Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Stadsbudsbolaget Rondahl AB

Stadsbudsbolaget Rondahl AB

Palermogatan 15, 115 56 Stockholm — Visa karta

Vi är ditt personliga flytt-, transport- och bemanningsföretag!

Stadbudsbolaget startades 1954 som ett av de första bemanningsföretagen i Sverige. Idag erbjuds även tjänster som flytt åt privatpersoner och företag, flyttstädning, magasinering och andra servicetjänster. Vid bohagsflytt gäller RUT-avdraget.

Vi vill att du ska känna dig trygg med att lämna ditt bohag i våra händer och vår bemanningshjälp är flexibel och har god tillgänglighet.

Hör av dig för att diskutera dina behov vid flytt eller brist på arbetskraft!

Läs vad 19 kunder tycker om Stadsbudsbolaget Rondahl AB

• Morgan S
    Morgan S skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Pålitliga, effektiva och serviceinriktade!
    Representant för Stadsbudsbolage gillar detta
  • Tiina K
    Tiina K skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Flytten gick smidigt och i tid.
    Representant för Stadsbudsbolage gillar detta
  • Ann-Britt C
    Ann-Britt C skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    En flyttfirma med stort kundfokus och en professionell kunskap inom sitt verksamhetsområde. Rekommenderas varmt!
  • Jacob H
    Jacob H skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    De hjälpte oss med kontorsflytten från gamla stan till södermalm. Dom var kanonbra. Allt funkade smidigt och perfekt. Riktiga proffs.
  • Cristalle C
    Cristalle C skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Jag kontaktar Rondahl AB när jag köpt in ett föremål från Auktionsverket i Frihamnen. De är toppen, ställer alltid upp och hämtar och kör till önskad adress eftersom jag inte bor i Sverige. De kommer precis när de ska och allt fungerar smidigt. De är väldigt serviceinriktade och jag tackar speciellt Kristina och hennes medarbetare som kör ut.
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Effektivt utförd packning och flytt av välfylld lägenhet. Inga "olyckor". Vill och kan gärna rekommendera firman.
  • Lars R
    Lars R skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Stadsbudsbolaget Rondahl AB...toppen på toppen!
    Har anlitat dem tidigare för hämtning av Antika Möbler. Punktliga, aktsamma, noggranna, snabba o effektiva. I måndags var det storflytt med två bilar och fyra killar och allt gick perfekt.
    Jättestort tack!
  • Torgny W
    Torgny W skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Mycket bra på allt. Inte mycket mer att säga om det
  • Karin V
    Karin V skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Bästa flyttfirman med fantastiskt fin service och alltid vänligt bemötande,
  • Anki A
    Anki A skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Denna flyttfirma som vi nu använt 3 ggr de senaste 5 åren är helt fantastiska. Schysst service, hög kvalitet, effektiva tidsmässigt, prisvärda, trevliga - kort sagt det finns inga skäl att välja någon annan! Anki
  • Zandra Z
    Zandra Z skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Företagsflytt vid två tillfällen.

Trevligt bemötande från offert till själva flyttarbetet.
  • Claes E
    Claes E skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Vi har använt många olika flyttfirmor genom åren och denna gång blev det fullträff. Jobbade snabbt men ändå säkert så att inget skadades. Smidiga att ha att göra med. Vi är mycket nöjda och vill rekommendera firman till andra som är ute efter seriösa och duktiga flyttgubbar.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Fantastiskt smidigt. Lätta att kommunicera med, vänliga och snabba. Rekommenderar alla att anlita detta företag för flytt och flyttstädning.
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Proffsiga, duktiga, noggranna och trevliga killar. Rekommenderas varm!
  • Annika D
    Annika D skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Vi flyttade inom Gärdet och Stadsbuds var det bästa valet vi kunde ha gjort. Professionell, effektiv, noggrann och roligt! De kom för att se lägenheten och gjorde en kostnadsberäkning. De var punktliga och var mycket snabbt och välorganiserat. Mycket professionell även med packning. Jag rekommenderar detta företag om du vill ha bästa kvalitet för rimligt pris.
  • Peter M
    Peter M skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Väldigt trevligt bemötande. Inget gnäll utan tvärtemot glada och trevliga samt hårdjobbande. Flyttade från en etta till en tvåa och hade ca 15-20 lådor + möbler+stor säng. Tog knappt två timmar.
    Ligger i mitten gällande pris. Inte billigare eller dyrare än andra.
    Björn W gillar detta
  • Lena E
    Lena E skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Vi kan verkligen rekommendera Stadsbudsbolaget som den bästa hjälpen vid bohagsflytt. Snabbt på plats för offerten, bra upplägg med packning en dag och flytt nästa. Proffsigt genomfört med gott humör. Mycket prisvärt.
  • Göran M
    Göran M skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Bra företag, noggrann (inget skadat vid bohagsflyttning) och trevlig personal. Vi är mycket nöjda.
  • Lars S
    Lars S skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Utmärkt service och trevlig personal! Vi är mycket nöjda med den bohagsflytt som vi fick hjälp med!
    Lars S.

Palermogatan 15, 115 56 Stockholm