Star Beauty

Läs vad 2 kunder tycker om Star Beauty

• Jenny K

2020-09-24

Jenny K skrev om Star Beauty
    Sjukaste kundbemötandet jag någonsin fått. Har lång mailkonversation med företaget där de b.la. skriver:

"Att du ens har tid med sådant be
    försök gå vidare ned ditt liv eller skaffa en BRA
    PSYKIATER."

"Inse att det är DU som har problem"

"Det finns inte tid för långa klagomål via mail"

"om du har finansiella problem 2 veckor (!!!)
    efter behandlingen så är det ju inte vårt område"

Helt oacceptabelt och obehagligt beteende. Håll er borta från dem!!! Läs mer
    Sabina H gillar detta
  • Reco tipsar!
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 124 omdömen
    Badge2019
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"
  • Sanity S

2018-12-23

Sanity S skrev om Star Beauty
    Varning. Vill ej andra skall råka illa ut. Jag befinner mig i en mycket obehaglig situation där ägaren av salongen fortf håller på, år senare. Jag får otrevliga julhälsningar. Jag har tidigare blockerat henne men mindre trevliga julhälsningar har hon då skickat till mina vänner som de skall vid.bef till mig. Jag upplever detta som mycket obehagligt och vill ej ngn annan skall beh göra det. Förra året ett obehagligt kort med ett obehagligt budskap, detta år en faktura på 6200kr för beh ja aldrig gjort i feb 2016 o fram till 2017. Har hon ej pengarna den 28 dec hon ta det till inkasso enligt fakturan. Fick denna påhittade faktura den 20 dec. Är ni med om något liknande, ANMÄL! Jag har även vid flera tillf blitiv uthängd m namn, adress, med mera som jag vet tack vare att andra sett och reagerat. INGEN skall behöva gå igenom detta! Läs mer

Bästa Skönhetssalongerna nära Star Beauty:

Purakliniken (2.5km)
Shah S Shah S tycker:
“Gjorde läpparna för första gån...” Läs mer
Lotus Hudvård (4.0km)
Laserverket AB (5.9km)