Stockholm Jord & Vatten AB

Stockholm Jord & Vatten AB

5 omdömen om Stockholm Jord & Vatten AB

Nicklas K
Skrev om Stockholm Jord & Vatten AB

Allt fungera bra! Bra bemötande och löste vårt problem.

Claes S
Skrev om Stockholm Jord & Vatten AB

Fick tips om Jockes rörfirma via en kontakt. Han har på bästa möjliga sätt förberett för vattenmätarbyte både vad gäller bemötande, informerande och hantverk. Vi kan bara rekommendera honom och för framtida åtgärder återkomma. Claes

Svar från Stockholm Jord & Vatten AB

Hej Cleas, tack så mycket. Ni är varmt välkomna att höra av er när ni behöver hjälp nästa gång. 😊 Med vänlig hälsning Jocke Jord & Vatten AB

Björn W
Skrev om Stockholm Jord & Vatten AB

Jag blev rekommenderad företaget av en granne och kan bara instämma i lovorden från henne. Jocke som var här rensade vår rörbråte sedan 50-talet på en förmiddag, snabbt och mycket professionellt. Var dessutom mycket trevlig att ha att göra med. Jag kan verkligen rekommendera företaget. Björn Westin

Svar från Stockholm Jord & Vatten AB

Tack Björn, vad roligt att höra. Det är bara höra av er ifall ni önskar mer hjälp av oss. 😊 Med vänlig hälsning Jocke Jord & Vatten AB

Jennie D
Skrev om Stockholm Jord & Vatten AB

Jord & Vatten har levererat stort engagemang och proffsigt utfört arbete, då jag behövde hjälp med renovering av mitt kök och installation av ny diskmaskin. Fin samordning av elektriker, VVS samt snickeri.

Svar från Stockholm Jord & Vatten AB

Tack Jennie, vad roligt att höra. Det är bara höra av er ifall ni önskar mer hjälp av oss. 😊 Med vänlig hälsning Jocke Jord & Vatten AB

Ulla Karin N
Skrev om Stockholm Jord & Vatten AB

Jocke installerade nya radiatorer i källaren. Smidigt och snyggt arbete. Det krävdes lite fix för att få igång värmen igen, men Jocke styrde upp så att jag fick hjälp och snurr på systemet så fort jag hörde av mig. Det känns tryggt.

Svar från Stockholm Jord & Vatten AB

Tack Ulla Karin, vad roligt att höra. Det är bara höra av er ifall ni önskar mer hjälp av oss. 😊 Med vänlig hälsning Jocke Jord & Vatten AB