Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Upplands Väsby Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

Stockholmsvägen 24, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

Myggdalsvägen 2, 13543, Tyresö

Bilverkstäder nära Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB:

Galoppgatan 85, UPPLANDS VÄSBY
Vi hjälper dig med allt som rör din bil! Läs mer ›
Jessica H:
Otroligt trevligt bemötande. Vi skulle byta däck på två bilar och det hade blivit fel med tid/dag (inte KM:s fel) och trots detta lyckades d...

Stockholmsvägen 37, UPPLANDS VÄSBY
Sören E:
jag är nöjd fick garanti jobbet utfört utan kostnad

Ranhammarsvägen 18, BROMMA
Andreas I:
Bra och proffsigt bemötande och utfört arbete.

Hovslagarevägen 4, SOLLENTUNA
All vår personal har gedigen erfarenhet och finns alltid redo att hjälpa dig med... Läs mer ›
Solweig W:
Snabbt o smidigt omhändertagande av bilen. Fortlöpande information om ekonomin och tidsutvecklingen om bilens skada. Dessutom fantastiskt tr...

Läs vad 2 kunder tycker om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

• Per S
    Per S skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    VARNING FÖR STILBIL/TUREBERGS BILCENTER - DE LURAR DIG

De bokade in servicetid för garantirep av vår lastbil. Bilen skulle bli klar samma dag som den lämnades. Innan stängning ringer de och säger att bilen är orörd.

"Du får hämta bilen och boka en annan tid", svarar en kaxig person på kundmottagningen.

Vi har förlorat ca 8000 på att bilen stått stilla och inte dragit in pengar idag.

När vi åker dit och ber att få prata med chefen dyker han upp med en guldkedja på minst 100 gram hängandes runt halsen, mer lik en mafioso än en VD för ett seriöst bilföretag.

"Skriv vad du vill, jag struntar i det", säger han bryskt.

Av hans utseende hade jag i och för sig inte förväntat mig något annat, MEN JAG VILL VARNA ANDRA FÖR ATT SÄTTA SIN FOT DÄR - DU BLIR BLÅST !
  • Mats P
    Mats P skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Akta er för dessa! Värre kundmottagande har jag aldrig varit med om.

Dom är oklara i vad som gäller, skickar ut falska fakturor och vd´n går inte att få tag i!

Har ni en tanke på att lämna in bilen hos dessa, tänk om och gör det hos ett seriöst bolag istället!!

Stockholmsvägen 24, 194 61 Upplands väsby