Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Stippes Bar

Davidshallsgatan 27, 211 45 Malmö — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Stippes Bar

• Qpaqex
    Qpaqex skrev om Stippes Bar
    Det är en klassiker i Malmö. Fast hit går jag inte mer. Inte när man ser hur hyginen inte fungerar. Jag mår illa helt enkelt.
  • carloline m
    carloline m skrev om Stippes Bar
    Stippes funkar bra kl 3 på natten när man är hungrig som en liten gris efter en en utekväll. Det är de enda tillfällena då jag väljer stippes...
  • Ela
    Ela skrev om Stippes Bar
    Stippes är skitbra, trevlig roliga personal, maten är god och man blir snabbt serverad. Prisvärt! Det är alltid en trevlig stämning!
  • Dennis P
    Dennis P skrev om Stippes Bar
    Går helt OK om man är hungrig men uteliggarna som hänger där inne och grisar ner stör något otroligt. Plus att personalen aldrig tvättar sina händer.

Dennis
  • Bella F
    Bella F skrev om Stippes Bar
    Maten är okej men inte mer. Bra öppettider så man kan äta efter festen.
  • Festis
    Festis skrev om Stippes Bar
    Stippes blir bara sämre med åren. Förr var Stippes ett okej fastfood-ställe efter en utekväll eller nåt. Men idag så går jag hellre in på McDonalds. Priserna är okej liksom öppettiderna.
  • Anders P
    Anders P skrev om Stippes Bar
    Bra mat när man vill ha något snabbt men inte orkar med de vanliga hamburgar kedjorna. Finns lite o välja på. Finns hamburgare men även vanlig husmanskost aktigt, spätta mm. Bra priser och enkelt att ta med, Billigare om man är medlem i mff support.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Stippes Bar
    Jag är ingen fan av stippes bar och vet inte varför. Det är alltid mat som är flottig, extra fett på maten. Dryper av olja. Men, matigare än en korvkiosk för att ta ett exempel. Detta ställe är mer känt för att folk går hit här efter krogarna stängt och tar sig lite nattamat inför hemvägen sedan. Servicen är helt ok. Så 3/5 recos till detta ställe.
    Johanna L gillar detta
  • Ami H
    Ami H skrev om Stippes Bar
    När du har tröttnat på Mc Donalds eller Burger King så bege dig till Stippes! Stippes är ett måste efter en helkväll ute på stan. Justa hamburgare som inte smakar lika mycket gummisula som på Mc Donalds och inte den där svampiga, sega pommes fritisen som hos BK. Dessutom har man generösa öppettider.
  • Christian N
    Christian N skrev om Stippes Bar
    Tyvärr måste denna restaurangen sågas.
    Inte nog med att burgaren antingen är bränd eller understekt och väldigt trött personal så vill jag efter en helkväll ute på stan inte behöva väcka en illa luktande gubbe som somnar över min mat. Inget emot äldre herrar men personalen måste sätta ner foten om hur folk uppträder mot varandra inne på deras restaurang.
    Hit går jag inte igen.
    Agnetha L gillar detta