Alla kategorier Bilverkstad Skåne Lund StjärnMek AB

StjärnMek AB

Odlarevägen 1, 226 60 Lund — Visa karta

StjärnMek AB är en bilverkstad som ingår i Bosch Car Service. Vi är din bilverkstad för Volkswagen, Audi och Mercedes. Du hittar oss i Lund, vi är en heltäckande bilverkstad som ingår i Bosch Car Service vilken är den största bilverkstadskedjan i världen! Du kan vända dig till oss om du behöver hjälp med bilreparationer och bilservice, vi kan alla olika typer. Vi har mycket väl utbildade tekniker som kan utföra diagnoser och kontroller av elektroniken i bilen. Vi använder oss givetvis av avancerad teknik från Bosch. De reservdelar vi använder är kvalitetssäkrade med Boschgaranti vilket innebär att du får samma kvalitet som hos din egen märkesverkstad och att du därmed kör härifrån och fortfarande bibehåller din nybilsgaranti. Varmt välkommen till Bosch Car Service!

Läs vad 103 kunder tycker om StjärnMek AB

• Anne-christin C
    Anne-christin C skrev om StjärnMek AB
    Gott bemötande
    Snabb åtgärd av felet på min bil Läs mer
  • Mats H skrev om StjärnMek AB
    Företaget levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • Anna-karin L skrev om StjärnMek AB
    Jättebra, snabbt och vänligt. Fick hjälp omgående. Läs mer
  • Hans-erik M skrev om StjärnMek AB
    Missljud i höger hjulhus. Något skrapande. Väl bemött, som alltid,
    Fick snabbt svar och tid.
    Arbetet skulle leda till att missljudet upphörde.
    Noggrann information om hur framtida problem skulle minska eller upphöra. Läs mer
  • Dennis A skrev om StjärnMek AB
    Väldigt personligt och proffsigt !!! Man blir sedd som kund, effektivt och snabbt. Läs mer
  • Heinrich Werner Erich V skrev om StjärnMek AB
    Har sedan länge gjort all service och reparation hos Stjärnmek. Är mycket nöjd. Alltid trevligt bemött med stort kunnande. Läs mer
  • Peter N skrev om StjärnMek AB
    Bemötandet har alltid varit mycket bra. Har fått hjälp och tips för lösning som inte Stjärnmek haft möjlighet att hjälpa mig med.
    De tjänster jag fått (t ex service) har alltid varit till full belåtenhet och utförts snabbt.

Rekommenderar gärna Stjärnmek till vänner.

Till RECO: Jag har ingen smarttelefon. V v notera min mailadress: staffan@famnelson.com
    OBS! Jag heter Staffan - INTE Peter. Läs mer
  • Anne B skrev om StjärnMek AB
    Mkt bra bemötande. Jag har under åren fått hjälp m det mesta på min Caddy. Det viktigaste är att jag litar på Stjärnmek. Att det som behövs göras blir gjort o att det är det jag betalat för o inget annat Läs mer
  • Tim S skrev om StjärnMek AB
    Lämnade bilen på service. Bästa möjliga bemötande. Servicens kvalitet är svår att bedöma men utgår från det bästa tills motsatsen visar sig. Skulle det vara något får vi se hur väl garantin används och då vid behov uppdatera min beskrivna upplevelse. Läs mer
  • Håkan S skrev om StjärnMek AB
    Har servat ett flertal bilar på stjärnmek och har alltid varit nöjd med resultatet. De tar sig tid med kunden och redovisar vad de ska göra och vad de har gjort med bilen på ett utomordentligt sätt. Kommer fortsätta lämna min bil till Stjärnmek. Läs mer
  • Börje W skrev om StjärnMek AB
    Mycket trevligt bemötande, noggranna och bra utfört jobb. Återkommer gärna.
    Med vänlig hälsning Börje Wendt Läs mer
  • Susanne K skrev om StjärnMek AB
    Har servat min bil där i 9 år. Trevliga och tillmötesgående killar. Läs mer
  • Tommy E skrev om StjärnMek AB
    Bra service och vänligt bemötande. Rimliga priser. Läs mer
  • Sven-olof J skrev om StjärnMek AB
    Service på bilen
    Bra bemötande trevlig atmosfär Läs mer
  • Bengt H skrev om StjärnMek AB
    Byte av framljusen samt batteri till bilnycklarna. Precis som vanligt ett professionellt bemötande och ett snabbt agerande. Läs mer
  • Lars-göran E skrev om StjärnMek AB
    Dom levererar vad dom lovar..proffsigt
    Trevliga och kunniga Läs mer
  • Otti E skrev om StjärnMek AB
    Alltid lika serviceminded och bra att ha och göra med. Läs mer
  • Elsa D skrev om StjärnMek AB
    Mycket gott bemötande och snabb service! Läs mer
  • Joakim W skrev om StjärnMek AB
    Trevligt bemötande och kompetent service. Läs mer
  • Anders Kenneth P skrev om StjärnMek AB
    Byte av frambromsar, snabbt jobb, återlämnad inom lovad tid och bra jobb utfört. Läs mer
  • Björn R skrev om StjärnMek AB
    Jag blir alltid bemött vänligt och de är väldigt bra på att ställa upp för sina kunder.
    Kvalitén på arbetet är hög. Läs mer
  • Bjarne P skrev om StjärnMek AB
    Snabbt, enkelt och korrekt. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Allan B skrev om StjärnMek AB
    Hej. Är en nöjd kund som fåttbilen servad. Läs mer
  • Cecilia L skrev om StjärnMek AB
    En massa varningslampor lyste och jag behövde snabb hjälp, vilket jag fick. Mycket tillmötesgående och hjälpsamma med att hitta felet och åtgärda det. Läs mer
  • Sarah A skrev om StjärnMek AB
    Super bra service! Fick mycket bra hjälp av Peter Läs mer
  • Anders B skrev om StjärnMek AB
    Renovering av kardan och service av trans. Utmärkt jobb , bra kommunikation, snabbt och smidigt. Läs mer
  • Lars-mikael A skrev om StjärnMek AB
    Proffsigt Vänligt Snabbt Dyrare än jag hade förväntat mig Läs mer
  • Andreas H skrev om StjärnMek AB
    Fick hjälp med B-service samt mindre reparation.
    Mycket bra mottagande och återkoppling. Har höga förväntningar eftersom jag vet att StjärnMek alltid levererar. Läs mer
  • Michael N skrev om StjärnMek AB
    Service av bil. Byte av stötdämpare. Tydligt vad man betalar för och bra dialog med tekniker. Bra o proffsigt bemötande. Läs mer
  • Emma L skrev om StjärnMek AB
    Mycket nöjd med stjärnMek AB. Gav ett genuint intresse i att ge oss bästa möjliga service för bilen. Läs mer
  • Mats G skrev om StjärnMek AB
    Trevligt bemötande. Bra förklarat vad som har gjorts och vad som behövs nästa service. Läs mer
  • Kaj U skrev om StjärnMek AB
    Suverän service, kunnig och trevlig personal. Säker och snabb felsökning och åtgärd. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Christer C skrev om StjärnMek AB
    Gjorde vanlig Aservice och bytte däck. Allt gick så smidigt och jättebra. Allt genomfördes med stor noggrannhet. Kvaliteten i arbetet lika hög som varje gång tidigare jag anlitat Stjärnmek. Nöjd, känner mig alltid trygg när jag sätter mig i bilen efteråt. Läs mer
  • Stefan S skrev om StjärnMek AB
    Superbra, proffessionalitet genomsyrade hela besöket från då jag bokade till jag hämtade bilen👍 Läs mer
  • Magnus M skrev om StjärnMek AB
    Har anlitat Jesper och Peter i 10 år. Bara gott att säga. Bra jobb och trevligt bemötande.
    /Magnus Läs mer
  • Mikael M skrev om StjärnMek AB
    Seriösa, pålitliga med hög kvalitet i både arbete och motagande. Läs mer
  • Eva M skrev om StjärnMek AB
    Tycker jagfick ett väldigt bra och proffsigt bemötande hos er. Läs mer
  • Sumit S skrev om StjärnMek AB
    Den personliga servicen var superb! Servicen på bilen var också den toppen. Att man fick BOSCH:s mobilitetsgaranti efter servicen var en positiv överraskning. Läs mer
  • Birger B skrev om StjärnMek AB
    Vanlig service 16 t mila - lite smått - som alltid stor professionalitet o klara tydliga besked - saknar tillräckligt med superlativer för att uttrycka min nöjdhet Läs mer
  • Bo B skrev om StjärnMek AB
    Känns som riktiga specialister och snabb bra service Läs mer
  • Britt L
    Britt L skrev om StjärnMek AB
    Mkt bra service! Förtroendeingivande och seriöst Läs mer
  • Ulf J skrev om StjärnMek AB
    Bra kundbemötande, snabbt åtgärdat och hög kvalitet Läs mer
  • Nils S skrev om StjärnMek AB
    StjärnMek är duktiga, ordentliga och trevliga - ordning och reda helt enkelt! Har servat och reparerat föera bilar här genom åren och alltid varit nöjd. Läs mer
  • Peter B skrev om StjärnMek AB
    Hur bra som helst. Nära och smidigt Läs mer
  • Fredrik T skrev om StjärnMek AB
    Känns pålitliga. Lyssnar på en och gör det där lilla extra. Service minded! Har bara positiva upplevelser, rekommenderas. Läs mer
  • Bengt P skrev om StjärnMek AB
    Bra o personlig service. Vettiga priser . Och ren o prydlig verkstad Läs mer
  • Gert L skrev om StjärnMek AB
    Ok bra bemötande angående felsökning Läs mer
  • Sven H skrev om StjärnMek AB
    Dugliga och omtänksamma. Perfekta för oss som väljer att behålla den gamla bilen istället för att köpa ny. Läs mer
  • John H skrev om StjärnMek AB
    Allt funkade perfekt. Mycket hjälpsamma. Läs mer