Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Upplands Väsby Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

Stockholmsvägen 24, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

• Emma H
    Emma H skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Mycket bra service! Super trevlig personal. Kundmottagningen är på topp, prisvärt och bra personal. Skulle definitivt rekomendera dom. Läs mer
  • Sanna
    Sanna skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Det värsta stället jag har varit på under mina 60 år. Jag har varit på många ställen, men aldrig set något värre. Läs mer
  • Q
    Q skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Varning för de. De lurar en på pengar. Så fort de får pengarna, struntar de i en. Går inte heller att prata med dom. Dåligt bemötande. Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    VARNING FÖR STILBIL/TUREBERGS BILCENTER - DE LURAR DIG

De bokade in servicetid för garantirep av vår lastbil. Bilen skulle bli klar samma dag som den lämnades. Innan stängning ringer de och säger att bilen är orörd.

"Du får hämta bilen och boka en annan tid", svarar en kaxig person på kundmottagningen.

Vi har förlorat ca 8000 på att bilen stått stilla och inte dragit in pengar idag.

När vi åker dit och ber att få prata med chefen dyker han upp med en guldkedja på minst 100 gram hängandes runt halsen, mer lik en mafioso än en VD för ett seriöst bilföretag.

"Skriv vad du vill, jag struntar i det", säger han bryskt.

Av hans utseende hade jag i och för sig inte förväntat mig något annat, MEN JAG VILL VARNA ANDRA FÖR ATT SÄTTA SIN FOT DÄR - DU BLIR BLÅST ! Läs mer
  • Mats P
    Mats P skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Akta er för dessa! Värre kundmottagande har jag aldrig varit med om.

Dom är oklara i vad som gäller, skickar ut falska fakturor och vd´n går inte att få tag i!

Har ni en tanke på att lämna in bilen hos dessa, tänk om och gör det hos ett seriöst bolag istället!! Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Upplands Väsby:

Olausson E Olausson E tycker: