Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Upplands Väsby Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

Stockholmsvägen 24, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

Akilles Väg 1, 13444, GUSTAVSBERG
Värmdö Bilteknik AB
Eva G:
Vänligt bemötande, kort väntetid, proffsigt och trivsamt väntrum i lokalen. Toppen! 👍

Bilverkstäder nära Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB:

Galoppgatan 85, UPPLANDS VÄSBY
Vi hjälper dig med allt som rör din bil! Läs mer ›
Henrik N:
Outstanding service! För varje gång jag anlitar KM Däck & Fälg blir jag mer och mer nöjd. Bra jobbat grabbar! / Henrik

Stockholmsvägen 37, UPPLANDS VÄSBY
Gun Anita C:
Allt till belåten het Skulle mycket väl kunna rekomendera mekonoomen

Ranhammarsvägen 18, BROMMA
Pertti H:
Byte av multirem, kamrem, vattenpump, spännarna,olja, oljefilter och kylarvätska på Volvo V70 2004. Under arbetets gång upptäcktes även att...

Bergkällavägen 30, SOLLENTUNA
Vi är b.la en auktoriserad fullserviceverkstad för Citroën! Läs mer ›
Gisela L:
Sedan 1990-talet är L & P min absoluta favoritverkstad. Bemötandet är vänligt, kunnigt, proffsigt. Hjälpsamheten är alltid på topp. Man känn...

Läs vad 2 kunder tycker om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

• Per S
    Per S skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    VARNING FÖR STILBIL/TUREBERGS BILCENTER - DE LURAR DIG

De bokade in servicetid för garantirep av vår lastbil. Bilen skulle bli klar samma dag som den lämnades. Innan stängning ringer de och säger att bilen är orörd.

"Du får hämta bilen och boka en annan tid", svarar en kaxig person på kundmottagningen.

Vi har förlorat ca 8000 på att bilen stått stilla och inte dragit in pengar idag.

När vi åker dit och ber att få prata med chefen dyker han upp med en guldkedja på minst 100 gram hängandes runt halsen, mer lik en mafioso än en VD för ett seriöst bilföretag.

"Skriv vad du vill, jag struntar i det", säger han bryskt.

Av hans utseende hade jag i och för sig inte förväntat mig något annat, MEN JAG VILL VARNA ANDRA FÖR ATT SÄTTA SIN FOT DÄR - DU BLIR BLÅST !
  • Mats P
    Mats P skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Akta er för dessa! Värre kundmottagande har jag aldrig varit med om.

Dom är oklara i vad som gäller, skickar ut falska fakturor och vd´n går inte att få tag i!

Har ni en tanke på att lämna in bilen hos dessa, tänk om och gör det hos ett seriöst bolag istället!!

Stockholmsvägen 24, 194 61 Upplands väsby