Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Upplands Väsby Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

Stockholmsvägen 24, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

• Gustav J
    Gustav J skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    De hjälpte mig när annan verkstad inte kunde! Underbara! Läs mer
  • Michael F
    Michael F skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Totalt värdelösa på hantering gällande reservdelar. De tar ut returavgift trots att man inte upplyst oss som kund om detta. Jag kan förstå att man tar ut det om man vid beställningstillfället skriver en notis om att det är returavgift på 30% på men i vårt fall gjorde dom ej det. Riktigt tråkigt samt att ni nu har förlorat en verkstad som hade mål att köpa original reservdelar av er. Läs mer
  • Håkan C
    Håkan C skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Super service!!!

Finns alltid folk som inte blir nöjda vart man än är man undrar om dom människorna som klagar värst är perfekta på sina Arbetsplatser.

Jag kommer definitivt rekommendera dom o komma tillbaka hit. Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Mycket bra service! Super trevlig personal. Kundmottagningen är på topp, prisvärt och bra personal. Skulle definitivt rekomendera dom. Läs mer
  • Sanna
    Sanna skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Det värsta stället jag har varit på under mina 60 år. Jag har varit på många ställen, men aldrig set något värre. Läs mer
  • Q
    Q skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Varning för de. De lurar en på pengar. Så fort de får pengarna, struntar de i en. Går inte heller att prata med dom. Dåligt bemötande. Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    VARNING FÖR STILBIL/TUREBERGS BILCENTER - DE LURAR DIG

De bokade in servicetid för garantirep av vår lastbil. Bilen skulle bli klar samma dag som den lämnades. Innan stängning ringer de och säger att bilen är orörd.

"Du får hämta bilen och boka en annan tid", svarar en kaxig person på kundmottagningen.

Vi har förlorat ca 8000 på att bilen stått stilla och inte dragit in pengar idag.

När vi åker dit och ber att få prata med chefen dyker han upp med en guldkedja på minst 100 gram hängandes runt halsen, mer lik en mafioso än en VD för ett seriöst bilföretag.

"Skriv vad du vill, jag struntar i det", säger han bryskt.

Av hans utseende hade jag i och för sig inte förväntat mig något annat, MEN JAG VILL VARNA ANDRA FÖR ATT SÄTTA SIN FOT DÄR - DU BLIR BLÅST ! Läs mer
  • Mats P
    Mats P skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Akta er för dessa! Värre kundmottagande har jag aldrig varit med om.

Dom är oklara i vad som gäller, skickar ut falska fakturor och vd´n går inte att få tag i!

Har ni en tanke på att lämna in bilen hos dessa, tänk om och gör det hos ett seriöst bolag istället!! Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Upplands Väsby:

Strömledningsgatan 3, 72137, VÄSTERÅS