annat du vill hinna med och därför finns vi för att göra vardagen lite enklare. Städtjänster som hem- och kontorsstädning,...

199 omdömen om Städnivå AB

Sedan starten hos Reco 2017

Victoria N
Skrev om Städnivå AB

Vi upplever städningen på vårt kontor helt exceptionellt! Viktoria som städar hos oss gör ett mycket bra jobb!

Wilhelm L
Skrev om Städnivå AB

I det stora hela helt ok. Vi hade lite åsikter men bra kommunikation och vi fick kompensation så det löste sig.

Wilhelm L
Skrev om Städnivå AB

Lät bra och såg ok ut efter en mycket snabb koll in i lägenheten som hade städats. Men sen när vår hyresgäst kom så klagade denne på att det var rejält skitigt på golvet, toa inte bra rengjord mm. Vid kontakt så får man ingen bra respons på det hela, bara att man har max 3 dagar på sig att klaga och att de gjort vad de kunnat. Inget bra bemötande!

Svar från Städnivå AB

Hej Wilhelm, Städningen utförde den 31/1. Samma dag kontrollerade du städningen och skickade ett mail:: "Jättefint städat, tacka städerska för bra jobb! 👍🤗 Hur gör vi med betalning? /Wille" Observera att vi lämnade 3 dagars garanti på en storstädning som står i offerten men inte 14 dagar.

Anna P
Skrev om Städnivå AB

Dagen efter städningen åkte vi på semester i två veckor och insåg först när vi kommit hem att vi hade blivit av med kontanter. När jag tog upp detta med Natasha skrek hon i telefonen och började ifrågasätta mig. Hon menar på att vi skulle ha tagit bilder på våra pengar. Fick be henne att försöka uppföra sig professionellt flera gånger då hon hade väldigt svårt att hålla en god ton. Hon frågade om jag trodde att de var idioter som skulle sno några tusen. Hursomhelst så skulle hon återkomma efter att hon kollat med sina anställda...

Svar från Städnivå AB

Hej Anna, Det är olagligt att anklaga en person för något som personen inte gjort utan riktiga grunder eller bevis. Din man var hemma under hela dagen när personalen städade, efter 2,5 v. kom ni på att kontanter försvinner.(förfallodatum på fakturan). Inte det bästa sättet att undvika betala fakturan. MVH Nataliya V.

Nazar Z
Skrev om Städnivå AB

Hemstädning med frekvens varannan vecka. Allt är perfekt, mkt bra kommunikation och proffesionellt utfört arbete. Jag rekommenderar Städnivå varmt.

Maria D
Skrev om Städnivå AB

Jag är väldigt nöjd med hemstädning som vi har varje vecka. Snabba, effektiva och trevliga tjejer.

Fedir Z
Skrev om Städnivå AB

Ringde kundtjänst, superbra hjälp med storstädning inkl.fönsterputs samt hemmafixare. Kan varmt rekommendera.

Gulbakyt B
Skrev om Städnivå AB

Fått hjälp med Flyttstädning. Snabbt och smidigt. Jag rekommenderar gärna firman till andra som kan behöva hjälp.

Maria P
Skrev om Städnivå AB

Vi är lika nöjda med städningen varje gång , alltid fint bemötande från personalen.

Turgut P
Skrev om Städnivå AB

Today I asked for help from Städnivå AB to clean our apartment. The result was a disaster. I found that in my apartment cleaning person smoked and poorly cleaned around. and we dont smoke. A valuable plate of ours was broken. I have fotos prove all my points even! I called and discussed this with the owner of the company and she just tried to cover it up by apologizing. This is an unacceptable situation. We absolutely do not recommend this company. Mvh  Turgut P.

Junette J
Skrev om Städnivå AB

Städnivå AB Vill verkligen inte utsätta någon för detta städbolag. Beställde en storstädning inför en student. Men fick beställa ett nytt företag efter deras städning, det var så undermåligt och dåligt gjort att de borde skämmas. Skickade bilder och filmer på badrum som inte ens var torkat golven i en spegel som var inmurad i väggen har fått städrepor av någon rengörings verktyg. Dammtussar och smuts i tvättstuga som tom ett barn skulle ta bort. Vid invändningar mot att de debierat fel var kundtjänst direkt otrevliga. Ingen...

Svar från Städnivå AB

Hej Junette! Vad tråkigt att du haft en dålig upplevelse. Som jag kan se vart det städning den 5e Juni. Vi fick ett klagomål från dig den 10 Juli. Det vill säga att det vart ett klagomål 1 månad efter utförd städning. Vi lämnar 3 dagars garanti på alla våra städningar. Vi kan inte göra så mycket efter 1 månad efter utförd städning. Skulle vart toppen om du kunde hört av dig samma dag så skulle vi kunna komma och fixa det du inte vart nöjd med. Jag tog och kikade på mailet som vi svarade på till dig och jag kan inte...

Ahmed Emam D
Skrev om Städnivå AB

Jag hade förväntat mig professionell service från den här städfirman, men tyvärr blev jag besviken. Deras "proffs" städare la gjutjärn i diskmaskinen vilket resulterade i att den förstördes. Flera timmar och massa El gick åt att fixa en ny seasoning. När jag tog upp problemet fick jag som svar att det var mitt eget fel eftersom jag borde ha övervakat städaren för att se till att sådant inte hände. Jag tycker att det är tråkigt att de inte tar ansvar för sina egna misstag och att de inte har tillräcklig uppföljning för att...

Svar från Städnivå AB

Hej Ahmed! Vad tråkigt att detta hänt. Självklart tycker vi att man ska meddela innan vad som får läggas i disk maskin eller ej. Våra städerskor vet inte om något är dyrbart eller tvärt om, därför är det viktigt att meddela sådant i förväg och lämna dina önskemål vid bokningen. Mvh Städnivå

Ingela M
Skrev om Städnivå AB

Hej! Vi har haft städning av Zarina idag den 20 dec och vi är mycket nöjda! Vänlig hälsning Ingela och Per Malmberg Mårten Trotzigs gränd 3 11129 Stockholm

Mikael Ö
Skrev om Städnivå AB

Mycket bra. Vänligt bemötande. Bra städning och trevlig personal. Kommer kontakta dem om flyttstädning snart

Richard F
Skrev om Städnivå AB

Jag beställde en flyttstädning och fick ett bra arbete gjort till ett bra pris. Rekommenderas varmt

Susanne A
Skrev om Städnivå AB

Duktiga,proffsiga jag är jätte nöjd. Om du inte har städnivå byt till dom.

Viktor B
Skrev om Städnivå AB

Lätt att boka, trevlig personal och inga anmärkningar på städningen

Lena B
Skrev om Städnivå AB

Jag beställde en provstädning av min lägenhet som jag blev jättenöjd med. Noggrant och fint städat i hela lägenheten och städerskan var mycket trevlig. Jag bestämde mig för att fortsätta med städning en gång i månaden och får samma städerska varje gång, vilket är viktigt för mig. Snabb och bra service av företaget och mycket trevligt bemötande.

Netta Frister A
Skrev om Städnivå AB

Trevlig personal som höll hög kvalité. Lätt att boka en städning.

Lukasz Andrzej P
Skrev om Städnivå AB

Vi har endast haft en städning hittills men vi har bokat städning varje vecka via Städnivå. Första tillfälle utfördes av en vikarie och det blev tyvärr väldigt dåligt. Kommer inte prata om detaljer men förutom att ingen städning skett, utan vi fick städa efter städerska, så var hon mycket otrevlig och respektlös och dessutom vår kaffemaskin gick sönder. Jag tycker dock att kundtjänsten hanterade situationen väldigt bra. Jag fick prata både med chefen samt med kundtjänstmedarbetare direkt efter städningen vilket känns bra....

Cecilia W
Skrev om Städnivå AB

Snabb kontakt över Mail och telefon. Bra städat. Bra pris.

Angelica V
Skrev om Städnivå AB

Allt var toppen! Rent och fint!

Richard K
Skrev om Städnivå AB

Bästa städfirman! Rekommenderas varmt från mig!

Jessica M
Skrev om Städnivå AB

Mycket bra städat och trevlig personal

Frida L
Skrev om Städnivå AB

Bokade flyttstäd via Städnivå vilket uppfyllde alla förväntningar. Flexibla och snabba på att återkoppla.

Marie L
Skrev om Städnivå AB

Mycket bra och samarbetsvilliga! Vi är nöjda

Helena L
Skrev om Städnivå AB

Anlitade Städnivå för visningsstädning och mitt kök har aldrig varit så rent. De jobbade hårt med ett elementskydd i trä som är väldigt svårt att få helt fritt från fett men de lyckades bra med det.

Gunilla K
Skrev om Städnivå AB

Jag köpte en storstädning. Jag är jätte nöjd med jobbet . Jätte trevlig tjej som jobbade .

Karl Viktor Gunnardt N

Har i dag ställt in städningen 3,5 timme innan de väntades städa och skyller på att kunden innan har ovanligt smutsigt. Långt över hälften av gångerna den senaste tiden har de ställt in städningen samma dag. Direkt opålitligt företag som inte har koll på vad de sysslar med.

Svar från Städnivå AB

Hej Karl Viktor, Inte ställs (Det var pga av sjukdom) vi skulle vilja erbjuda en vikarie samma dag eller flytta till en annan städdag med ordinarie städerska.

Helena A
Skrev om Städnivå AB

Jag fick snabba svar på mina frågor innan jag bokade. Blev trevligt bemött och de gjorde ett bra jobb.

Hanna N
Skrev om Städnivå AB

Riktigt bra städat av de två tjejerna som var här. Administration och återkoppling inför och efter har varit lite långsam. Prisvärt! Jag är nöjd.

Dagny H
Skrev om Städnivå AB

Mycket nöjd. Eftersom det var första gången jag har haft städning så har jag inget att jämföra med.

Christian S
Skrev om Städnivå AB

Det vart väldigt bra städat, några saker som inte skulle städas, städades, sen missades något också som ingick. Det vart strålande rent, men sen slängdes saker som inte fick slängas. Det kan vara både att jag kanske inte gjorde mig själv tydlig, eller språkbarriären med städaren. 4/5

Yasuda Y

On time. Cleaning completely. thanks

Adina L
Skrev om Städnivå AB

Trevligt bemötande och ordentlig städning!

Mykola B
Skrev om Städnivå AB

Duktig personal, hemstädningen utfördes nogrant. Prisvärd. Rekomenderas till andra.

Lena Ulrika A
Skrev om Städnivå AB

Tyvärr höll de inte alls måttet för utlovad storstädning. Lät som ett bra företag. Randiga fönster, kladdiga fönsterluckor och missat helt fläkt och Micro. Jag reklamerade med foto samma dag och Natalya skulle höra av dig. Detta var den 11 maj och har inte hört nåt ännu den 20 juni. Skandalöst dåligt. Har både ringt , messat och mailat. Blivit fakturerad och kommer inte betala.

Anna Maria H
Skrev om Städnivå AB

Bokade flyttstädning och kan varmt rekommendera Städnivå 😀! Fantastiskt väl genomförd flyttstädning och en god dialog med ansvarig hos Städnivå.

Johan H
Skrev om Städnivå AB

Väldigt noggrant flyttstädat, jag är väldigt nöjd.

Anna Helén S
Skrev om Städnivå AB

Städ och fönsterputs idag, supernöjd!

Sanna G
Skrev om Städnivå AB

Verkligen supernöjda med både städning och service. Rekommenderas!

Emil A
Skrev om Städnivå AB

Bra service och alltid fint på kontoret efter Städnivå har varit där!

Alexander D
Skrev om Städnivå AB

Kom i kontakt med Nataliya via en vän som var nöjd med sin hemstädning från Städnivå. Ringde och bokade en provstädning och nu 4 månader senare så kör jag med dem fortfarande för min hemstädning 1 gång i veckan. Väldigt nöjd! Bra kontakt och det är alltid superfint hemma när jag kommer hem på fredagarna efter jobbet. Alla kläder tvättade & strykta och sängkläderna utbytta. 5/5 får dem Stort tack till Nataliya och hennes team! Med vänlig hälsning, Alexander Davalos

Willy O
Skrev om Städnivå AB

Är inne på mitt andra år med hemstädning 1 gång/vecka från Städnivå. Är supernöjd med bemötandet och resultatet. Rekommenderas!

Hans viktor M
Skrev om Städnivå AB

Jag har länge använt mig av Städnivå och har fått en god relation med Nataliya! Jag har haft flera av hennes anställda hemma och alla levererar alltid en toppen nivå och håller sina tider! Mycket flexibel och bra städfirma!! Rekommenderas verkligen! Viktor

Victor S
Skrev om Städnivå AB

Jag har återkommande hemstädning varje vecka! Jag har testat olika städfirmor men aldrig riktigt hittat någon jag är 100% nöjd med, nu har jag använd mig av städnivå i över 6 månader och är otroligt nöjd och känner mig trygg. Kan varmt rekommendera :)

Emil H
Skrev om Städnivå AB

Supernöjd med allt. Rekommenderade till min mamma som också blev nöjd.

Joel H
Skrev om Städnivå AB

Idag fick jag fönsterputs hemma av Giorgi som var fantastiskt duktig. Och jag har sedan tidigare städning varje vecka på två av mina företags kontor. SUPER nöjd med Nataliya och hennes personal. Rekommenderar till alla där ute som söker städfirma!!!! Joel Halling VD ChargeBuddy & ROI Sweden AB

Sandra D
Skrev om Städnivå AB

Rekommenderar verkligen inte någon att anlita dom här för städning. Vi valde att anlita dom för en storstädning inför vår nya familjemedlem som kommer vilken dag som helst och ville ha det fräscht hemma. Dom anser att den storstädning plus fönsterputs ska ta ca 6-7.5 timme för 60-69kvadrat. Dom lämnade lägenheten efter 4.5 timme. Hittade alldeles för mycket brister, här är en del av grejerna och absolut inte ens allt ska tilläggas. - 2 av 3 element i lägenheten är inte rengjorde överhuvudtaget, super dammigt. - Missade...

Svar från Städnivå AB

Hej Sandra, Tack för orättvis feedback. 1. Ibland sker saker som vi inte kan påverka som t.ex.strejk i SL -trafiken. 2. Arbetet på 4,5 tim x 2 personer är 9 timmar. 3. Utöver det så vart hemmet ej vad vi anser vara normalsmutsigt. Vid storstädning städar vi det mesta men inte era egna prylar eller böcker. 5. Det stämmer inte, hon rengjorde tvättmaskinen och torktumlaren samt diskbänken. 4 Vi dammtorkar golvlister, socklar och lampor (som är nåbara). Vi dammar av på höjden (det som nås vid armlängd. Städerskans ergonomi och säkerhet måste tänkas på). MVH Nataliya Viklund

Olof V
Skrev om Städnivå AB

Behövde hjälp med en flyttstädning, fick ett exceptionellt bemötande redan vid första kontakten och jobbet var utmärkt! om man kunde ge 10/10 i betyg hade jag gjort det men nu får dem nöja sig med 5/5 istället! ;) Mvh Olof von Elern