Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Upplands Väsby Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

Stockholmsvägen 24, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

2.4 i betyg av av 11 omdömen

Läs vad 11 kunder tycker om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB

• Björn Lennart H

2019-06-19

Björn Lennart H skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Riktigt värdelös verkstad! Gör absolut inte det dom ska men tar väldigt bra betalt. Blir det sen följdskador pga undermåligt jobb så får du betala igen!! Har precis hänt mig!! Läs mer
  • Ulf Erik Daniel R

2019-04-14

Ulf Erik Daniel R skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Löste reparationen av plåtskada bra. Allt administrativt var kaos. Multipla fakturor med olika belopp och snabba hot om kronofogden. Betalningarna jag gjort till dom "var fel" och skulle skickas tillbaka till mig. Fick åka dit och betala med kort. Läs mer
  • Thomas I

2019-01-18

Thomas I skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Ett mindre bra inledande kundbemötande och en trist känsla av maktlöshet förbyttes efter påtalande av agerande från verkstadschefens sida. Huruvida problemet med bilen löses är en annan sak. Det viktiga är att som kund bli lyssnad på och att leverantören tar problemen på allvar och agerar. Läs mer
  • 2018-08-27

Verifierad kundrelation
    Gustav J skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    De hjälpte mig när annan verkstad inte kunde! Underbara! Läs mer
  • 2018-08-24

Michael F skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Totalt värdelösa på hantering gällande reservdelar. De tar ut returavgift trots att man inte upplyst oss som kund om detta. Jag kan förstå att man tar ut det om man vid beställningstillfället skriver en notis om att det är returavgift på 30% på men i vårt fall gjorde dom ej det. Riktigt tråkigt samt att ni nu har förlorat en verkstad som hade mål att köpa original reservdelar av er. Läs mer
  • 2018-06-26

Håkan C skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Super service!!!

Finns alltid folk som inte blir nöjda vart man än är man undrar om dom människorna som klagar värst är perfekta på sina Arbetsplatser.

Jag kommer definitivt rekommendera dom o komma tillbaka hit. Läs mer
  • 2018-02-21

Emma H skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Mycket bra service! Super trevlig personal. Kundmottagningen är på topp, prisvärt och bra personal. Skulle definitivt rekomendera dom. Läs mer
  • 2017-12-21

Sanna skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Det värsta stället jag har varit på under mina 60 år. Jag har varit på många ställen, men aldrig set något värre. Läs mer
  • 2017-12-07

Verifierad kundrelation
    Q skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Varning för de. De lurar en på pengar. Så fort de får pengarna, struntar de i en. Går inte heller att prata med dom. Dåligt bemötande. Läs mer
  • 2014-05-22

Per S skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    VARNING FÖR STILBIL/TUREBERGS BILCENTER - DE LURAR DIG

De bokade in servicetid för garantirep av vår lastbil. Bilen skulle bli klar samma dag som den lämnades. Innan stängning ringer de och säger att bilen är orörd.

"Du får hämta bilen och boka en annan tid", svarar en kaxig person på kundmottagningen.

Vi har förlorat ca 8000 på att bilen stått stilla och inte dragit in pengar idag.

När vi åker dit och ber att få prata med chefen dyker han upp med en guldkedja på minst 100 gram hängandes runt halsen, mer lik en mafioso än en VD för ett seriöst bilföretag.

"Skriv vad du vill, jag struntar i det", säger han bryskt.

Av hans utseende hade jag i och för sig inte förväntat mig något annat, MEN JAG VILL VARNA ANDRA FÖR ATT SÄTTA SIN FOT DÄR - DU BLIR BLÅST ! Läs mer
  • 2010-11-29

Mats P skrev om Stilbil AB/Turebergs Bilcenter AB
    Akta er för dessa! Värre kundmottagande har jag aldrig varit med om.

Dom är oklara i vad som gäller, skickar ut falska fakturor och vd´n går inte att få tag i!

Har ni en tanke på att lämna in bilen hos dessa, tänk om och gör det hos ett seriöst bolag istället!! Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Upplands Väsby:

Henning I Henning I tycker: