Alla kategorier Målare Stockholms län Huddinge Stjernholms Måleri

Stjernholms Måleri

Säterbacken 14, 142 32 Skogås — Visa karta

Är du i behov av en målare?

Hos mig på Stjernholms måleri hittar du en målare som hjälper till med kvalitativ, noggrann och strukturerad målning. Här får du den hjälp du vill ha och du kan räkna med att alltid bli nöjd, annars säger du bara till så fixar jag det som fattas.

Jag har erfarenhet av det mesta inom måleribranschen. Inomhusmålning, utomhusmålning, privatperson eller företag - jag hjälper till med det mesta och anpassar mig självklart efter dina önskemål.

Kontakta mig via telefon, mail eller kontaktformuläret på vår hemsida så berättar jag mer.

Läs vad 19 kunder tycker om Stjernholms Måleri

• Emma K
    Emma K skrev om Stjernholms Måleri
    Målade om vårat sovrum och vardagsrum. Tak väggar och finsnickerier. Otroligt nöjda med resultatet! Proffsigt bemötande från start till mål. Inga konstigheter längs vägen och klockren konversation. Ska vi måla något framöver är jobbet givet
    Med vänlig hälsning,
    Emma och Niklas Läs mer
  • Ana W
    Ana W skrev om Stjernholms Måleri
    ............................................................. Läs mer
  • Gun J
    Gun J skrev om Stjernholms Måleri
    Bra resultat. Lite bökigt med tider då vädret avgjorde när det gick att jobba. Rekommenderas Läs mer
  • Per K
    Per K skrev om Stjernholms Måleri
    Mycket lätt att kommunicera med och professionella. Bra utfört arbete och utfört enligt överenskommen tid. Läs mer
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Stjernholms Måleri
    Blev rekommenderad Stjernholms av en vännina som var mycket nöjd. De har målat om väggar och snickerier i mitt kök och min hall.
    De kom hem och tittade och lämnade därefter en utförlig och tydlig offert. Under arbetets gång har de noggrannt kommunicerat vad de ska göra. De har alltid kommit på utsatt tid och varit mycket glada,artiga och trevliga. Arbetet avslutades inom avsatt tid och med ett mycket fint resultat. Som avslutning hjälpte de mig med ett antal * bitjänster*. Har nu betalat fakturan som var exakt det belopp som angivits i offerten.
    Stjernholms måleri har uppfyllt alla min förväntningar på ett bra företag. Trevligt bemötande, bra resultat samt förmåga att kommunicera med kunden. Jag kan varmt rekommendera Stjärnholms Måleri om ni funderar på att göra ommålningsarbeten i ert hem. Läs mer
  • Louise L
    Louise L skrev om Stjernholms Måleri
    Trots kort varsel för arbetet så fanns det möjlighet att få hjälp med ett målarjobb som innefattade väggar och tak i 3 rum. Jerry var lättsam att ha å göra med och att komma i kontakt med. Inga frågor var för dumma, inte ens för en föräldraledig småbarnsmamma som vet ca nada om måleri. Rekommenderas varmt, ett trevligt familjärt företag som gjorde ett väl utfört arbete! Kommer absolut anlitas för framtida eventuella målarjobb! Läs mer
  • Jock M
    Jock M skrev om Stjernholms Måleri
    Jobbet blev snabbt utfört och kostade inte så mycket Läs mer
  • Elinor F
    Elinor F skrev om Stjernholms Måleri
    Våra kunder har varit nöjda med deras utförda arbeten och Jerry har alltid varit flexibel och snabb när vi behöver hjälp. Mycket uppskattat för oss som ofta beställer med kort varsel. Läs mer
  • Marianne K
    Marianne K skrev om Stjernholms Måleri
    Jag fick kontakt med Stjernholms Måleri via Servicefinder.
    Dom svarade med en mycket klar och utflörlig offert som sedan stämde överens med slutfakturan..
    Arbetet bestod av att måla om tak, väggar och snickerier i mitt vardagsrum på ca 40 kvm.
    Detta utfördes till stor belåtenhet samt på överenskommen tid. Det var ingenting som var omöjligt under arbetetets gång och dom var mycket
    tillmötesgående.
    Jag kommer varmt rekommendera dessa målare till vänner och bekanta i framtiden.
    Marianne Knaust
    Hammarby Sjöstad Läs mer
  • Pontus K
    Pontus K skrev om Stjernholms Måleri
    Jerry var mycket professionell och resultaten blev toppen. Läs mer
  • Helga S
    Helga S skrev om Stjernholms Måleri
    Jerry var jättebra att ha att göra med. Arbetet var toppen. Läs mer
  • Marika R
    Marika R skrev om Stjernholms Måleri
    Trevligt bemötande, jättenöjd med resultatet
    ( fondvägg + målning av kök), skulle absolut anlita igen. Läs mer
  • Jessie T
    Jessie T skrev om Stjernholms Måleri
    Jättebra! Ordning och reda, fint målat och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • David
    David skrev om Stjernholms Måleri
    Är strålande nöjd med arbetet Jerry gjorde, men det absolut bästa var det genuina intrycket han gav och att jag alltid fick svar på mina frågor, helt utan krångel.

När jag fick problem då en annan firma orsakade stänk av golvlack på de nymålade väggarna fick jag hjälp av Jerry med detta efter slutbesiktningen. Fantastiskt! Läs mer
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Stjernholms Måleri
    Jag fick kontakt med företaget genom Servicefinder och fick fort en bra uppfattning. Snabb kommunikation via både mejl och sms, blixtsnabb offert till ett bra och konkurrensmässigt pris. Jobbet, som var att måla om en lägenhet som hade tapeter, blev klart inom utsatt tid och var mycket proffsigt utfört. När jag någon vecka senare upptäckte ett par ställen jag inte var riktigt nöjd med så kom de snabbt tillbaka och åtgärdade det. Jag är en mycket nöjd kund och kan ge mina bästa rekommendationer till Stjernholms Måleri. Läs mer
  • Ann-sophie W
    Ann-sophie W skrev om Stjernholms Måleri
    Duktig, flexibel, inkännande och inlyssnande. Tryggt och stabilt utfört arbete med fin kulör av en riktig charmör. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Felicia E
    Felicia E skrev om Stjernholms Måleri
    Vi fick hjälp med målning och tapetsering. Är väldigt nöjda - otroligt trevligt och snabbt bemötande. Målarna jobbade bra mot en tight deadline. Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Stjernholms Måleri
    Supernöjd!!!! Flexibla, professionella, noggranna! Läs mer
  • Sirrka V
    Sirrka V skrev om Stjernholms Måleri
    Trevlig personal, bra resultat! Läs mer

Säterbacken 14, 142 32 Skogås