Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Stadsbudsbolaget Rondahl AB

Stadsbudsbolaget Rondahl AB

Palermogatan 15, 115 56 Stockholm — Visa karta

Vi är ditt personliga flytt-, transport- och bemanningsföretag!

Stadbudsbolaget startades 1954 som ett av de första bemanningsföretagen i Sverige. Idag erbjuds även tjänster som flytt åt privatpersoner och företag, flyttstädning, magasinering och andra servicetjänster. Vid bohagsflytt gäller RUT-avdraget.

Vi vill att du ska känna dig trygg med att lämna ditt bohag i våra händer och vår bemanningshjälp är flexibel och har god tillgänglighet.

Hör av dig för att diskutera dina behov vid flytt eller brist på arbetskraft!

Läs vad 30 kunder tycker om Stadsbudsbolaget Rondahl AB

• Henrik M
    Henrik M skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Allt va toppen. Bra bemötande, kul gäng att jobba med vid flytten. Smidigt o bra. Läs mer
  • Jan D
    Jan D skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Mycket bra upplägg, genomförande o efterarbete av vår flytt till gemensam bostad. Räkningen blev precis den som offerererades..!! Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Flytt från villa Stockholm-Jönköping. Snabba svar, bra kommunikation. Proffsig flytt, inga skador. Snabbt och smidigt. Allt som överenskommet. Jättenöjda med allt! Läs mer
  • Lotta s
    Lotta s skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Hans Lindholm Arkitektkontor AB har under flera års tid anlitat Stadsbudsbolaget Rondahl AB.
    Anledningen till detta är att vi alltid fått gott bemötande både vid beställning och utförande . Snabb och smidig service helt enkelt.
    Med vänlig hälsning, Lotta Stampe Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Har nu i 10 års tid anlitat Rondahl med över tre flyttar Jag är självklart supernöjd , skulle aldrig anlita någon annan . Dom är lyhörda & hjälpsamma. Ingenting har heller gått sönder. Jag rekommenderar dom! Läs mer
  • Ann L
    Ann L skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Alltid ett proffsigt och personligt bemötande och ansvar för att allt fungerar som bäst. Trevliga !! Läs mer
  • Richard L
    Richard L skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Allt perfekt! Smidigt, trivsamma gubbar och inga skador. Rekommenderar till bekanta !! Läs mer
  • Ann S
    Ann S skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Toppenkillar, snabba, trevliga och effektiva.
    Alltid lika nöjd! Läs mer
  • Anette B
    Anette B skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Trevligt bemötande, offert och slutlig faktura stämmer överrens, flyttar ömtåliga möbler försiktigt Läs mer
  • Karina A
    Karina A skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Upplevde att jag fick väldigt bra service och hjälp vid flytten.
    Det var väldigt prisvärt. Läs mer
  • Vivianne J
    Vivianne J skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Effektiva vänliga tillmötesgående personal .
    Jag har rekommenderat Stadsbudsbolaget till vänner o till min mäklare.
    Nöjd kund
    Viviane Janson
    Skalan antar jag att 5 är högsta betyg Läs mer
  • Morgan S
    Morgan S skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Pålitliga, effektiva och serviceinriktade! Läs mer
    Representant för Stadsbudsbolage gillar detta
  • Tiina K
    Tiina K skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Flytten gick smidigt och i tid. Läs mer
    Representant för Stadsbudsbolage gillar detta
  • Ann-Britt C
    Ann-Britt C skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    En flyttfirma med stort kundfokus och en professionell kunskap inom sitt verksamhetsområde. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jacob H
    Jacob H skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    De hjälpte oss med kontorsflytten från gamla stan till södermalm. Dom var kanonbra. Allt funkade smidigt och perfekt. Riktiga proffs. Läs mer
  • Cristalle C
    Cristalle C skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Jag kontaktar Rondahl AB när jag köpt in ett föremål från Auktionsverket i Frihamnen. De är toppen, ställer alltid upp och hämtar och kör till önskad adress eftersom jag inte bor i Sverige. De kommer precis när de ska och allt fungerar smidigt. De är väldigt serviceinriktade och jag tackar speciellt Kristina och hennes medarbetare som kör ut. Läs mer
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Effektivt utförd packning och flytt av välfylld lägenhet. Inga "olyckor". Vill och kan gärna rekommendera firman. Läs mer
  • Lars R
    Lars R skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Stadsbudsbolaget Rondahl AB...toppen på toppen!
    Har anlitat dem tidigare för hämtning av Antika Möbler. Punktliga, aktsamma, noggranna, snabba o effektiva. I måndags var det storflytt med två bilar och fyra killar och allt gick perfekt.
    Jättestort tack! Läs mer
  • Torgny W
    Torgny W skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Mycket bra på allt. Inte mycket mer att säga om det Läs mer
  • Karin V
    Karin V skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Bästa flyttfirman med fantastiskt fin service och alltid vänligt bemötande, Läs mer
  • Anki A
    Anki A skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Denna flyttfirma som vi nu använt 3 ggr de senaste 5 åren är helt fantastiska. Schysst service, hög kvalitet, effektiva tidsmässigt, prisvärda, trevliga - kort sagt det finns inga skäl att välja någon annan! Anki Läs mer
  • Zandra Z
    Zandra Z skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Företagsflytt vid två tillfällen.

Trevligt bemötande från offert till själva flyttarbetet. Läs mer
  • Claes E
    Claes E skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Vi har använt många olika flyttfirmor genom åren och denna gång blev det fullträff. Jobbade snabbt men ändå säkert så att inget skadades. Smidiga att ha att göra med. Vi är mycket nöjda och vill rekommendera firman till andra som är ute efter seriösa och duktiga flyttgubbar. Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Fantastiskt smidigt. Lätta att kommunicera med, vänliga och snabba. Rekommenderar alla att anlita detta företag för flytt och flyttstädning. Läs mer
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Proffsiga, duktiga, noggranna och trevliga killar. Rekommenderas varm! Läs mer
  • Annika D
    Annika D skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Vi flyttade inom Gärdet och Stadsbuds var det bästa valet vi kunde ha gjort. Professionell, effektiv, noggrann och roligt! De kom för att se lägenheten och gjorde en kostnadsberäkning. De var punktliga och var mycket snabbt och välorganiserat. Mycket professionell även med packning. Jag rekommenderar detta företag om du vill ha bästa kvalitet för rimligt pris. Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Väldigt trevligt bemötande. Inget gnäll utan tvärtemot glada och trevliga samt hårdjobbande. Flyttade från en etta till en tvåa och hade ca 15-20 lådor + möbler+stor säng. Tog knappt två timmar.
    Ligger i mitten gällande pris. Inte billigare eller dyrare än andra. Läs mer
    Björn W gillar detta
  • Lena E
    Lena E skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Vi kan verkligen rekommendera Stadsbudsbolaget som den bästa hjälpen vid bohagsflytt. Snabbt på plats för offerten, bra upplägg med packning en dag och flytt nästa. Proffsigt genomfört med gott humör. Mycket prisvärt. Läs mer
  • Göran M
    Göran M skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Bra företag, noggrann (inget skadat vid bohagsflyttning) och trevlig personal. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Stadsbudsbolaget Rondahl AB
    Utmärkt service och trevlig personal! Vi är mycket nöjda med den bohagsflytt som vi fick hjälp med!
    Lars S. Läs mer

Palermogatan 15, 115 56 Stockholm