Stadsmålarna AB

2.8

4 omdömen om Stadsmålarna AB

Rosmarie Ö
Skrev om Stadsmålarna AB

Målade mina köksluckor vit efter att jag bett dom INTE måla mina luckor alls om jag inte kunde få färg. Blev lovad färg (valde glatt grått) men de kom tillbaka vita. Efter samtal med arbetsledaren lovade han att de skulle göra om det. Men dagarna gick och efter en andra fråga om när de skulle omlackas kom svaret att vi inte alls kommit overens om detta. De blånekar till allt från början till slut. Sjukt obehagliga att ha att göra med!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

KRISTINA H
Skrev om Stadsmålarna AB

Brf Morkullan 20 i Stockholm anlitade Stadsmålarna för att återställa ett antal lägenheter efter vattenskador samt även trapphus renovering, målning. Arbetet utfördes mycket professionellt, duktiga hantverkare samt lätta att samarbeta med både projektledare och ansvariga. Vi fick även ett gammalt tak i entrén renoverat av en dekorationsmålare. Trapphuset blev fantastiskt fint efter målningen otroligt fint utfört hantverksarbete.Lägenheterna återställdes också med utmärkt beröm godkänt så nöjda. Jag kan verkligen rekommendera Stadsmålarna. Kristina Hilmersson Ordförande Brf Morkullan 20

KENNETH H
Skrev om Stadsmålarna AB

Bostadsrättsföreningen anlitade detta företag för att återställa efter en fuktskada i fastigheten. Jag har tidigare haft oturen att råka ut för liknande skador och har därför erfarenhet av att hantera hantverkare. Arbetar också för ett företag som projektleder större byggprojekt. Första intrycket av Stadsmålarna var mycket bra. De var trevliga och kändes kompetenta. Tyvärr så höll det inte hela vägen. Arbetet som utfördes var mycket slarvigt. Trots att jag frågade fick jag inga besked om när de skulle jobba i lägenheten....

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
jenny
Skrev om Stadsmålarna AB

Renoverade o tapetserade vårt radhus. Vi är nöjda!