Alla kategorier Målare Stockholms län Huddinge Stjernholms Måleri

Stjernholms Måleri

Säterbacken 14, 142 32 Skogås — Visa karta

Är du i behov av en målare?

Hos mig på Stjernholms måleri hittar du en målare som hjälper till med kvalitativ, noggrann och strukturerad målning. Här får du den hjälp du vill ha och du kan räkna med att alltid bli nöjd, annars säger du bara till så fixar jag det som fattas.

Jag har erfarenhet av det mesta inom måleribranschen. Inomhusmålning, utomhusmålning, privatperson eller företag - jag hjälper till med det mesta och anpassar mig självklart efter dina önskemål.

Kontakta mig via telefon, mail eller kontaktformuläret på vår hemsida så berättar jag mer.

Läs vad 11 kunder tycker om Stjernholms Måleri

• Marianne K
    Marianne K skrev om Stjernholms Måleri
    Jag fick kontakt med Stjernholms Måleri via Servicefinder.
    Dom svarade med en mycket klar och utflörlig offert som sedan stämde överens med slutfakturan..
    Arbetet bestod av att måla om tak, väggar och snickerier i mitt vardagsrum på ca 40 kvm.
    Detta utfördes till stor belåtenhet samt på överenskommen tid. Det var ingenting som var omöjligt under arbetetets gång och dom var mycket
    tillmötesgående.
    Jag kommer varmt rekommendera dessa målare till vänner och bekanta i framtiden.
    Marianne Knaust
    Hammarby Sjöstad
  • Pontus K
    Pontus K skrev om Stjernholms Måleri
    Jerry var mycket professionell och resultaten blev toppen.
  • Helga S
    Helga S skrev om Stjernholms Måleri
    Jerry var jättebra att ha att göra med. Arbetet var toppen.
  • Marika R
    Marika R skrev om Stjernholms Måleri
    Trevligt bemötande, jättenöjd med resultatet
    ( fondvägg + målning av kök), skulle absolut anlita igen.
  • Jessie T
    Jessie T skrev om Stjernholms Måleri
    Jättebra! Ordning och reda, fint målat och ett trevligt bemötande.
  • David
    David skrev om Stjernholms Måleri
    Är strålande nöjd med arbetet Jerry gjorde, men det absolut bästa var det genuina intrycket han gav och att jag alltid fick svar på mina frågor, helt utan krångel.

När jag fick problem då en annan firma orsakade stänk av golvlack på de nymålade väggarna fick jag hjälp av Jerry med detta efter slutbesiktningen. Fantastiskt!
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Stjernholms Måleri
    Jag fick kontakt med företaget genom Servicefinder och fick fort en bra uppfattning. Snabb kommunikation via både mejl och sms, blixtsnabb offert till ett bra och konkurrensmässigt pris. Jobbet, som var att måla om en lägenhet som hade tapeter, blev klart inom utsatt tid och var mycket proffsigt utfört. När jag någon vecka senare upptäckte ett par ställen jag inte var riktigt nöjd med så kom de snabbt tillbaka och åtgärdade det. Jag är en mycket nöjd kund och kan ge mina bästa rekommendationer till Stjernholms Måleri.
  • Ann-sophie W
    Ann-sophie W skrev om Stjernholms Måleri
    Duktig, flexibel, inkännande och inlyssnande. Tryggt och stabilt utfört arbete med fin kulör av en riktig charmör. Rekommenderas varmt.
  • Felicia E
    Felicia E skrev om Stjernholms Måleri
    Vi fick hjälp med målning och tapetsering. Är väldigt nöjda - otroligt trevligt och snabbt bemötande. Målarna jobbade bra mot en tight deadline.
  • Emma B
    Emma B skrev om Stjernholms Måleri
    Supernöjd!!!! Flexibla, professionella, noggranna!
  • Sirrka V
    Sirrka V skrev om Stjernholms Måleri
    Trevlig personal, bra resultat!

Säterbacken 14, 142 32 Skogås