Stjernholms Måleri

Stjernholms Måleri

Är du i behov av en målare? Hos mig på Stjernholms måleri hittar du en målare som hjälper till med kvalitativ, noggrann och strukturerad målning. Här får du den hjälp du vill ha och du kan räkna med att alltid bli nöjd, annars säger du bara till så fixar jag det som fattas. Jag har erfarenhet av det mesta inom måleribranschen....

21 omdömen om Stjernholms Måleri

Marcus  L
Skrev om Stjernholms Måleri

De skulle sprutmåla om våra Marbodalsköksluckor. Efter att de ansåg att de var klara, så visade det sig att överskåpsluckorna har kraftiga krackeleringar, tejpbitar övermålade på täcksidor, märken efter att luckor/högskåpsdörrar legat på pallbockar. Kanterna på flera luckor var ej täckta med färg. De detaljer de inte kunde sprutmåla, skulle de använda roller så resultat blev 95% av sprutmålat. De använde penslar så det är penseldrag på detaljer bredvid sprutmålade detaljer. Har haft dem här 2 ggr för att åtgärda, men de har inte gjort det de skulle. Var noga med att kontrollera deras arbete.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Simon B
Skrev om Stjernholms Måleri

Väldigt nöjd med Jerry och hans kollegor. Resultatet blev superbra, alltid punktlig, suverän kontakt och väldigt trevliga!

Emma K
Skrev om Stjernholms Måleri

Målade om vårat sovrum och vardagsrum. Tak väggar och finsnickerier. Otroligt nöjda med resultatet! Proffsigt bemötande från start till mål. Inga konstigheter längs vägen och klockren konversation. Ska vi måla något framöver är jobbet givet Med vänlig hälsning, Emma och Niklas

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 252 omdömen 4.9 av 252 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Ana W

.............................................................

Gun J
Skrev om Stjernholms Måleri

Bra resultat. Lite bökigt med tider då vädret avgjorde när det gick att jobba. Rekommenderas

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Per K
Skrev om Stjernholms Måleri

Mycket lätt att kommunicera med och professionella. Bra utfört arbete och utfört enligt överenskommen tid.

Ulla Christina N
Skrev om Stjernholms Måleri

Blev rekommenderad Stjernholms av en vännina som var mycket nöjd. De har målat om väggar och snickerier i mitt kök och min hall. De kom hem och tittade och lämnade därefter en utförlig och tydlig offert. Under arbetets gång har de noggrannt kommunicerat vad de ska göra. De har alltid kommit på utsatt tid och varit mycket glada,artiga och trevliga. Arbetet avslutades inom avsatt tid och med ett mycket fint resultat. Som avslutning hjälpte de mig med ett antal * bitjänster*. Har nu betalat fakturan som var exakt det belopp...

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Louise L
Skrev om Stjernholms Måleri

Trots kort varsel för arbetet så fanns det möjlighet att få hjälp med ett målarjobb som innefattade väggar och tak i 3 rum. Jerry var lättsam att ha å göra med och att komma i kontakt med. Inga frågor var för dumma, inte ens för en föräldraledig småbarnsmamma som vet ca nada om måleri. Rekommenderas varmt, ett trevligt familjärt företag som gjorde ett väl utfört arbete! Kommer absolut anlitas för framtida eventuella målarjobb!

Jock M
Skrev om Stjernholms Måleri

Jobbet blev snabbt utfört och kostade inte så mycket

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Elinor F
Skrev om Stjernholms Måleri

Våra kunder har varit nöjda med deras utförda arbeten och Jerry har alltid varit flexibel och snabb när vi behöver hjälp. Mycket uppskattat för oss som ofta beställer med kort varsel.

Marianne K
Skrev om Stjernholms Måleri

Jag fick kontakt med Stjernholms Måleri via Servicefinder. Dom svarade med en mycket klar och utflörlig offert som sedan stämde överens med slutfakturan.. Arbetet bestod av att måla om tak, väggar och snickerier i mitt vardagsrum på ca 40 kvm. Detta utfördes till stor belåtenhet samt på överenskommen tid. Det var ingenting som var omöjligt under arbetetets gång och dom var mycket tillmötesgående. Jag kommer varmt rekommendera dessa målare till vänner och bekanta i framtiden. Marianne Knaust Hammarby Sjöstad

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Pontus K
Skrev om Stjernholms Måleri

Jerry var mycket professionell och resultaten blev toppen.

Helga S
Skrev om Stjernholms Måleri

Jerry var jättebra att ha att göra med. Arbetet var toppen.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Marika R
Skrev om Stjernholms Måleri

Trevligt bemötande, jättenöjd med resultatet ( fondvägg + målning av kök), skulle absolut anlita igen.

Jessie T
Skrev om Stjernholms Måleri

Jättebra! Ordning och reda, fint målat och ett trevligt bemötande.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

David
Skrev om Stjernholms Måleri

Är strålande nöjd med arbetet Jerry gjorde, men det absolut bästa var det genuina intrycket han gav och att jag alltid fick svar på mina frågor, helt utan krångel. När jag fick problem då en annan firma orsakade stänk av golvlack på de nymålade väggarna fick jag hjälp av Jerry med detta efter slutbesiktningen. Fantastiskt!

Yvonne K
Skrev om Stjernholms Måleri

Jag fick kontakt med företaget genom Servicefinder och fick fort en bra uppfattning. Snabb kommunikation via både mejl och sms, blixtsnabb offert till ett bra och konkurrensmässigt pris. Jobbet, som var att måla om en lägenhet som hade tapeter, blev klart inom utsatt tid och var mycket proffsigt utfört. När jag någon vecka senare upptäckte ett par ställen jag inte var riktigt nöjd med så kom de snabbt tillbaka och åtgärdade det. Jag är en mycket nöjd kund och kan ge mina bästa rekommendationer till Stjernholms Måleri.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Ann-sophie W
Skrev om Stjernholms Måleri

Duktig, flexibel, inkännande och inlyssnande. Tryggt och stabilt utfört arbete med fin kulör av en riktig charmör. Rekommenderas varmt.

Felicia E
Skrev om Stjernholms Måleri

Vi fick hjälp med målning och tapetsering. Är väldigt nöjda - otroligt trevligt och snabbt bemötande. Målarna jobbade bra mot en tight deadline.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Emma B
Skrev om Stjernholms Måleri

Supernöjd!!!! Flexibla, professionella, noggranna!

Sirrka V
Skrev om Stjernholms Måleri

Trevlig personal, bra resultat!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen