Star Beauty

1.0

3 omdömen om Star Beauty

KIANA G
Skrev om Star Beauty

Jag fick en franförlängning hos Star beauty i Solna för en vecka sedan och redan efter tre dagar börjar stora klumpar med fransar inklusive mina egna ramla av och nu har jag varken fransförlöngningen eller mina egna fransar kvar. Jag hörde av mig till salongen och bad om mina pengar tillbaka men får bara otrevligheter som svar. Jag vill verkligen VARNA för salongen STAR BEAUTY i Solna. Otroligt oprofessionellt arbete och beteende.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Jenny K
Skrev om Star Beauty

Sjukaste kundbemötandet jag någonsin fått. Har lång mailkonversation med företaget där de b.la. skriver: "Att du ens har tid med sådant be försök gå vidare ned ditt liv eller skaffa en BRA PSYKIATER." "Inse att det är DU som har problem" "Det finns inte tid för långa klagomål via mail" "om du har finansiella problem 2 veckor (!!!) efter behandlingen så är det ju inte vårt område" Helt oacceptabelt och obehagligt beteende. Håll er borta från dem!!!

KIANA G och Sabina H gillar detta
Sanity S
Skrev om Star Beauty

Varning. Vill ej andra skall råka illa ut. Jag befinner mig i en mycket obehaglig situation där ägaren av salongen fortf håller på, år senare. Jag får otrevliga julhälsningar. Jag har tidigare blockerat henne men mindre trevliga julhälsningar har hon då skickat till mina vänner som de skall vid.bef till mig. Jag upplever detta som mycket obehagligt och vill ej ngn annan skall beh göra det. Förra året ett obehagligt kort med ett obehagligt budskap, detta år en faktura på 6200kr för beh ja aldrig gjort i feb 2016 o fram till...

KIANA G gillar detta
Beauty & Medical Team