Stockholm Flytt & Transport

Stockholm Flytt & Transport

Ring 08-471 90 66 www.stockholmflytt.com
4.4

Stockholm flytt och transport är ett företag med hög etik och moral samt med breda kunskaper inom transportbranschen. Företaget grundades 2003 av John Gustafzon men erfarenheten ligger längre bak i tiden än så. SFT utför de tjänster som behövs för bohags resp. kontorsflyttar och andra typer av transporter. Utöver det finns...

24 omdömen om Stockholm Flytt & Transport

Anna M
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Tyvärr blev vi väldigt besvikna på SFT. Vi hade bokat en bil på 40 kubik men de kom med en på 20 (utan att meddela detta innan). Killarna var trevliga och jobbade på men var väldigt angelägna om att bli klara tidigt, vilket resulterade i att de försökte trycka in hela vårt bohag i den lilla bilen istället för att åka två vändor (vi oroade oss för att något skulle gå sönder i den överfulla bilen som nästan inte gick att stänga, men tack och lov höll allt). När vi senare påtalade problemen via mail fick vi ett väldigt otrevligt svar. Rekommenderas inte!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Johan N
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Mycket professionella. Svarade upp väl mot tidigare beskrivningar. Vänliga och tillmötesgående, håller tider. Arbetade snabbt. Av alla bolag som jag anlitat under åren var dessa de bästa och mest prisvärda. Kommer få förnyat förtroende.

Alexander G
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

proffs, jobbade snabb och bra trots att de skulle få betalt/timme och inte per volym

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
mats m
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Företaget kan helt klart rekommenderas både för flyttning av bohag som hjälp till flyttstädning. Kom på rätt tid, genomförde snabbt och varsamt samt på kort tid, dvs. billigt.

Christoffer H
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Jag var mycket nöjd med SFT, de var väldigt snabba och effektiva. Alla flyttkillarna var supertrevliga och tillmötesgående också vilket är ett stort plus. Kommer absolut att använda dem igen vid nästa flytt.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 119 omdömen 4.5 av 119 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Björn H

charlotte b

Duktiga och trevliga

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Bo H
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Mycket bra service och tackar för flexibiliteten med mina kundens behov i fokus. Lätt att få kontakt och bra service överlag.

Lars A
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

De gjorde ett strålande jobb och var mycket hjälpsamma! Vi har anlitat dem tidigare och kommer göra det igen när det är dags nästa gång.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Ulla-Britt b
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Mycket nöjda, allt funkadebra, höll kommunikation, passade tider.

Tommy G
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Utförde vad de skulle snabbt och smidigt.

Representant för Stockholm Flytt gillar detta
CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1239 omdömen 4.7 av 1239 omdömen

Britt-Marie L
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Bra och pålitlig flyttfirma, bohaget kontrollerades i förväg för bedömning av lastutrymme m m. Ví fick därefter en offert med fastpris. Allt gick smidigt - killarna var jättetrevliga och noggranna och jobbade hårt. Kan verkligen rekommenderas!

Annika B
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Denna flytt var förvånansvärt smidig och killarna var otroligt hjälpsamma och positiva. Det som överaskade mig mest var hur noga de var med att plasta och filta in alla möbler för att minimera skador. Mycket nöjd med servicen, av John fick jag ett fast pris efter hembesök, det känndes tryggt.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Lars A
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Jag är mycket nöjd med flytten som helhet. Killarna som jobbade nästan helt utan avbrott och med gott humör är värda allt beröm. Även kontakten med John på kontoret var klockren !

Ingrid P
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Bra service, trevlig personal, höll det som lovades.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2193 omdömen 4.7 av 2193 omdömen

ulrika w
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

mycket nöjd med servicen av SFT! vi fick ett fast pris efter hembesök, vad jag uppskattade. flyttkillarna kom i tid och allt gick bra till slutet. tyckte att de behandlade våra möbler med omsorg och stressade inte fram till en snabb avslutning. kan absolut rekommendera SFT!

Nils B
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Jag tycker de gjorde ett jättebra jobb. hörde av sig, kom i tid, inget gick sönder mm

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3336 omdömen 4.7 av 3336 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Jim R
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Jag jobbar som Fastighetsmäklare och rekommenderar Stockholm Flytt & Transport till mina kunder. Efter flera år av huvudvärk när flyttfirmorna inte sköter sig träffade jag John Gustafzon på Stockholm Flytt & Transport och efter det har jag ingen huvudvärk längre. Alla kunder som jag har rekommenderat att använda Stockholm Flytt & Transport har varit väldigt nöjda och tackat för rekommendationen. Jag kan varmt rekommendera Stockholm Flytt & Transport till både privatpersoner och företag som inte vill ha huvudvärk med sin flytt!

Representant för Stockholm Flytt gillar detta
Ulla F
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Mycket bra. De gjorde hembesök för att kunna ge en korrekt offert (det uppskattar jag). Trevlig och hjälpsam personal.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1024 omdömen 4.8 av 1024 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Anna-Karin M
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Har använt Stockholms Flytt & Transport två gånger & vi är super nöjda!

Per F
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Jag hittade Stockholm Flytt av en ren slump på nätet. Vi skulle röja och städa en lägenhet efter min gamla mamma som flyttat till äldreboende. Allt flöt på bra från första kontakten vidare till offert och den dagen de skulle komma och utföra uppdraget. En kvart innan de skulle vara på plats (måndag morgon kl 8) ringde de och meddelade att de satt fast i köer och skulle förmodligen bli en kvart sena. En kvart över åtta lämnade vi över nycklarna.På efermiddagen kom vi tillbaka till lägenheten för att mötas av en tömd...

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1133 omdömen 4.7 av 1133 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
sara g
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Allt från första kontakten tills att våra möbler var flyttade flöt på jättebra. Vi hade bokat flytt per timma och flyttkillarna jobbade på stenhårt så vi betalade inte för någon dötid. Toppenbra! Vi är riktigt nöjda.

sienna s
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Jag använde mig av Stockholm flytt och transport för flyttstädning av min lägenhet. Det var krångligt och svårt att få kontakt med företaget när jag väl skulle lämna över nycklarna till dem, jag fick ringa flera gånger innan vi kom överens om hur nyckelöverlämningen skulle gå till. Själva städningen var bra, men sedan har jag inte fått någon faktura på flyttstädningen, trots upprepade förfrågningar om den. En månad efter utfärdat fakturadatum fick jag den så äntligen mailad till mig, med ett förfallodatum som gick ut tre...

Sandra M
Skrev om Stockholm Flytt & Transport

Bra bemötande och snabbt svar på offertförfrågan. Flytten gick supersmidigt eftersom allt var så bra packat med filtar och plast. Priset var konkurrenskraftigt och jämförbart med andra seriösa flyttfirmor. Bra flyttfirma helt enkelt!