Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Upplands Väsby Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

Stockholmsvägen 24, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

Bergkällavägen 30, 19279, SOLLENTUNA
Pierre S:
Bra service. Bra bemötande, äntligen hittat en bilverkstad som jag fått förtroende för. Alla våra företagsbilar och även min privata kommer ...

Bilverkstäder nära Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB:

Galoppgatan 85, UPPLANDS VÄSBY
Vi hjälper dig med allt som rör din bil! Läs mer ›
007007 S:
Löst mitt problem på allra bästa sätt, varmt och trevligt bemötande, tumme upp och kommer säkert tillbaka!

Stockholmsvägen 37, UPPLANDS VÄSBY
Cecilia Å:
Lämnat in min bil på service. Trevligt bemötande och en klar och tydlig redogörelse för vad som åtgärdats och vad jag inom den närmaste fram...

Ranhammarsvägen 18, BROMMA
Eva-lena B:
Däckbyte gick snabbare än vad som sagts och fick sms när det var klart .

Bergkällavägen 30, SOLLENTUNA
Vi är b.la en auktoriserad fullserviceverkstad för Citroën! Läs mer ›
Pierre S:

Läs vad 2 kunder tycker om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

• Per S
    Per S skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    VARNING FÖR STILBIL/TUREBERGS BILCENTER - DE LURAR DIG

De bokade in servicetid för garantirep av vår lastbil. Bilen skulle bli klar samma dag som den lämnades. Innan stängning ringer de och säger att bilen är orörd.

"Du får hämta bilen och boka en annan tid", svarar en kaxig person på kundmottagningen.

Vi har förlorat ca 8000 på att bilen stått stilla och inte dragit in pengar idag.

När vi åker dit och ber att få prata med chefen dyker han upp med en guldkedja på minst 100 gram hängandes runt halsen, mer lik en mafioso än en VD för ett seriöst bilföretag.

"Skriv vad du vill, jag struntar i det", säger han bryskt.

Av hans utseende hade jag i och för sig inte förväntat mig något annat, MEN JAG VILL VARNA ANDRA FÖR ATT SÄTTA SIN FOT DÄR - DU BLIR BLÅST !
  • Mats P
    Mats P skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Akta er för dessa! Värre kundmottagande har jag aldrig varit med om.

Dom är oklara i vad som gäller, skickar ut falska fakturor och vd´n går inte att få tag i!

Har ni en tanke på att lämna in bilen hos dessa, tänk om och gör det hos ett seriöst bolag istället!!

Stockholmsvägen 24, 194 61 Upplands väsby