DTR Gruppen AB

DTR Gruppen AB

Ring 08-600 09 90 dtrgruppen.se

Välkommen till DTR Gruppen, familjeföretaget med full koll på badrum och stambyten. Har du börjat fundera på hur ditt drömbadrum ser ut? Behöver ni fräscha till ett badrum hemma? Våra badrumsspecialister vet vad som fungerar, vilka regler som gäller och hur ni bäst kan utnyttja ytan ni har att jobba med. Vi jobbar alltid med...

10 omdömen om DTR Gruppen AB

Ulf Mattias M
Skrev om DTR Gruppen AB

Renoverade vårt vattenskadade badrum, fantastiskt resultat. Det finns bara gott att säga - Offert tydlig o bra, avvikelser /tillägg gjorde vi upp om omfattning o kostnad innan det genomfördes. "Problem" diskuterades igenom så vi hittade en lösning som alla var nöjda med. Genomförandet av arbetet var pedantiskt- utan överdrift. Glad att vi hittade Robin och DTR Gruppen och att vi fick de hantverkare som genomförde arbetet

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Ida W
Skrev om DTR Gruppen AB

Ett fantastiskt väl utfört arbete av DTR-gruppen! Prisvärd helrenovering av badrum och kök. DTR-gruppen tog helhetsansvaret men höll oss hela tiden involverade kring viktiga beslut. Mycket proffsiga och kunniga samt förtroendeingivande kommunikation och trevligt bemötande under hela projektet. Vi hade en tight tidsplan och allt blev klart i tid med mycket hög kvalitet, känsla för detaljer och det där lilla extra!

Jussi J
Skrev om DTR Gruppen AB

Faktisk bra firma som hjälpade oss hela vägen att renovera vår badrum. Kunniga och duktiga killar. Precis i tid och i budget. Tåg helhetsansvarighet för renoveringen. Rekommenderas!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Stefan H
Skrev om DTR Gruppen AB

Helrenovering av badrum. Snabba med att svara och hjälpsamma. Ett mycket gott och professionellt bemötande.

Tobias B gillar detta
Johanna G
Skrev om DTR Gruppen AB

Bra! Man gjorde ett fint jobb. Ordentligt, seriöst, bra tips på vägen men också hänsyn till vad jag ville ha. Vägledning när jag behövde tänka om för att resultatet skulle bli bra funktionsmässigt. Bra leverantörer. En offert som höll hela vägen. Inga överraskningar på slutfakturan. Jag är jättenöjd och rekommenderar dem.

Tobias B gillar detta
Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Jan V
Skrev om DTR Gruppen AB

Vi renoverade vårt badrum på sommaren och det var mycket kritiskt att det skulle bli klart i tid - det blev det. Viktigt var också att man kunde ta ett helhetsansvar för renoveringen och det fungerade mycket bra. Stjärnkakel kom även med smarta lösningar och det blev riktigt fint. Inte en krona över offerten.

Stefan D
Skrev om DTR Gruppen AB

För ca två år sedan renoverade Stjärnkakel vårt badrum och vi blev jättenöjda med resultatet. Kändes tryggt. Projektledaren och hantverkarna var trevliga och duktiga.

Representant för Stjärnkakel gillar detta
Moderna bad
4.5/5 i betyg av 106 omdömen 4.5 av 106 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Nikola T
Skrev om DTR Gruppen AB

Bra och seriös firma som hjälper till hela vägen från val av kakel & klinkers, blandare och inredning till färdigt badrum. Försäkringar och certifikat. Ärliga och schyssta priser. Skönt att få ett fast pris som hålls. Rekommenderas!

Tom T
Skrev om DTR Gruppen AB

Stjärnkakel renoverade vårt badrum hösten 2011. Vi fick hjälp med planeringen av trevliga och kunniga personer och är mycket nöjda med slutresultatet.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Jan N
Skrev om DTR Gruppen AB

Helrenovering av badrum;Perfekt genomfört jobb till minsta detalj och helt enligt den bra detaljerade offerten med realistisk tidplan som dom höll. Minimerade byggdamm och höll rent efter sig dagligen så långt det var möjligt.Trevliga hantverkare som verkade jobba efter en detaljerad tidplan. Inte billigast i stan men väl värt skillnaden. Kunniga och trevliga killar i butiken.